Hei,
olen 33v neitsytmies viitasaarelta, eläkkeellä mielenterveydellisistä syistä, syön lääkkeitä sekä käytän alkohoolia. sairastan skitsoperia sykoosia ja ocd. Maksanikin on melko huonossa kunnossa. Asun vielä äiteen ja isän kanssa, Kovasti on tehnyt mieli siittää joku kaunisnainen ja saada omia lapsia, vaimo. Olen totaalikokematon naisten kanssa, mutta uskon vain, että ne parhaat nuoruusvuodet ovatkin vasta alkamassa!
Haluan siittää
5
135
Vastaukset
- nosorryvaan
Ei kukaan halua lapsilleen skitsofreniageenejä.
- ap-sanoo
MT- hoitajani sanoi, että minulla on oikeus lisääntyä.
- Eikaikkientarvi
Myös lääkkeet, joita syöt ovat pilanneet sukusolusi.
- hankippaelämä
Ja se sun mt-hoitajasi ei joudukaan hoitamaan niitä lapsia, joten mitä sekään mistään tietää. Haluatko lastesikin sairastuvan? Skitsofrenia on vahvasti perinnöllinen.
- Arpakohtalonarvaamaton
Väestöliiton spermapankkiin vain luovuttamaan, sitten kirjoittamaan aiheesta blogia, kuten muutkin mielenterveysongelmaiset.
Olisi tietysti noloa olla esim. tuon blogistiluovuttajan jälkeläinen. Mutta en edes oikeasti usko, että lapsesta tulisi sen "huonompi" kuin pariskuntienkaan jälkikasvusta. Eivät avioparitkaan aina kovin kummoisia ole, ja toisaalta aika fiksuillakin vanhemmilla on umpityhmiä lapsia. Geeniarpajaisissa voitot ja tappiot ovat ilmeisesti sattuman kauppaa. Kyllähän rotuhygienistit aikoinaan yrittivät rajata tiettyjen ihmisten lisääntymistä, mutta tuskinpa ihmikunta siitä parani. Ehkä jäi joku merkittävä keksijä tai taiteilija syntymättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984