Missä sijaitsee Union Stationilla kyseinen pysäkki,netistä en löytänyt tarkkaa sijaintia.Tarkoitus mennä bussilla Norfolkkiin Virginiaan
Grey Hound pysäkki Washingtonissa
4
64
Vastaukset
- smartalec
Googlettamalla 'greyhound in Washington, dc loytyi heti: 50 Massachusetts Ave NE
Washington, DC
(202) 289-5141
Onko Google Suomessa ihan tuntematon kasite? - 160764
Google,mikä se on,tiedän edelleen että pysäkki on Union Stationilla,mutta kysymys olikin että missä siellä?
- Norfolk
Mikset käy itse katsomassa sitä pysäkkiä etukäteen kun oletettavasti kuitenkin liikut kaupungilla joitain päiviä? Vai oletko oikeasti jatkamassa suoraan bussilla eteenpäin kun IAD:lle saavut?
- 160764
Junalla saavun ja tarkoitus jatkaa mahdollisimman pian bussilla eteenpäin,eiköhän se sieltä löydy ominavuinkin,onneksi busseja menee useita päivässä,juna aikataulu ei sovi nyt tällä kertaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990