Ihminen kasvaa nuoreksi aikuiseksi ja muuttaa pois kotoa. Vanhat pierut jää kotiin ja sitten on se oma aika. Luuleeko ne vanhat pierut ettei sillä ole mitään tarkoitusta kun joku lähtee pois, pois edes hetkeksi. Alkaako taas kaikki väljähtänyt vanha sonta kun palaat kotiin tai edes lähelle? Okei, joku tunnistaa ja niin tunnistan minäkin, mutta moni on muuttunut. Minulla ei mitään tarkoitusta jäädä juoruamaan jonkun vanhan tutun tai mutkan kautta tutun asioita. Miksi muilla on? Kalkkis toimitusjohtaja käskee pitää silmällä, ei tehdä julkkista. Tj juoksee perässä.. No hankkikoot sieltä omien joukosta jonkun. Mitä tässä mun jutuissa on muille? EI MITÄÄN! Tämän piti olla mun aikaa. Oliko se? Ei ollut. Tästä tuli joku maailmanlaajuinen show.
ihmistenen kasvaa aikuiseksi
LapsenSuusta
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321865
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup171779Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3301076- 621066
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81032J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991027- 66911
- 59888
- 2811
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi41796