Opettaja ja opiskelija

Se opiskelija

Oli sysky 2003, ammattikoulussa oli meneillään toinen vuosi. Opiskelin lähihoitajaksi, ja ensimmäinen vuosi oli mennyt koulussa hyvin. Toisena vuonna tuli vähän takapakkia, opiskelu ei oikein enää jaksanut kiinnostaa. Päätin kuitenkin että menen syksyn harjoitteluun ja katson josko se siitä lähtisi taas innostamaan.

Olin vaihtanut luokkaa ja olin ihan uusein tyyppien kanssa. Ryhmänohjaajamme ei ollut minulle entuudestaan tuttu, joten harjoittelun alkaessa hän ehdotti että vaihatsii minulle toisen ohjaajan, jonkun opettajan jonka kurssilla olen jo aikaisemmin ollu. Suostuin tietenkin, opettajan osa harjoittelussa oli lähinnä auttaa jos tulee ongelmia ja osallistua arviointiin.

Harjoittelu alkoi. olin saanut ohjaavaksi opettajaksi Jarin joka oli aikaisemmin pitänyt meille muutaman kurssin. Hän oli n 35 vuotias oikein mukava mies, jonka moni huhuili olevan homo, mutta naisseurassa h'net oli lähiaikoina nähnyt. MEiltä hän kielsi aina kaikki suhteet, kun jotkut tytöt luokalla kyselivät häneltä tunnilla niistä.

Minulla oli vaikea syksy. Olin eronnut poikaystävästäni kesällä ja kotona meni huonosti. Harjoittelu ei enää puolivälin jälkeen jaksanut kiinnostaa. LAitoin Jarille mailia, jossa mietiskelin harjoittelun lopettamista ja kerroin pahasta olostani. Olin aina ollut hyvä opiskelija ja pärjännyt hyvin koulussa ja töissä, joten hänkin sanoi ettei siinä olisi järkeä. PArin viestin jälkeen hän pyysi minut koululle käymään ja juttelemaan kanssaan jotta saataisiin asioihin jokin selvyys.

MEnin sitten sovittuna ajankohtana koululle hänen luokseen. Hänellä oli oma, iso työhuone, jonka oveen jännityyneenä koputin. Hän pyysi minua sisään. Tiesin olevani kauhean näköinen. En ollut nukkunut moneen yöhön, olin väsynyt ja surullinen. Hän kehotti minut istumaan ja auttoi takkini pois päältäni. Hän istui pöytänsä taakse ja juttelimme. Ensin harjoittelusta, joka oli mennyt vähän niin ja näin. En ollut koskaan osannut puhua kenellekkään, en lasisesta lapsuudestani enkä ongelmista joita nuoruusvuodet olivat mukanaan tuoneet. Eikä minulla oikeastaan ketään ollutkaan johon olisin voinut luottaa. Nyt kuitenkin tuntui, että suuni syyti tekstiä nopeammalla tahdilla kuin itsekään ehdin ymmärtää. MEni tunti ja vähän ylikin, ennen kuin olin saanut sanottua kaiken. Juttelin Jarin kanssa asioista hetken, kunnes hänen piti lähteä tunnille. IStun itikuisena häntä vastapäätä. Hän tuli viereeni seisomaan ja minäkin nousin. Hän kietoi lämpimät kätensä ympärilleni ja puristi hellästi itseään vasten. Hän silitti selkääni ja hiuksiani ja tunsin hänne ihanan tuoksunsa. Hetken siinä oltuamme hän päästi irti, sovimme arvioinnin ajankohdan ja minä lähdin pois.

Meni viikko ja arviointipäivä koitti. Aamu tutnu kamalan pitkältä, odotin vain että kello tulisi 11. Puolen aikaan osaston ovi kävi, itse olin juuri petaamassa yksin yhden naisen sänkyä joka oli suihkussa. JAri tuli ovesta sisään ja kysyi missäköhän se opiskelija olisi. Joku hoitajista neuvoi hänet huoneeseen jossa olin. Jari tuli sisään ja sulki oven perässään. Oli takapuoli häneen päin kurottautuneena sängyn yli laittamaan lakanaa. Hän kysyi tarvitsisinko apua. Sanoin kyllä, sillä lakanoiden laittaminen ei ollut vahvin puoleni. JAri tuli sängyn toiselle puolelle ja laitoimme akanat yhdessä. Hän hymyili minulle. Minulla oli päälläni valkoinen hoitajan puku, joka päällä tunsin oloni jotenkin alastomaksi. Se oli kovin läpinäkyvä, ja huomasin miten Jarin katse pysähtyi hetkeksi rintojeni kohdalle. Asettelin tyynyjä sänkyyn hieman kumartuneena ja tiesin että hän näkee rintani. Hän kysyi voinko yhtään paremmin kuin viimeksi. En oikein osannut vastata. Jari tuli viereeni seisomaan ja asetti kätensä olkapäälle. "Tuntuuko susta pahalta jos mä kosken sua", hän kysyi. "ei", vastasin. Jari halasi minua. Pitkään. Ja niin hellästi. Tunsin hänen lämpimän hengityksen ja hänen ihanan tuoksunsa. Minut valtasi niin suuri hyvänolontunne että en ollut itsekään uskoa sitä. Jari painoi minua kovaa itseään vasten ja kusikasi korvaani"tuletko käymään illalla mun luona? JAtketaan juttelua. Mä laitan jotain oikeen hyvää ruokaa". "juu", vastasin lyhyesti. Kävelimme huoneesta pois vuorotellen hoitajien kahvihuoneeseen jossa arviointi oli tarkoitus pitää. Ohjaajani tuli sinne myös, ja keskustelimme siitä miten viikot ovat menneet. Minä ajattelin vain iltaa. En jaksnaut keskisttyä arviointiin.
Sain Jarilta hänen osoitteensa. Sovimme että menen kahdeksalta. Voi kauheaa, ajattelin.

Kotona aloin penkoa vaatekaappia. Mitä laittaisin päälleni. Päädyin kuitenkin suhteellisen tavallisiin vaatteisiin, mutta alusvaatteiden valintaan kiinnitin enemmän huomiota. Ihan kaiken varalta.


SEisoin JArin oven takana tasan kello kahdeksan .Tärisevin sormin soitin oveikelloa. KEsti kauan ennen kuin hän tuli avaamaan. HÄnellä oli jalassaan tummat housut ja yllään sininen kauluspaita. Hän hymyili minulle suloisesti ja pyysi sisälle. HÄn auttoi takin pois yltäni ja pyysi minua tulemaan perässään.

HÄn oli kattanut pöydän niin kauniisti. Hän pyysi minua istumaan ja kysyi mitä joisin. Sanoin että ihan sama ja hän kaatoi minulle viiniä. Olin tuolloin vasta 17-vuotias enkä ollut koskaan juonnut viiniä. Tiesin tulevani humalaan parista siideristä. Ajattelin, että täytyy ottaa oikein varovaisesti.

Hän toi ruuat pöytään. Söimme ihanaa ruokaa ja paljon, sen jälkeen hän korjasi tiskit pois ja menimme olohuoneen sohvalle istumaan. HÄn sanoi tahtovansa jutella kanssani vielä lisää menneisyydestäni ja pahasta olostani. Juttelin Jarille asioistani ihan kuin olisin tuntenut hänet aina. Hän kuunteli hiljaa ja aina oikean paikan tullen hän sanoi jotakin lohduttavaa ja kaunista. Hän kaatoi lasiini lisää viiniä ja juotuani sen tyhjäksi hän otti hellästi kiinni poskestani ja käänsi pääni itsennsä päin. KAtsoin häntä silmiin. Hänellä oli ihanat siniset silmät joilla hän tuijotti minua. Hän ´suuteli minua. Hellästi. Pitkään. Silmät kiinni. Niinkuin minäkin. Hän veti minut hiukan lähemmäs itseään ja suuteli kaulaani ja niskaani. Hän avasi pari nappia kauluspaidastani, vähän niinkuin vaivihkaa, ja kosketti hellästi toista rintaani. "Tuntuuko susta pahalta jos mä kosketan sua tänne"? Puistin päätäni. Hän hyväili hellästi molmepia rintojani rintsikoitteni läpi. Tunsin nännieni kovettuvan ja itseni kiihottuvan aivan kauheasti.

Haluatteko, että jatkan?

8

12383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ärsyttävää,

      todella ärsyttävää, kun kaikki aina ruinaavat kehuja ja kysyvät "jatkanko?". Mrrrh. Mun puolesta voit olla vaikka jatkamatta!

      • kajava

        onhan se kivempi kirjoittaa jos saa (myönteistä) palautetta. Kuka haluaisi esiintyä tyhjälle salille?

        Muistakaa kehua hyviä kirjoituksia jotta joku jaksaa niitä kirjoittaakin.


    • minna

      tottakai jatkat loistava alku :)

    • Klemmari

      Jatka ihmeessä:) Mutta koita kiinnittää vähän enemmän huomiota kirjoitusvirheisiin. Mukavan hellä ja rauhallinen alku, ei liian suoraa hyppäämistä "toimintaan".

      Ja mun mielestä on ymmärrettävää jos toivoo palautetta tekstilleen. Jos tekstin lukee esimerkiksi yli tuhat tai kaksikin tuhatta ihmistä, ei ole liikaa vaadittu että saisi edes muutaman kommentin. Tietää sitten mistä jatkaa, jos jatkaa.

    • Pekka

      Minusta olisit saanut kirjoittaa tarinan ensin loppuun ja kysyä vasta sitten mielipiteitä =) Mutta, jatka toki. Tarinan alku on johdonmukainen ja helposti seurattava ja etenee sopivaan tahtiin. Kasvatat tunnelmaa hyvin. Osa kappaleista on aika pitkiä, muttei vielä kuitenkaan häiritsevän pitkiä.

      Tekstissä oli melko lailla kirjoitusvirheitä, mutta nekään eivät häirinneet pahasti, koska teksti on muuten niin sujuvaa. Virheet tuntuvatkin menevän pelkästään pienen huolimattomuuden piikkiin. Suosittelisin sinua oikolukemaan tekstin kertaalleen ennenkuin lähetät sen tänne, mutta itsestäsihän se on kiinni, minkä verran haluat nähdä vaivaa tuotoksesi eteen.

      Toivottavasti ehdit jatkaa tarinasi loppuun. Minä haluaisin ainakin nähdä, miten päähenkilön lopulta käy... =)

    • tetetetetet

      Ihan kivaa tusinaa tekstiä osaat kirjoittaa mutta kun palstan otsikkona on seksinovellit, ei kiinnosta lukea ensin sataa kapalletta jonkun heitukan vaikeuksista opiskelussa ja joskus ikuisuuden päästä päästä sinne seksinovelliin. En tarkoita että heti pitäisi itse seksistä lähteä kirjoittamaan mutta äärettömän tylsä jaarittelu lapsuuden ongelmista jnejne tappaa kyllä tunnelman tehokkaasti.

      • Pekka

        Minä pääsin aika tarkkaan minuutin lukemisella sinne, missä alkoi tapahtua. Jos kirjoittaja kiirehtii liikaa, tarinan tunnelma kärsii ja pahasti, ja lopputuloksena on sitten jotain tällaista:

        Oli syksy 2003, lähihoitajan opinnoissani oli meneillään toinen vuosi. Kävelin luokkaan ja Jari käveli taakseni ja alkoi naida minua lujaa. Sitten saimme molemmat. Jäin miettimään, mitä oikein tapahtui, ja miksi ihmeessä kukaan haluaisi lukea siitä...

        Tuollaisia tarinoitako tänne pitäisi sitten kirjoittaa?


    • Tepa

      Todella ihana tarina...olisi kiva kuulla...mitä tuosta eteenpäin tapahtui..Bi-naisena kiihotuin tuosta ihan hirveästi (pakko myötää)..

      mut kirjoittelehan

      Tepe

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe