Heräsin juuri äsken taas kerran painajaisiin, vei puoli tuntia ennen kuin uskalsin nousta ylös ja hikoilen kuin mikäkin kilpahiihtäjä. Pelkään ihan kauheasti pimeää, täytin tässä muutama viikko sitten neljätoista ja se ei taida olla ihan normaalia enää...
kauhea pimeän pelko
3
59
Vastaukset
- jokuwaaaaaa
Iteki mäki pelkään aina sillon tällöin pimeetä ja oon iteki 14v:') mut oikeesti usko mua se o nii normaalia ettei normaalimpaa oo ja siis josse asia häirittee sua niiku nii paljo ettet saa ees unta nii jätä vaikka joku pieni lamppu tai sellane yöks päälle nii kylse siit sitte ja jos et haluu et tyylii sun vanhemmat tai sisarukset saa tietää et pelkäät pimeetä (vaikka ei siin todellakaa ole mitään väärää vaa se on ihan helvetin normaalia) nii sano et unohit sen pääkle ja et enää jaksanu nousta lauttamaan poisXD
- Oldie
Ihmiset - aikuisetkin - pelkäävät kaikenlaisia erilaisia asioita, eivätkä nämä pelot ole välttämättä lainkaan iästä riippuvaisia.
http://yle.fi/uutiset/moni_aikuinenkin_pelkaa_pimeaa_mita_jos_tuolla_on_joku/7490318 - kesälomaolisjo
Onneks on pian kesä ja pimeää ei oo ees kesällä,mut tosi kurjaa kun herää painajaiseen,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760