Minkänlainen sukevan vankila on? Mieheni joutui juuri sinne ja annetaanko siellä postit miehelleni luettavaksi todella surullista lukea kuinka ikävä paikka se on mutta kertokaahan kokemuksia
Heissulivei
7
108
Vastaukset
- grdfcxw
"todella surullista lukea kuinka ikävä paikka se on"
Mitä ikävää siinä on? Eikös sen rangaistukselta pidäkin tuntua? - ETVOY
Kyllä pitää mutta olisi kiva kuulla minkänlainen paikka se on
- ETVOY
Etpä ehkä itse samassa tilanteessa ole ollut?
- YTRPK
Hyvä että täälä joku fiksu on:)
- PIAKI
Voi että kehityhän sinäkin mieheni ei ainakaa alennu tuollaiseen eikä sielä varmaan kukaan muukaan sori
- RosmoToope
Parempi paikka kuin koti. Päivät harrastellaan. Pelataan lentopalloa, jalkapalloa. Ilalla paistellaan makkaraa nuotiolla jolloin terapeutit hoitavat samalla henkistä terveyttämme. Muovikassissa ylisillä lämpimässä on joutumassa MehuKatti kiljulatinki. Sen saa viikonloppuna hiljalleen juoda pois. Jotain töitäkin voi tehdä, jos huvittaa. Siihen tarkoitukseen on kylläkin palkattu henkilökuntaa erikseen. Mikäs tällä makoillessa ja piereksiessä.
- ekop
Ai sä olet sukevalla nyt? miten pystyt puhelinta käyttämään?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....648799Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076621Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995927- 1523830
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541964
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171776- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226