Aika kuuma pakkaus joka aina lenkkeilee usein kylläkin miehensä kanssa. Ootteko samaa mieltä?
Ikä jotain 30-40?
lenkkeilevä sexy nainen?
33
2081
Vastaukset
- Äijäkunkku
Missäpäin lenkkeilee?
- koskenpojat
Eipä muutakuin esinahka suhisemaan.
- dehbobeda
Enemmän tietoa?Oletko käynyt Viipurissa vai missäpäin olet sexyn naisen Jämsässä nähnyt!
- painaisin
lyhytukkanen blondi?
- painajatkoskel
justse papapapaapapanisin
- VoiPyhäSylyvi
Jaahas, peräkammarin poijaat ovat nähneet lenkkeilevän naisen äitiään kauppaan kuskatessaan ja sekös heitä kummastuttaa kun äitiinsä vertaavat...
- kunkkuäijä
Ei oo lyhätukkanen, mut blondia on.
- ouklendoora
Kosken miehet ovat nähneet naisen?? Kannattaa liikkua sieltä pöntöltä useemminkin, niin saattaa nähdä toisenkin... Ja kolmannen...
- ohmygod
Tiistaisin on näkynyt OInaalan kentän liepeillä!
- HyväHyvä
Ja keskiviikkona käveli myös yksi nainen Koivutiellä, eli ainakin kaksi naista Jämsänkoskella?
- Kolmasnainen
Kolmaskin nainen nähty, Myllyn lähellä!
- johndeere100
Tänää oli aamupäivällä metsäkonekoulun pihalla perä pystyssä!Halkomiehet odotteli vuoroaan!
- oinaalahuge69
näin tänään sen. aika hyvä
- JooseppiRyysyranta
Ja minä näin sen tänään! Käveli maitokärryjä työnnellen, huivipäinen nainen ruudullinen mekko päällä ja kumiteräsaappaat jalassa. Keräsi pulloja.
Wau! mikä rangan vetäjä... - Jee..sus
Muuttakaa jämsään.. tällä ainakin 4 lenkkeilevää naista, joista 3 lenkkeilee miehensä kanssa :)
- Suastamoinen1
Tuttu tapaus.olen nussinut.Ihan ok.
- tojotamies
Tuskin olet muuta n......t kuin mielikuvitus poikaystävää.Minä olen saanut oikeaa gay hanuriakin!
- nicegirls
Normaaali tojomies!Perähanuri kiinnostaa!
- JooseppiRyysyranta
Tämä (gay gay gay) näkyy puuttuvan "Jämsänkosken" jokaiseen kommenttiin...
Sulta pitäis repiä tämä "hanuriin" mieltyvä juurineen irti kuten voikukkakin ja suolaa päälle. - holmesjussi
kairasin sitä eilen isolla,tykkäsi kovasti kun iltalenkillä sai
- kairamies
Siis tuota gayta kairasit
- jormajätti
antaako se plondi pilua, ois nimittäin jorma vapaana.
- blmc
Onko se Jorma sama tyyppi jolla oli aikoinaan viistokeula eskortti?öljyrenkaat jumissa.
- omatliukkarit
No niin blondijutut sikseen...Oinaslammelle mars mars
- Plörrr
Siinä on akat vaan tiellä kun tosimiehet nu**ii!
- Anonyymi
Joo, olen samaa mieltä, tuolla lenkillä tapaa timmissä kunnossa olevia pimatsuja. Sen verran hyvä tuuti on minullakin ollut, että yhteen olen tutustunut lähemmin, ja ollaan käyty monesti yhdessä lenkkeilemässä.
- Anonyymi
Ketju aloitettu 2015 ???
- Anonyymi
Pitkä on lenkki aloitti 2015
- Anonyymi
Vähissä on taas koskelais poikien jutut...
- Anonyymi
Lenkki, mikä ihana tekosyy....
- Anonyymi
Millä lailla ihana tekosyy?
- Anonyymi
Kannattaisiko sieltä Jämpsänkoskelta joskus suunnistaa vähän pidemmälle. Eikä jäisi ihan lähikuntiin. Kun nyt tuntuu, että aika pienissä pyöritään kun miehensä kanssa ulkoilemassa olevasta naisestakin saa tällaisen länkytyksen aikaiseksi.
Nimim Kysyn vaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisiko sieltä Jämpsänkoskelta joskus suunnistaa vähän pidemmälle. Eikä jäisi ihan lähikuntiin. Kun nyt tuntuu, että aika pienissä pyöritään kun miehensä kanssa ulkoilemassa olevasta naisestakin saa tällaisen länkytyksen aikaiseksi.
Nimim Kysyn vaanEi uskalleta koskelta kauaksi lähteä. Kun tehtaanpiippu lakkaa näkymästä, tulee kakat housuun.
Ja runkkareillahan on yksi etu muihin nähden. Ne näet saavat keltä haluavat ja koska itse haluavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä381691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641627Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701368Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2361311Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1961199- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057