Minkänlainen sukevan vankila on? Mieheni joutui juuri sinne ja annetaanko siellä postit miehelleni luettavaksi todella surullista lukea kuinka ikävä paikka se on mutta kertokaahan kokemuksia
Heissulivei
7
97
Vastaukset
- grdfcxw
"todella surullista lukea kuinka ikävä paikka se on"
Mitä ikävää siinä on? Eikös sen rangaistukselta pidäkin tuntua? - ETVOY
Kyllä pitää mutta olisi kiva kuulla minkänlainen paikka se on
- ETVOY
Etpä ehkä itse samassa tilanteessa ole ollut?
- YTRPK
Hyvä että täälä joku fiksu on:)
- PIAKI
Voi että kehityhän sinäkin mieheni ei ainakaa alennu tuollaiseen eikä sielä varmaan kukaan muukaan sori
- RosmoToope
Parempi paikka kuin koti. Päivät harrastellaan. Pelataan lentopalloa, jalkapalloa. Ilalla paistellaan makkaraa nuotiolla jolloin terapeutit hoitavat samalla henkistä terveyttämme. Muovikassissa ylisillä lämpimässä on joutumassa MehuKatti kiljulatinki. Sen saa viikonloppuna hiljalleen juoda pois. Jotain töitäkin voi tehdä, jos huvittaa. Siihen tarkoitukseen on kylläkin palkattu henkilökuntaa erikseen. Mikäs tällä makoillessa ja piereksiessä.
- ekop
Ai sä olet sukevalla nyt? miten pystyt puhelinta käyttämään?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1763407Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732171Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542117- 421998
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4091114Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 47903