Joo, pitäis mennä naimisiin ikibestiksen kanssa, mutta miten tuon suhteen saa kahden simin välille? Kaipaisin nyt vinkkejä ja apua tähän, koska en oo ite mitenkään onnistunu vaikka yritystä on ollut. :/
Miten saada simit ikibestiksiksi?
7
5142
Vastaukset
- Simahtanut
Oletan, että aloittaja tarkoittaa Sims 4:ää. Ellei, niin seuraavan sepustuksen voi unohtaa saman tien.
Takkuilin tuon ikibestiksen kanssa itsekin ja löysin useita (melkein vuoden takaisia) juttuja asiasta. mm: http://www.carls-sims-4-guide.com/forum/index.php?topic=21209.0
Moni pelaaja kertoi, ettei ollut lainkaan löytänyt valikosta mitään ikibestikseksi ryhtymisestä, vaikka oli toisen simin kanssa niin hyvissä väleissä kuin ikinä mahdollista.
Tuon em. keskustelun perusteella tulin siihen käsitykseen, että pelissä on ollut jonkinasteinen bugi ainakin vuoden 2014 syys-marraskuussa. Tuliko se korjattua ja milloin, jäi minulle epäselväksi. Toiseksi, simillä on mahdollista olla vain yksi ikibestis kerrallaan.
Ikibestikseksi pääsee käsittääkseni haluamansa simin kanssa, mutta se voi edellyttää ensin välien heikentymistä edellisen parhaan ystävän kanssa. Eräs pelaaja kertoi joutuneensa ensin katkaisemaan hyvät välinsä ja sitten solmimaan uudelleen täyden ystävyyden päästäkseen tämän kanssa ikibestikseksi. Samaan tulokseen pääsee myös ymmärtääkseni kahdella erilaisella huijauksella, mutta en ole varma onko asia huijaamisen arvoinen.
Anteeksi pitkä ja kenties sekava selostus. On täysin mahdollista, että olen ymmärtänyt väärin ja että ikibestiksen onnistuu hankkimaan tätä nykyä muutoinkin kuin huijaamalla tai temppuilemalla ystävien kustannuksella.
Kohteliaimmin S.- ongelmissa
Joo tarkoitin juuri Sims 4:ää. Okei kiitos avusta, meen heti kokeilemaan onnistuisiko tämä!
- Simahtanut
ongelmissa kirjoitti:
Joo tarkoitin juuri Sims 4:ää. Okei kiitos avusta, meen heti kokeilemaan onnistuisiko tämä!
Kiva, kun jaksoit laittaa vastauksen ja toivotaan tosiaan, että homma onnistuu. Ellei, niin funtsitaan uudestaan tai kysytään apua muilta pelaajilta.
terveisin S.
- minttusuklaalevy
mulla ei lue ikibestis vaa ilkibestis? tarkottaakohan samaa
- OutoSim
"mulla ei lue ikibestis vaa ilkibestis? tarkottaakohan samaa"
valokuva tai ei uskota
- aciras
Saat tehtävän tehtyä menemällä parhaan ystävän kanssa naimisiin.
- Anonyymi
No miten sen kanssa voi mennä naimisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031685
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k901303- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718