TOZ M 34

mehtämiekkonen

kävin katselemassa www.ylojarvenasetarvike.com sivulta haulikoita ja haluaisin tietää mielipiteenne toz m34 päälekkäis piippuisesta kal 12/70 ja suhl rinnakkais piippuisesta haulikosta kal 12/70 näillä haulikoilla oli hintaa muistaakseni 190-220 euroa (käytettyinä)olen miettinyt rinnakkaispiippuista haulikkoa ihan pelkästään jänis ja kettu metsälle...

12

4583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toz

      HYVÄ PYSSY. KÄYTÄN ITSE RIISTAPOLKUKISOISSA. MULLA ON 3/4 JA TÄYSSUPPEA. AIKA TIUKAT SUPISTUKSET. VOI TEHDÄ KAATOJA PITKÄLTÄKIN. HYVÄ HINTA/LAATUSUHDE.

      • Tula

        Itse ostin Toz 34:n Asetalosta Virroilta vuosi sitten. Ase on erinomainen metsästysase. Sillä putosi ja kuoli (nimenomaan kuoli! Loistavat Tulan teräksestä tehdyt kireät piiput)menneenä syksynä sorsat, teeret ja pyyt sujuvasti.
        Ase on myös käteen hyvin sopivana mukava kanniskella metsässä.
        Ainoa asia mikä itselleni aiheutti hieman opettelua oli kaksiliipaisinta. Toisena haulikkona
        itselläni Jaappanin pojan yksiliipaisiminen SKB 500 jonka kyllä Toz peittoaa mennen tullen osumakuvioissa ja ruostumattomuudessa.

        Panos kustannuksetkaan ei nouse korkeiksi sillä ase ampuu erinomaiset kuviot Puolalaisella Boar panoksella ainakin haulikooilla 2,5 - 3,5 mm.
        Miellyttävän kevyitä latauksia ampua.
        Yli 40 grammaisia latauksia ei Tozilla kannata mennä oman turvallisuuden vuoksi ampumaankaan.


      • arskaw
        Tula kirjoitti:

        Itse ostin Toz 34:n Asetalosta Virroilta vuosi sitten. Ase on erinomainen metsästysase. Sillä putosi ja kuoli (nimenomaan kuoli! Loistavat Tulan teräksestä tehdyt kireät piiput)menneenä syksynä sorsat, teeret ja pyyt sujuvasti.
        Ase on myös käteen hyvin sopivana mukava kanniskella metsässä.
        Ainoa asia mikä itselleni aiheutti hieman opettelua oli kaksiliipaisinta. Toisena haulikkona
        itselläni Jaappanin pojan yksiliipaisiminen SKB 500 jonka kyllä Toz peittoaa mennen tullen osumakuvioissa ja ruostumattomuudessa.

        Panos kustannuksetkaan ei nouse korkeiksi sillä ase ampuu erinomaiset kuviot Puolalaisella Boar panoksella ainakin haulikooilla 2,5 - 3,5 mm.
        Miellyttävän kevyitä latauksia ampua.
        Yli 40 grammaisia latauksia ei Tozilla kannata mennä oman turvallisuuden vuoksi ampumaankaan.

        haulikolla olen ampunut ja kotonakin(en ammuskellut) kaapissa näitä löytyy ja toivoisin että kokeilisit useammalla eri panoksella aseen tarkkuutta ja toimivuutta,itselläni on kaksi venakkoa ja toimivat erinomaisesti kunhan ensin löysin panokset,tuossa männä viikolla ammuskelin mirokulla ja baikalilla ja molemmat ne jäniksen tappavat,useimmiten ero on ampujassa,onhan toki aseissakin eroja mutta suurimmat ovat käyttäjässä ja panoksissa.älä pelkää venäläisiä aseita ovat toimivia,laatuerojakin löytyy mutta hintalaatusuhde on kohdillaan.


    • Anonyymi

      Ihan käyttökelpoinen laite. 48 v. rouhean käytön jälkeen pelittää. Nuorempana riistapolkuja ja trappia. Sipoon radalla ei pärjännyt Sportingissa japseille ja italialaisille.
      Sorsia, kyyhkysiä, jäniksiä ja jokunen teerikin napsittu kyllä.
      Kannattaa ostaa käytettynäkin - halvalla.

      • Anonyymi

        Et sitten huomannut, että juttu oli 20 vuotta vanha. Asiakin oli jo moneen kertaan kerrottu.
        Miksi kaivaa vanhoja keskusteluita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten huomannut, että juttu oli 20 vuotta vanha. Asiakin oli jo moneen kertaan kerrottu.
        Miksi kaivaa vanhoja keskusteluita.

        Onko Toz 34 teräshauli Kemppinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Toz 34 teräshauli Kemppinen.

        Kemppinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kemppinen.

        Pastan Ruotsalaisia sillifileitä. Sekoittavat tabletin, sormenpäät töhnässä. Kelpoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pastan Ruotsalaisia sillifileitä. Sekoittavat tabletin, sormenpäät töhnässä. Kelpoinen.

        Mielensäpahoittaja, kommentit. 🤭🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielensäpahoittaja, kommentit. 🤭🤭🤭

        Sääli, että palsta on tyhjännaurajia ja vanhojen kaivelijoita täynnä. Aikoinaan täällä oli jopa älyllisiä kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sääli, että palsta on tyhjännaurajia ja vanhojen kaivelijoita täynnä. Aikoinaan täällä oli jopa älyllisiä kommentteja.

        Jaroslav Hasekin kunnon sotamies Sveikissä parittaja kertoo että intenteullista huorasta saa alennusta. 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaroslav Hasekin kunnon sotamies Sveikissä parittaja kertoo että intenteullista huorasta saa alennusta. 😂😂😂

        Liittyykö tämä mitenkään palstan sihepiiriin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe