Miksi sperma ei tule?

nainen

Olen ihmeissäni kun mieheni sanoo että saa orkun muttei spermaa tule. Voiko se olla mahdollista ja miksi niin?

57

27911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvä

      Miehelläsi on toinen nainen.

    • Marko*

      Voi olla mahdollista, ja tämähän on itse asiassa ihan toivottavakin asia, koska orgasmi ilman siemensyöksyä ei väsytä miestä samalla tavalla kuin "normaali" orkku...

      Mutta jos siemennesteen tulo on tyrehtynyt tyystin, niin sitten kyseessä on jokin isompi ongelma...

      • tony666

        En ole koskaan pitkään ikääni kuullut, että
        voisi mies orkut saada ilman siemensyöksyä.
        Haluaisin sen vielä oppia!!! Onko se todellakaaan mahdollistakaan???? Jos on, neuvokaa
        hyvät veljet minullekin.....


      • papparainen
        tony666 kirjoitti:

        En ole koskaan pitkään ikääni kuullut, että
        voisi mies orkut saada ilman siemensyöksyä.
        Haluaisin sen vielä oppia!!! Onko se todellakaaan mahdollistakaan???? Jos on, neuvokaa
        hyvät veljet minullekin.....

        Miehen g-piste on peräaukon ja pallien välissä sitä ärsyttämällä esim. hieromasauvalla voi saada ns. kuivaorkun ja vaikeaa se ei ole oppia. Itse opin päivässä. mutta rakastella ilman siemensyöksyä lienee suht mahdotonta.


      • Marko*
        tony666 kirjoitti:

        En ole koskaan pitkään ikääni kuullut, että
        voisi mies orkut saada ilman siemensyöksyä.
        Haluaisin sen vielä oppia!!! Onko se todellakaaan mahdollistakaan???? Jos on, neuvokaa
        hyvät veljet minullekin.....

        Kuivaorkun voi oppia saamaan treenaamalla "pissilihaksia". Eli niitä, joilla esim. voi keskeyttää virtsan tulemisen kesken virtsaamisen.

        Miehen "G-piste" eli eturauhanen on sitten kokonaan eri asia, eikä varsinaisesti liity tähän mitenkään.


      • Anonyymi
        tony666 kirjoitti:

        En ole koskaan pitkään ikääni kuullut, että
        voisi mies orkut saada ilman siemensyöksyä.
        Haluaisin sen vielä oppia!!! Onko se todellakaaan mahdollistakaan???? Jos on, neuvokaa
        hyvät veljet minullekin.....

        Ite vaan runkkaan ja saan kuivan :DD


    • Straba

      Taitaa ukkos feikata ossinsa, kun ei tavaraa tule. Kyllä täällä naapuritkin tietävät, milloin meikämannella tärähtää. Sen verran se tuntuu ropassa. Mammaakin joskus naurattaa...

      • Todellakin

        Minulle on tehty eturauhasleikkaus ja nyt on siten että siemensyöksy meneekín virtsarakkoon ja sieltä se palaa virtsan mukana kokkareina myöhemmin ulos normaalia tietä! Ja tämä on aivan sitten tosi , eikä kannata viisastella lainkaan !


      • The Man
        Todellakin kirjoitti:

        Minulle on tehty eturauhasleikkaus ja nyt on siten että siemensyöksy meneekín virtsarakkoon ja sieltä se palaa virtsan mukana kokkareina myöhemmin ulos normaalia tietä! Ja tämä on aivan sitten tosi , eikä kannata viisastella lainkaan !

        Muistelen että suurin osa siemensyöksyn sisältämästä
        aineksesta on peräisin eturauhasen muodostamasta
        aineesta.


      • nainen

        Kiitti asiallisista kommenteista. Tuskimpa miehelläni toista naista on mutta jos onkin niin toivottavasti hoitaa hänet myös yhtä hyvin kuin minut :)
        Joo, asiaa selvitellään lääkärin puheilla ja suljetaan elimellinen vika pois.
        Mukavat jatkot teille!


      • Jukka
        nainen kirjoitti:

        Kiitti asiallisista kommenteista. Tuskimpa miehelläni toista naista on mutta jos onkin niin toivottavasti hoitaa hänet myös yhtä hyvin kuin minut :)
        Joo, asiaa selvitellään lääkärin puheilla ja suljetaan elimellinen vika pois.
        Mukavat jatkot teille!

        Itselläni on välillä samanlainen vika. Johtuu jostain hermosta joka ei laita lihasta toimimaan. Siis lihasta joka pumppaa sperman. Silloin sperma joutuu virtsarakkoon ja tulee virtsan mukana pois. Joskus tulee ihan normaalisti, joskus ei lainkaan. Silti tuntuu ihan yhtä hyvältä. Lääkärin mukaan ei ole mitään haittaa.


      • nainen
        Jukka kirjoitti:

        Itselläni on välillä samanlainen vika. Johtuu jostain hermosta joka ei laita lihasta toimimaan. Siis lihasta joka pumppaa sperman. Silloin sperma joutuu virtsarakkoon ja tulee virtsan mukana pois. Joskus tulee ihan normaalisti, joskus ei lainkaan. Silti tuntuu ihan yhtä hyvältä. Lääkärin mukaan ei ole mitään haittaa.

        kaikkea sitä tosiaan voi olla ja hyvä että asia selvitetään niin ei tarvi turhia miettiä.


      • Eino
        The Man kirjoitti:

        Muistelen että suurin osa siemensyöksyn sisältämästä
        aineksesta on peräisin eturauhasen muodostamasta
        aineesta.

        Tässä vähän enemmän tietoa aiheesta:

        Rakkularauhanen on miehen sukuelimiin kuuluva, parillinen, virtsarakon takana kummallakin puolella sijaitseva pitkänomainen rauhanen, joka tuottaa suurimman osan siemennesteen (sperman) plasmasta. Myös eturauhanen tuottaa plasmasta pienen osan. Siemennesteen tilavuudesta suurimman osan muodostaa plasma ja lisäkiveksissä kehittyvät siittiösolut vain pienen osan.


      • Anonyymi
        Todellakin kirjoitti:

        Minulle on tehty eturauhasleikkaus ja nyt on siten että siemensyöksy meneekín virtsarakkoon ja sieltä se palaa virtsan mukana kokkareina myöhemmin ulos normaalia tietä! Ja tämä on aivan sitten tosi , eikä kannata viisastella lainkaan !

        Näin tapahtuu myös jos syö eturauhaslääkettä nimeltä tamsulosiini tai tamsumin,silloin sperma menee virtsarakkoon


    • Jaska

      ...mullakin se menee joskus noin, on aina mennyt. Saa rankemman rakastelun kestäessä ikäänkuin monta orgasmia, joista vain esim. ensimmäinen ja ehkä toinen siemensyöksyn kanssa..

    • mina

      taidat olla impodentti

      • Mikä vastaus...

        ja tarkista miten kirjoitetaan tuo "impodentti"


      • Anonyymi

        Impotentti ei kykene saamaan edes erektiota aikaan. Kuivan orgasmin saava, kykenee hässimään kuten kaikki muutkin, vain paukkuja ei tule. Impotentilla ja kuivalla orgasmilla ei todellakaan tarkoiteta samaa.


    • kumsotti

      Minkä ikäsiä te ootte? ;)

    • pampam

      ...ja suositeltavaa,kun oppii ns.kuiva orkun ni eipä tarvii enää ehkäsyä ja voi jatkaa niin kauan ku nainen on saanu tarpeeks:)ei oo jälkeen päin väsynyt olo eli ei tuu heitettyy henkistä voimaansa harakoille vaan päin vastoin lisättyy sitä.tätä opetetaan esim.tantra kursseilla ,mut kyl sen oppii ominpäinkin

      • nainen

        Mielenkiintoisia asioita oppii täällä keskustelusivuilla kun asiallisesti jotakin kysyy. Ai sitä voidaan ihan opetella, hieno juttu. Sillä tosi on niin että minähän siinä eniten nautin kun mieheni vain jaksaa ja jaksaa :)


    • hoitsu

      miesten anatomiassa on sellainen juttu, että siemensyöksyn yhteydessä se sperma meneekin virtsarakkoon. Ei se ole vaarallista.

      tiedät siitä jos miehesi saamisen jälkeen menee pian pissalle, että kyse on siitä.

      80% prostatahöyläyksen jälkeen käy aina niin.

    • sany

      onkohan miehellä putket tukossa, oletko ajatellut , että ennen sua se olisi käynyt jossain muualla, ja sulle sanoo sit tolleen. kattele vähän.

      • tony666

        Todellakin kaipaisin lisää nestettä. Kyllähän
        minä sen ymmärrän kun olen 60v. ettei kaikki
        rulaa ihan niinkuin ennen. Olemmehan vähän
        nuoremman vaimoni kanssa yhdynnässä joka yö.
        Tosin en yritäkään tulla joka yö, koska meillä
        on "vuorotyö", "nyt sulle ensiyönä mulle".
        Siitä siis johtuu varmaankin tuo "nesteen"
        vähyys? Kysymykseni kuuluikin, voiko sitä litkua
        saada lisättyä jollain konstilla, kun tuntuisi
        paremmalta olla oikea "siemenlinko"???


      • proTeini
        tony666 kirjoitti:

        Todellakin kaipaisin lisää nestettä. Kyllähän
        minä sen ymmärrän kun olen 60v. ettei kaikki
        rulaa ihan niinkuin ennen. Olemmehan vähän
        nuoremman vaimoni kanssa yhdynnässä joka yö.
        Tosin en yritäkään tulla joka yö, koska meillä
        on "vuorotyö", "nyt sulle ensiyönä mulle".
        Siitä siis johtuu varmaankin tuo "nesteen"
        vähyys? Kysymykseni kuuluikin, voiko sitä litkua
        saada lisättyä jollain konstilla, kun tuntuisi
        paremmalta olla oikea "siemenlinko"???

        Proteiinivalmisteita, sinkkiä. Proteiinijauheet lisäävät ainakin. Siis samat jota aktiivisessa kuntoilussa käytetään lihasten kasvun kiihdyttämiseen. Saa lähikaupasta.


      • Anonyymi
        tony666 kirjoitti:

        Todellakin kaipaisin lisää nestettä. Kyllähän
        minä sen ymmärrän kun olen 60v. ettei kaikki
        rulaa ihan niinkuin ennen. Olemmehan vähän
        nuoremman vaimoni kanssa yhdynnässä joka yö.
        Tosin en yritäkään tulla joka yö, koska meillä
        on "vuorotyö", "nyt sulle ensiyönä mulle".
        Siitä siis johtuu varmaankin tuo "nesteen"
        vähyys? Kysymykseni kuuluikin, voiko sitä litkua
        saada lisättyä jollain konstilla, kun tuntuisi
        paremmalta olla oikea "siemenlinko"???

        Kauhee sonni, wow, et ihan joka yö, 60 v, oot sää karju 🤣


    • Amida

      Ei ole mies imbodentti, ole siitä kiitollinen, mä tykkäisin tuollaisesta hankaajasta, joka panee mutta ei tahri lakanoita.

      • tony666

        Asiahan on ainakin meillä niin, että meidän
        emo kun jälkeenpäin istahtaa sängylle, niin
        "sormenjäljet" voisi ottaa. Naisten nesteen
        määrähän on miehiin nähden aivan uskomaton !!
        Mies kun tuottaa pari cl, niin nainen pystyy
        kastelemaan lakanat tosi hyvin !! En ole siitä
        mitenkään pahoillani, päinvastoin, ja onhan
        noita pesukoneita !!!


    • Anonyymi

      Olen 53-vuotias mies ja penis kyllä seisoo niin, että natisee. Mutta siemensyöksyä en ole saanut moneen vuoteen. Pieni tippa voi tulla peniksen päähän, mutta vaikka se nykii ja nykii kun saan, niin siemensyöksyä en saa. Missäköhän vika? Voisikö esim. eturauhassyöpä tms aiheuttaa sen? Pelottaa mennä lääkärille, jos siä on jotain vakavasti pielessä. Pyytäisin asiallisia kommentteja. Idiootit älkää vaivautuko!

      • Anonyymi

        Mene nyt hyvä mies lääkäriin, jos epäilet jotain tautia. Sehän vaan pahenee ajan kuluessa ilman hoitoa, jos sellainen on.


      • Anonyymi

        Spermahan on suurimmalta osin kivesten tuottamien siittiöiden "evästä".
        8 vuotta sitten tehdyn peräsuolileikkauksen valmistelun yhteydessä eturauhaseni sai hajasäteilyä jonka seurauksena varsinainen sprööttäys loppui mutta ei vaikuttanut erektioon.

        Aikaisempaan verrattuna varsinainen ejakulointi on tiukemmassa mutta nautinnollisempaa. Joskus, vaimon hoidellessa minut käsipelillä, havaitsee, että niukka neste joka tulee, on kirkasta siittiönestettä ja joskus jonkin verran eturauhasen tuotetta. Vaikka purkauksen kokemus on voimakas niin aina osa tuotteesta, joskus suurin osa, jää putkeen.

        Epäilysi ilmiön yhteydestä eturauhaseen on mielestäni perusteltua mutta älä maalaa pirua seinälle.

        Seuraan itse sekä eturauhasen PSA ja syövän CEA arvoja vuosittain.
        Olen nyt 75v.


      • Anonyymi

        Tuskin syöpää mutta kannattaa mennä lääkäriin tutkimus kestää noin 20min niin saat varmasti oikean tiedon ja lääkkeet.


    • Anonyymi

      tyhjentään rojut naapurin rouvaan kun sinä et ole kotona.siksi ei tule muutakuin savua ulos.

      • Anonyymi

        Uskotko olevasi hyvinkin vitsikäs.


    • Anonyymi

      Koska sulla on kivessyöpä, ei ole muita vaihtoehtoja.
      t,
      Urologi 1995

      • Anonyymi

        🙏🙏🙏


    • Anonyymi

      Mites sitten tuo lisääntyminen? Oonkin ihmetellyt tuota, kun nykyinen ei lennätä mitään, mutta sanoo "silmien pyörivän päässä" seksin aikana. Oletan, että nautinnosta. Olemme kuitenkin lisääntymisikäisiä, niin miten tuo lasten saanti onnistuu jos sperma menee rakkoon..

      • Anonyymi

        Urologi löytää siihenkin lääkkeet🙏


    • Anonyymi

      Eturauhanen 7x normaalia suurempi , lääkkeillä .- Vielä ruiskii :)

      Vanhus

    • Anonyymi

      Mieheltä on poistettu eturauhanen sairauden takia niin ei ole enää mitään mitä tulla.

    • Anonyymi

      Siirsin eternaa homottomampaan aikaan.

    • Anonyymi

      Suorat kurkut on oivia. Niistä saa pitkiä siivuja.

    • Anonyymi

      Sama vika Rahikaisella, nalli ei napsahtanut. Mutta vika oli yksin vaimossa.
      Heti kun kävin anopilla yökylässä niin kumisaappaallinen irtosi jo kättelyssä.

    • Anonyymi

      Jos kuusi kertaa sun pyssys laukeaa, niin kerta seitsemäs jo tyhjään napsahtaa.

    • Anonyymi

      Jostakin lääkkeestä voi johtua

    • Anonyymi

      mälläsin mun kissan päälle

    • Anonyymi

      Täyttä totta 67v iästä alkaen.
      Suolistosyövän leikkauksen valmisteluun kuuluneen säteilytyksen yhteydessä eturauhaseni sai hajasäteilyä jonka seurauksena normaalin sperman eritys melkein loppui. Tuntemukset olivat voimakkaampia kuin aikaisemmin mutta varsinaista siemensyöksyä ei ollut. Normaalin stöfnän asemesta tuli niukasti kirkasta siemennestettä ja siitäkin osa jäi putkeen.
      Nyt, 12 vuotta myöhemmin on eritys entisestään vähentynyt ja käytännössä koko tuotanto jää putkeen. Jos sitä ei lypsä pois niin se valuu omia aikojaan.
      Mutta, kuten sanoin, tuntemukset ovat aikaisempaa voimakkaammat. Vaimoni on joskus moittinut äänekkyyttäni. "Naapurin olohuone on seinän takana"!

      Arvioni oheisvaikutuksesta. Kaiken järjen mukaan tämän ikäisen ukon (79v) eturauhasen pitäisi aiheuttaa öisiä retkiä hiekkalaatikolle. Viikon seitsemästä yöstä nukun häiriöttä ks. kuusi yötä.

    • Anonyymi

      Suurentunut eturauhanen , syön Finasterid lääketttä , viimeiset ½ vuotta runkatessa ei enää nesteitä virtsaputkesta kun saan orkun :(

      Kutit loppu

      • Anonyymi

        Dutasteridi tekee saman.


      • Anonyymi

        Nyt jokunen kuukausi syömättä Finasteridia , jovai lenssas föörpiikki :)

        ;D


    • Anonyymi

      Minulla on suurentunut prostata sain lääkkeitä mut ei ne auttanut mitään. Pippeli seisoo kuitenkin terhakkaasti,mutta ei tule nestettä voin hangata vaikka kuinka kauan jos kaveri jaksaa mut kuitenkin lopetan jo 15-20 minutin päästä en ymmärrä miksi ei tule siemensyöksyä.Kerro jos osaat neuvvoa

    • Anonyymi

      44v olen ja pitkään osannut laueta tavallaan "henkisesti", orgasmi kyllä lähtee liikkeelle mutta osaan pysäyttää sen niin että siemensyöksyä ei tule eikä erektio lopahda. Syynä tähän on puhtaasti todella halukas vaimo, joka laukeaa helposti ja useaan kertaan. Tykkään tuottaa nautintoa ja itse laueta vain kerran, kun vaimo taas laukeaa 3-10 kertaa seksi kerran aikana. Lisäksi minulta tulee vain ensimmäisessä siemensyöksyssä kunnolla tavaraa. Jos samana päivän laukeaa useasti tai vaikka viikonlopun aikana kun seksiä on paljon. Niin eipä sitä enää ole mitään mitä rinnoille tai kasvoille ruiskuttaa....hahahah Karmea väkerrys ja muutama pisara saattaa tulla.

      • Anonyymi

        Jos makaan itse selälläni ja nainen on päällä "tekemässä työt", en pysty laukeamaan ollenkaan. Erektio on kyllä todella voimakas, mutta siemensyöksyä eikä orgasmia muutenkaan tule. Silloin kun itse olen päällä ja painan menemään, orgasmi ja siemensyöksy tulee viimeistää parissa minuutissa. Naisystäväni pitävät kyllä kovasti kun saavat nauttia useammankin orgasmin ollessaan päällä, itse hoidan orgasmini vasta kun nainen on saanut itselleen jo "tarpeeksi".


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe