Miten saada simit ikibestiksiksi?

ongelmissa

Joo, pitäis mennä naimisiin ikibestiksen kanssa, mutta miten tuon suhteen saa kahden simin välille? Kaipaisin nyt vinkkejä ja apua tähän, koska en oo ite mitenkään onnistunu vaikka yritystä on ollut. :/

7

4681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simahtanut

      Oletan, että aloittaja tarkoittaa Sims 4:ää. Ellei, niin seuraavan sepustuksen voi unohtaa saman tien.

      Takkuilin tuon ikibestiksen kanssa itsekin ja löysin useita (melkein vuoden takaisia) juttuja asiasta. mm: http://www.carls-sims-4-guide.com/forum/index.php?topic=21209.0

      Moni pelaaja kertoi, ettei ollut lainkaan löytänyt valikosta mitään ikibestikseksi ryhtymisestä, vaikka oli toisen simin kanssa niin hyvissä väleissä kuin ikinä mahdollista.

      Tuon em. keskustelun perusteella tulin siihen käsitykseen, että pelissä on ollut jonkinasteinen bugi ainakin vuoden 2014 syys-marraskuussa. Tuliko se korjattua ja milloin, jäi minulle epäselväksi. Toiseksi, simillä on mahdollista olla vain yksi ikibestis kerrallaan.
      Ikibestikseksi pääsee käsittääkseni haluamansa simin kanssa, mutta se voi edellyttää ensin välien heikentymistä edellisen parhaan ystävän kanssa. Eräs pelaaja kertoi joutuneensa ensin katkaisemaan hyvät välinsä ja sitten solmimaan uudelleen täyden ystävyyden päästäkseen tämän kanssa ikibestikseksi. Samaan tulokseen pääsee myös ymmärtääkseni kahdella erilaisella huijauksella, mutta en ole varma onko asia huijaamisen arvoinen.

      Anteeksi pitkä ja kenties sekava selostus. On täysin mahdollista, että olen ymmärtänyt väärin ja että ikibestiksen onnistuu hankkimaan tätä nykyä muutoinkin kuin huijaamalla tai temppuilemalla ystävien kustannuksella.

      Kohteliaimmin S.

      • ongelmissa

        Joo tarkoitin juuri Sims 4:ää. Okei kiitos avusta, meen heti kokeilemaan onnistuisiko tämä!


      • Simahtanut
        ongelmissa kirjoitti:

        Joo tarkoitin juuri Sims 4:ää. Okei kiitos avusta, meen heti kokeilemaan onnistuisiko tämä!

        Kiva, kun jaksoit laittaa vastauksen ja toivotaan tosiaan, että homma onnistuu. Ellei, niin funtsitaan uudestaan tai kysytään apua muilta pelaajilta.

        terveisin S.


    • minttusuklaalevy

      mulla ei lue ikibestis vaa ilkibestis? tarkottaakohan samaa

      • OutoSim

        "mulla ei lue ikibestis vaa ilkibestis? tarkottaakohan samaa"

        valokuva tai ei uskota


    • aciras

      Saat tehtävän tehtyä menemällä parhaan ystävän kanssa naimisiin.

      • Anonyymi

        No miten sen kanssa voi mennä naimisiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe