Miehen mahdollisuudet lapsen hankkimisessa

youvegotmail22

Mitkä ovat miehen mahdollisuudet saada lapsia, jos ei ole parisuhteessa, naimisissa lapsia haluavan naisen kanssa? Voiko sinkkumies adoptoida? Onko Suomessa kohdunvuokraus laillista kuten esim. jenkeissä?

4

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riimityttönen

Ei ole oikein mahdollista suomessa kumpikaan.Adoptiossa täytyy olla avioliitossa,sen tiedän.

• jotainvastausta

Yksinäinen mies voi adoptoida lain mukaan, mutta aina on kyse siitä mitä kohdemaa vaatii. Hyvin monet niistä eivät anna lupia ilman parisuhdetta oleville.
      Kohdunvuokraus on valitettavasti laitonta. Itse synnyttäisin mielelläni kaverilleni ja hänen miehelleen lapsen (kaverillani ei ole kohtua, mutta munasoluja on). Jos sinulla on paljon rahaa, niin tuntemattoman luovuttajan munasolun hankkiminen yhdysvalloissa ainakin onnistuu, samaten sijaissynnyttäjän palkkaaminen. Myös intiassa on tuota bisnestä, mutta en tiedä munasoluista siellä.
      Sijaisvanhemmaksi pystyy myös hakemaan. Ainakin miespareja toimii sijaisvanhempina. Parisuhteettomalle lapsen saaminen on kuitenkin hankalenpaa, sukupuolesta riippumatta.

• JaettuVanhemmuus

Adoptio on sinkulle laillista. Käytännössä ei kuitenkaan onnistu, koska lapsista on pulaa, ja pariskunnille annetaan ensin, ja lähtömaissa karsastetaan erityisesti yksinäisiä miehiä. Kohdunvuokraus on Suomessa laitonta. Sinkkumies voi hankkia lapsen sinkkunaisen tai lesboparin kanssa.

• Vaatii_luovuutta

Sateenkaari-ihmisissä on monenlaisia kokoonpanoja lapsen hankkimiseksi. Hyvinkin joku voisi Suomessakin suostua synnyttämään sinulle lapsen vaihtelevilla motiiveilla ja vaihtelevilla ehdoilla. Itsekin voisin suostua. Siitä syystä, että hedelmällinen ikäni lähestyy loppuaan, eikä minulla ole parisuhdetta. Haluaisin kokemuksen raskaudesta ja synnyttämisestä, olkoon se sitten kuinka itsekästä tahansa. Mutta yksinhuoltajaksi en tahdo, enkä halua parisuhdettakaan. Äärimmäisen äidillinen luonnostanikaan en ole, koska en ole raskaaksi hankkiutunut parhaina vuosina. Eli eiköhän sopivia naisia löydy, kunhan keksit sopivat kanavat etsiä naista tähän tarkoitukseen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3728
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      3020
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      274
      2795
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1935
    5. 224
      1487
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1271
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      1095
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      1077
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      1004
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      95
      961
    Aihe