Eka Kerta Pelottaa

11vpelokas

Moi!
Oon 11v tyttö, ja olen lueskellut että ensimmäinen kerta (jos et ymmärrä mitä tarkoitan, niin tarkoitan ekaa seksikertaa) on vähän kivulias, että joku kalvo puhkeaa.
Stressaan tästä vaikka olen vasta 11 , mutta olen kuullut että sormettamalla sen saisi puhkaistua ja ensimmäinen kerta ei olisi niin kivuliasta. Mutta en oikein haluis, kun jos terkkari tarkistaa esim. 5 lk terveystarkastus on vielä edessä, niin neitsyyden tai jotain. Jos ne luulee et oon harrastanu seksiä näin nuorena ja blaa blaa...
Ja kun menkkanilaan ei ole vielä alkaneet. Rinnat on kehittynyt ja karvat tulee mut ei menkkoja. Ja kuulemma puhkeamisesta seuraa se et tulee verta pillusta ja kirvelee, ni mutsi ostaa varmaa jtn siteitä kun luulee et menkat alkanu. Pystyisin varmaan pitämään sen salassa käyttämällä suojia.

Eikä ekaa kertaa voi ennustaa minkä ikäsenä se on mut veikkaan jotai 14-17.

Kumpaa suosittelette:
1. Odotan ekaa kertaa rauhassa ja kärsin silloin kivun
2. Sormetan kalvon rikki ja kärsin nyt, eikä eka kerta oo niin kivulias

Ps. Jos puhkasen nyt, niin pitääkö eka työntää sormi sisään ja jännittää pillu ja jotai?

Olen tosi kiitollinen jos vastaat!

14

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mpåöäölkopå

      idiootti!

      • 11vpelokas

        Kiitos.


    • etsi_tietoa__
      • 11vpelokas

        Joo joo, kysyin neuvoa mutta kiitos nyt kuitenkin ja kyllä mä odotan ihan useampi vuosi.


      • 11vpelokas

        En siis meinannut tällä kirjoituksella kysyä milloin olen valmis harrastamaan seksiä vaan että minua pelottaa eka kerta. Ek siis ole harrastamassa seksiä vielä pitkään aikaan!


    • pelotonna

      Se sormilla puhkaisu sattuu paljon enemmän kuin luomu. Se johtuu, siitä etää esileikin aikaansaama kiihottuminen poistaa kivun tunnetta.

      • 11vpelokas

        Okei. Kiitti tiedosta, odotan rauhassa :)


    • hahahha

      EI OLE OLEMASSAKAAN MITÄÄN KALVOA JOKA PITÄIS PUHKASTA!!!!!!XDXDXD Mistä ihmeestä oot kuullu tollasta ssiis oikeesti ekalla kerralla ei useimmilla satu ja sitä vähemmän sattuu mitä kiihottuneempi on ja verta ei tuu:')siis sitä tulee vaa jos sul on tyylii joku haava siel tai joku sellane että ei muute jne. Eikä terkkari kato vastaku joskus ysil sinne alemmas:{

      • 11vpelokas

        Kiitti tiedosta, enkä todellakaan tiedä mistä kuulin, kun yks tyttö selitti et oli sormettanu ja ois tehny jtn et joku kalvo ois menny rikki.


      • tytelielisaa

        Olihan se immenkalvo!


    • kiinnijäit112

      mitäivittua??!! eihän sul voi mitään immenkalvoo olla edes ku oot laittanu palstoille et sun isäpuoli on raiskannu sut ja sun isä on raiskannu sut mee pedofiili hoitoon tää on nuorten palsta

      • 11vpelokas

        Oikeesti mä en oo feikki! Ihan tosi. Ja se oli immenkalvo! Kiitti ku muistutit


    • Kalanruoto

      Juu siel on se immenkalvo mut ei sitä välttämättä ees huomaa kun se "puhkee". Ja edes gyne ei voi tietää ooko neitsyt. Ei sitä huomaa oikeesti, koska immenkalvo voi olla tilava/löysä vaik ei olis koskaan harrastanu seksiä. Itsetyydytys ois kuitenki hyvä keino oppii tietämään mistä tykkää ja samal venyttää sillein ettei tuu sitä kiusallista tilannetta jos poika ei mahu sisään.

      • 11vpelokas

        Kiitti tosi paljon! Toi helpotti oikeesti paljon pelkoa :) kiitti!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe