kävin katselemassa www.ylojarvenasetarvike.com sivulta haulikoita ja haluaisin tietää mielipiteenne toz m34 päälekkäis piippuisesta kal 12/70 ja suhl rinnakkais piippuisesta haulikosta kal 12/70 näillä haulikoilla oli hintaa muistaakseni 190-220 euroa (käytettyinä)olen miettinyt rinnakkaispiippuista haulikkoa ihan pelkästään jänis ja kettu metsälle...
TOZ M 34
12
3889
Vastaukset
- toz
HYVÄ PYSSY. KÄYTÄN ITSE RIISTAPOLKUKISOISSA. MULLA ON 3/4 JA TÄYSSUPPEA. AIKA TIUKAT SUPISTUKSET. VOI TEHDÄ KAATOJA PITKÄLTÄKIN. HYVÄ HINTA/LAATUSUHDE.
- Tula
Itse ostin Toz 34:n Asetalosta Virroilta vuosi sitten. Ase on erinomainen metsästysase. Sillä putosi ja kuoli (nimenomaan kuoli! Loistavat Tulan teräksestä tehdyt kireät piiput)menneenä syksynä sorsat, teeret ja pyyt sujuvasti.
Ase on myös käteen hyvin sopivana mukava kanniskella metsässä.
Ainoa asia mikä itselleni aiheutti hieman opettelua oli kaksiliipaisinta. Toisena haulikkona
itselläni Jaappanin pojan yksiliipaisiminen SKB 500 jonka kyllä Toz peittoaa mennen tullen osumakuvioissa ja ruostumattomuudessa.
Panos kustannuksetkaan ei nouse korkeiksi sillä ase ampuu erinomaiset kuviot Puolalaisella Boar panoksella ainakin haulikooilla 2,5 - 3,5 mm.
Miellyttävän kevyitä latauksia ampua.
Yli 40 grammaisia latauksia ei Tozilla kannata mennä oman turvallisuuden vuoksi ampumaankaan. - arskaw
Tula kirjoitti:
Itse ostin Toz 34:n Asetalosta Virroilta vuosi sitten. Ase on erinomainen metsästysase. Sillä putosi ja kuoli (nimenomaan kuoli! Loistavat Tulan teräksestä tehdyt kireät piiput)menneenä syksynä sorsat, teeret ja pyyt sujuvasti.
Ase on myös käteen hyvin sopivana mukava kanniskella metsässä.
Ainoa asia mikä itselleni aiheutti hieman opettelua oli kaksiliipaisinta. Toisena haulikkona
itselläni Jaappanin pojan yksiliipaisiminen SKB 500 jonka kyllä Toz peittoaa mennen tullen osumakuvioissa ja ruostumattomuudessa.
Panos kustannuksetkaan ei nouse korkeiksi sillä ase ampuu erinomaiset kuviot Puolalaisella Boar panoksella ainakin haulikooilla 2,5 - 3,5 mm.
Miellyttävän kevyitä latauksia ampua.
Yli 40 grammaisia latauksia ei Tozilla kannata mennä oman turvallisuuden vuoksi ampumaankaan.haulikolla olen ampunut ja kotonakin(en ammuskellut) kaapissa näitä löytyy ja toivoisin että kokeilisit useammalla eri panoksella aseen tarkkuutta ja toimivuutta,itselläni on kaksi venakkoa ja toimivat erinomaisesti kunhan ensin löysin panokset,tuossa männä viikolla ammuskelin mirokulla ja baikalilla ja molemmat ne jäniksen tappavat,useimmiten ero on ampujassa,onhan toki aseissakin eroja mutta suurimmat ovat käyttäjässä ja panoksissa.älä pelkää venäläisiä aseita ovat toimivia,laatuerojakin löytyy mutta hintalaatusuhde on kohdillaan.
- Anonyymi
Ihan käyttökelpoinen laite. 48 v. rouhean käytön jälkeen pelittää. Nuorempana riistapolkuja ja trappia. Sipoon radalla ei pärjännyt Sportingissa japseille ja italialaisille.
Sorsia, kyyhkysiä, jäniksiä ja jokunen teerikin napsittu kyllä.
Kannattaa ostaa käytettynäkin - halvalla.- Anonyymi
Et sitten huomannut, että juttu oli 20 vuotta vanha. Asiakin oli jo moneen kertaan kerrottu.
Miksi kaivaa vanhoja keskusteluita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten huomannut, että juttu oli 20 vuotta vanha. Asiakin oli jo moneen kertaan kerrottu.
Miksi kaivaa vanhoja keskusteluita.Onko Toz 34 teräshauli Kemppinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Toz 34 teräshauli Kemppinen.
Kemppinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemppinen.
Pastan Ruotsalaisia sillifileitä. Sekoittavat tabletin, sormenpäät töhnässä. Kelpoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pastan Ruotsalaisia sillifileitä. Sekoittavat tabletin, sormenpäät töhnässä. Kelpoinen.
Mielensäpahoittaja, kommentit. 🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielensäpahoittaja, kommentit. 🤭🤭🤭
Sääli, että palsta on tyhjännaurajia ja vanhojen kaivelijoita täynnä. Aikoinaan täällä oli jopa älyllisiä kommentteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääli, että palsta on tyhjännaurajia ja vanhojen kaivelijoita täynnä. Aikoinaan täällä oli jopa älyllisiä kommentteja.
Jaroslav Hasekin kunnon sotamies Sveikissä parittaja kertoo että intenteullista huorasta saa alennusta. 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaroslav Hasekin kunnon sotamies Sveikissä parittaja kertoo että intenteullista huorasta saa alennusta. 😂😂😂
Liittyykö tämä mitenkään palstan sihepiiriin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947996- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2532528- 482175
- 422025
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281950- 481912
- 191783
- 601778