Theartemis Palace, Rethymnon

Theartemis

Olemme varanneet matkan Rethymnoniin ja hotelliksi valikoitui Theartemis Palace. Tyhmää tietenkin tässä vaiheessa enää kysellä ko. hotellista mitään... =) Mutta olisi kuitenkin ihan kiva tietää hotellista jotain näin etukäteen.

Hintaan sisältyy all inclusive. Onko hotellilla hyvät ruoat? Entä juomat? Enkä tarkoita juomilla yksistään alkoholijuomia.

Millaiset huoneet? Me emme ole hakemassa mitään luksusta. Mutta tietty asialliset huoneet ovat aina plussa. Sen verran on jo nähty hotellihuoneita matkoillamme, että mikään ei taida enää hätkäyttää. =D

Henkilökunta? Asiallista ja ystävällistä, I hope. Kuuntelevatko ja toteuttavatko toiveita? Esim. jos sattuu olemaan kova patja, toimittavatko ekstra patjan?

Hotellin lisärakennus? Olen joistain arvioinneista, joita olen löytänyt, ymmärtänyt, että lisärakennukseen ei ole suotavaa joutua...

Muuta huomion arvoista?

Olen etsinyt arviointeja netistä. Mutta en ole löytänyt suomalaisten arviointeja. Toivon asiallisia vastauksia ihan omalla äidinkielelläni. =)

Jos joku tästä kyselystä jostain syystä ärsyyntyy, niin pyydän, että asiattoman vastauksen kirjoittamisen sijaan ohitat sujuvasti tämän keskustelun, kiitos.

6

2185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RahaaKaivoon

Toiset ne vain Kreikkaan rahojaan vie. Ja vielä All inclusive joka on Intiassa ok mutta Kreikassa tyhmää.

• Kreikkaanjee

No voi voi! anna jo olla, älä jaksa näitä vanhoja vatvoa.

• ReikanMatkaaja

Ihana hotelli. Heillä on siellä patjavarasto josta saa hakea itselleen sopivan patjan. Koska on niin paljon Suomalaisia hotellissa niin kaikki kyltit ja ruokalistat ovat Suomeksi niin kielitaidottomatkin pärjää. Hotellin lisärakennuksessa hotellin miespuoliset työntekijät naivat lihavia suomi- mammoja, all inclusive tarkoittaa sitä.

• Oliivipuu

Olimme viime vuonna thearthemis palacessa ja hotelli oli loistovalinta! Hotelli on rannan tuntumassa ja kohtalaisen lähellä keskustaa.

Ruoka hotellissa oli erinomaista ja monipuolista, ainut huono puoli ruokailussa oli se, että ruokailijoita oli paljon. Eli ei mikään rauhallinen tunnelma, mutta ruokaa oli kyllä riittävästi. Itse joimme mineraalivettä, joka oli hyvää, muista juomista en osaa sanoa.

Hotellissa oli joka ilta mukavaa ohjelmaa. Asukkaita tuntui olevan keski-euroopasta ja pohjoismaista, muttei Suomesta. Humalaisiin en törmännyt :)

Hotellissa on kaksi allasta, mutta pienempi joka uudisrakennukseen puolella oli meistä mieluisampi. Siellä oli myös varjoisia paikkoja ja allas jatkui sisätiloihin, jossa oli mukava uida hellepäivänä.

Meillä oli tavallinen huone päärakennuksessa ja se oli kyllä ihan asiallinen. Ilmastointi pelasi hyvin, netti toimi vähän niin ja näin. Ei me kyllä mitään lisäpatjoja tarvittu. Ihan ok sängyt. Kylpyhuone tilava ja suihku hyvä.

Henkilökunta oli asiallista ja välillä tarjoilijat todella kiireisiä, mutta palvelu pelasi.

Sen verran tyytyväisiä oltiin, että uudestaan mennään:)

Hauskaa matkaa nimimerkille Thearthemis !

• tsirp123

Todella hyvä hotelli. Kilometrin verran kävelyä vanhaan kaupunkiin. Tsekatkaa markkinat vanhan kaupungin liepeillä. Respa osaa neuvoa sijainnin. AI oli kyllä todella hyvä, juomat ei niin hyviä All Inclusivessa. Rahalla maksettaessa sai sitten laatua... Joka ilta allasalueella oli jotain ohjelmaa. Lapsia ei hotellilla juuri näkynyt. Huone oli hyvä, meillä se sijaitsi päärakennuksessa.

• Seniorit

Oltiin 2 viikkoa mainitussa hotellissa 1.5-15.5. Todella hyvä hotelli. ruoka erinomaista ja henkilökunta ystävällistä. Ei hintaan 850 euroa 2 viikolta laatuviinejä voi odottaa, mutta altaan janojuomat ihan ok. Menemme varmaan uudelleen samaan paikkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe