Ihminen kasvaa nuoreksi aikuiseksi ja muuttaa pois kotoa. Vanhat pierut jää kotiin ja sitten on se oma aika. Luuleeko ne vanhat pierut ettei sillä ole mitään tarkoitusta kun joku lähtee pois, pois edes hetkeksi. Alkaako taas kaikki väljähtänyt vanha sonta kun palaat kotiin tai edes lähelle? Okei, joku tunnistaa ja niin tunnistan minäkin, mutta moni on muuttunut. Minulla ei mitään tarkoitusta jäädä juoruamaan jonkun vanhan tutun tai mutkan kautta tutun asioita. Miksi muilla on? Kalkkis toimitusjohtaja käskee pitää silmällä, ei tehdä julkkista. Tj juoksee perässä.. No hankkikoot sieltä omien joukosta jonkun. Mitä tässä mun jutuissa on muille? EI MITÄÄN! Tämän piti olla mun aikaa. Oliko se? Ei ollut. Tästä tuli joku maailmanlaajuinen show.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371343- 1481071
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67845PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.52662- 60651
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33541- 30533
- 39517
- 63503
- 16497