Taas yx uusi lesbojulkaisu

Uuslesbo

En ole koskaan kuunnellut Saara Aallon biisejä, mutta jotenkin on ärsyttänyt kyseisen muijan ylileveä hymy ja jatkuvat selitykset iltalehtien palstoilla, kuinka hän on ex-miehensä kanssa hyvä ystävä ja kuinka hän on nyt niin onnellinen uuden naisystävänsä kanssa. Mitenkähän tuntuu niin tutulta...? Ihan kuin olis joku muukin julkkunainen toitottanut samaa. KETÄ KIINNOSTAA??

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015050219618899_vi.shtml
Voisko joku laittaa yleisen tiedotteen jo etukäteen näille who know -julkuille ettei kannata julkaista mitään lapsellisia some-tiedotteita siitä, kenelle heidän häppärinsä kulloinkin laulaa!!!
Mahtaakohan taas olla jokin uuden levyn julkaisun johdosta tehty "avautuminen" levyn myynnin vauhdittamiseksi. Minuun vaikuttaa kyseisenlaiset uutiset kuitenkin aivan päinvastaisesti joten, ei kannata yrittää myydä lesbokorttia heiluttelemalla!!

Aiotteko ostaa Saaran uuden levyn nyt kun hän on ilmoittanut olevansa LESBO?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä.väliä

      Jos laulaa hyvin on ihan sama onko lesbo vai ei.

    • Korppis1

      Odotan sitä kaappien ovieen pauketta kun uusi avioliittolaki astuu voimaan. On sanomattakin selvää, että moni ns. heteroavioliitto särkyy. Eli aloittaja voi jo alkaa keskittymään oman puolisonsa tarkkailuun.

      • anskattoo.nyt

        Moni vaan vieläkin haluaa pitää kulisseja pystyssä. Ainakin työelämässä olevat. On se kauhia paikka naiselle pönkittää homomiestään. Lesbothan ei kulisseja pitele, Saisio, Honkasalo, Haapkylä, Hämäläinen, Aalto, Modig...


    • poika-polo

      Pysy siellä 16 palstalla, jooko

    • Heikunkeikku

      Ehkä aloittajaa kiinnostaa, koska on tahtonut aiheesta tehdä aloituksen.
      Sitä ihmettelen, kun aloittaja kuitenkin suureen ääneen kirjoittaa: "KETÄ KIINNOSTAA???"

      Minun mielestäni Saara Aalto on erittäin musikaalinen nainen. Laulaa toden totta tosi kauniisti. Puhtaasti. Kaunis naamataulu, ei voi muuta sanoa. Hymykin on hyvin kaunis.

      • Uuslesbo

        Mutta mitähän varten tämä poterosta ylösnousu piti tehdä just samaan aikaan kuin uusi levy ilmestyy:( Vaikuttaa niiin harkitun teennäiseltä.


      • normaalia.tuo.on
        Uuslesbo kirjoitti:

        Mutta mitähän varten tämä poterosta ylösnousu piti tehdä just samaan aikaan kuin uusi levy ilmestyy:( Vaikuttaa niiin harkitun teennäiseltä.

        Niinhän se menee kirjailijoidenkin kohdalla, kun uusi teos julkaistaan jo on naama lehtien kannessa. Sama näyttelijöillä ja ohjaajilla, elokuvaa mainostetaan lehtijutuilla.


      • Heikunkeikku
        Uuslesbo kirjoitti:

        Mutta mitähän varten tämä poterosta ylösnousu piti tehdä just samaan aikaan kuin uusi levy ilmestyy:( Vaikuttaa niiin harkitun teennäiseltä.

        Hyvää huomenta aurinkoisesta Vaasasta. Hiton mahtava ilma. Kyllä nyt hemmotellaan oikein olan takaa.

        Aloituksessasi kirjoitit, että mahtaakohan olla taas jokin uuden levyn julkaisun johdosta tehty "avautuminen". Nyt tuossa minulle osoitetussa kirjoituksessasi kirjoitat, että uusi levy ilmestyy nyt. Minä en ole seuraillut Saara Aaltosen juttuja, enkä tiedä onko uusi levy ilmestynyt vai ei.

        Jos nyt on pakko sanoa mielipide hänen kaapista ulos tulemiseen, niin ehkä/kenties/mahdollisesti hän on pohtinut tätä ulospullahdustaan ja kun syntymäpäivä on tullut, on hän päättänyt, että vihdoin ja viimein tahtoo tuoda julki sen, mikä hänestä tuntuu tärkeältä. Kaapeissa olo on varmaan monelle hyvin ahdistavaa. Kuvittelen näin. On varmaan helpotus niille ihmisille, jotka kertovat omat mieltymykset, eikä enää tarvitse lymytä missään kulisseissa.

        Kirjoitit tuolla jollekin Saara Aaltosen laulusta, että se on hiljaista piipitystä, josta ei saa mitään tolkkua. Pohdit myös, onko sinun kuulokkeissa vikaa tai äänityksessäkö kolajaa. Minusta tuntuu, että kuulokkeissasi on vikaa. Osta nyt hyvä ihiminen paremmat vehkeet, niin musiikin kuuntelukin on mukavampaa:)
        Laittamasi linkki oli ok. On myös vaikeaa laulaa hiljaa, että laulu siitä huolimatta "soisi" ja kantaisi. Kappaleen aihekin oli sellainen, että jos sen kimottaisi suureen ääneen, niin mönkään menisi tulkinta. Saara Aaltosella on äänessään myös voimaa.

        Kirjoitit myös: "Vaikuttaa harkitun teennäiseltä".
        Minusta taas tuntuisi Valtavan teennäiseltä näytellä jotakin muuta, kuin mitä on.
        Vaikka en ole mieltynyt naisiin Siinä mielessä, niin voin asettua Saaran ja muiden housuihin siten, että kuvittelen jos minut Pakotettaisiin yhtäkkiä olemaan naisien kanssa, vaikka miehet ovat minun heiniäni, niin se olisi aivan kertakaikkiaan kauhistus. Minä olisin varmasri tryykäämässä HETI pois kaapista kuuluttamassa kaikille, että hei hoi ihmiset, minä tykkään Miehistä.

        Oli Saara Aaltonen kimpassa kenen tahansa kanssa, niin lauluäänensä on mahtava, esiintyminen on ensiluokkaista. Tulkinta pursuaa luontevasti sisuksista. Hän säveltää kappaleensa, soittaa pianoa hyvin, kiertää esiintymässä jos joissakin paikoissa.
        Viimeinen purkaukseni vielä: Minusta on suorastaan lapsellista möyriä noissa "Oi-apua-hyh-oi ei-oiei-toi-on-lesbo/homo". Olkoot mun puolesta.


    • tehkööt.mitä.tykkäävät

      Heti on yleisempää ilmoittaa lööpissä: "Olen hetero", taidetaan olla kohta vähemmistönä.
      Ei minua kiinnosta kenen kanssa Saara Aalto vuoteensa jakaa, tykkään kovasti Queens yhtyeen edesmenneestä solistista vaikka tämä onkin homo.

      • Saara Aalto on *upeaääninen laulaja / tulkitsija,
        https://www.youtube.com/watch?v=xiwvvuYBJPs
        Kun heitä kuuntelee, on vaikea edes kuvitella, että hän on vaihtanut miehen naiseen, ihan oikeasti Hyväksyn noin henkilökohtaisen asian, tottakai, mutta ..........


      • Uuslesbo

        Mä yritin kuunnella Saaran musaa mutta sellaista hiljaista piipitystä kaikki ettei mitään tolkkua saanut. Onko mun kuulokkeissa vika vai onko niin TOSI SURKEATA äänitystä??? Enpä paljon mainostaisi. Kuuleeko joku muu paremmin. Mullla kuulokkeet täpöllä.

        https://www.youtube.com/watch?v=P3q3c-rvmsU


      • nreki
        Uuslesbo kirjoitti:

        Mä yritin kuunnella Saaran musaa mutta sellaista hiljaista piipitystä kaikki ettei mitään tolkkua saanut. Onko mun kuulokkeissa vika vai onko niin TOSI SURKEATA äänitystä??? Enpä paljon mainostaisi. Kuuleeko joku muu paremmin. Mullla kuulokkeet täpöllä.

        https://www.youtube.com/watch?v=P3q3c-rvmsU

        Ihan hyvin kuuluu. Osta paremmat luurit;)


    • takaisin.kaappiin

      Kyllä tämä lesbojen ja homojen esiintulo nyt oikeasti ärsyttää. Tämä muotivillitys pistää murrosikäisten hormonikuohunnassa olevat ihan identiteettisekasortoon.

      • justjoojust

        Muotivillitys!!!???


    • SaaraAaltosuperfan

      Mun on nyt pakko sanoo tähän väliin jotain. Oon ite opiskellu musiikkia lähemmäs 10 vuotta ja voin kertoa että Saara laulaa puhtaasti ja kauniisti. Musiikki on kuulunut Saaran elämään parinkymmenen vuoden ajan, joten eiköhän sekin kerro jotain. Te ette vaan osaa arvostaa kauniita biisejä ja Saaran enkelimäistä ääntä. Ja mitä tohon suuntautumiseen tulee: Ite salasin sen että pidän naisista n. 10 vuotta ja voin kertoa että asian salaaminen ja kaapista ulostulo oli ihan helvetin tuskallista. Ja kun kerroin siitä perheelleni n. 10kk sitten, elämäni pahentui entisestään eikä minua edelleenkään hyväksytä. Onneksi minulla on ystäviä tukenani♥ Saaran mukaan hänen vanhemmillaan tai sisaruksillaan ei ollut ongelmaa sen kanssa että Saara on kiinnostunut naisista. Saaran tilanne on tosin siinä mielessä myös erilainen, että hän on todennäköisesti bi, ja myös siksi että hän on julkkis. Ja ei kuka tahansa ole noin rohkea että kertoo suhteestaan saman sukupuolen edustajaan. Respectit siitä! Rakkautta ja onnea Saaran ja Merin parisuhteeseen, ovat ihania molemmat♥

      • simovaatehuoneelta

        Tulin kaapista ulos olen hetero!


      • SaaraAaltosuperfan

        Olen siis itsekin nainen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1934
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      251
      1621
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1547
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      53
      1466
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1368
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1199
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      156
      1160
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1153
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      909
    Aihe