Miehen mahdollisuudet lapsen hankkimisessa

youvegotmail22

Mitkä ovat miehen mahdollisuudet saada lapsia, jos ei ole parisuhteessa, naimisissa lapsia haluavan naisen kanssa? Voiko sinkkumies adoptoida? Onko Suomessa kohdunvuokraus laillista kuten esim. jenkeissä?

4

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riimityttönen

      Ei ole oikein mahdollista suomessa kumpikaan.Adoptiossa täytyy olla avioliitossa,sen tiedän.

    • jotainvastausta

      Yksinäinen mies voi adoptoida lain mukaan, mutta aina on kyse siitä mitä kohdemaa vaatii. Hyvin monet niistä eivät anna lupia ilman parisuhdetta oleville.
      Kohdunvuokraus on valitettavasti laitonta. Itse synnyttäisin mielelläni kaverilleni ja hänen miehelleen lapsen (kaverillani ei ole kohtua, mutta munasoluja on). Jos sinulla on paljon rahaa, niin tuntemattoman luovuttajan munasolun hankkiminen yhdysvalloissa ainakin onnistuu, samaten sijaissynnyttäjän palkkaaminen. Myös intiassa on tuota bisnestä, mutta en tiedä munasoluista siellä.
      Sijaisvanhemmaksi pystyy myös hakemaan. Ainakin miespareja toimii sijaisvanhempina. Parisuhteettomalle lapsen saaminen on kuitenkin hankalenpaa, sukupuolesta riippumatta.

    • JaettuVanhemmuus

      Adoptio on sinkulle laillista. Käytännössä ei kuitenkaan onnistu, koska lapsista on pulaa, ja pariskunnille annetaan ensin, ja lähtömaissa karsastetaan erityisesti yksinäisiä miehiä. Kohdunvuokraus on Suomessa laitonta. Sinkkumies voi hankkia lapsen sinkkunaisen tai lesboparin kanssa.

    • Vaatii_luovuutta

      Sateenkaari-ihmisissä on monenlaisia kokoonpanoja lapsen hankkimiseksi. Hyvinkin joku voisi Suomessakin suostua synnyttämään sinulle lapsen vaihtelevilla motiiveilla ja vaihtelevilla ehdoilla. Itsekin voisin suostua. Siitä syystä, että hedelmällinen ikäni lähestyy loppuaan, eikä minulla ole parisuhdetta. Haluaisin kokemuksen raskaudesta ja synnyttämisestä, olkoon se sitten kuinka itsekästä tahansa. Mutta yksinhuoltajaksi en tahdo, enkä halua parisuhdettakaan. Äärimmäisen äidillinen luonnostanikaan en ole, koska en ole raskaaksi hankkiutunut parhaina vuosina. Eli eiköhän sopivia naisia löydy, kunhan keksit sopivat kanavat etsiä naista tähän tarkoitukseen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe