Kokemuskia vesipuistosta? Vinkkejä?
Voiko vesipuistossa pitää pitkähihaista puseroa uikkarin päällä, vai onko uimapukupakko? Huolettaa auringossa palaminen.. Kun liukuu liukumäissä, aurinkorasvat kuluu pois ja palaminen uhkaa. Itse en rusketu ollenkaan vaan ainoastaan palan. Lapset täytyy suojata hyvin, vaikk a onneksi ruskettuvat hyvin. Syyskuun lopussa ollaan menossa Rodokselle ja vesipuistoa odotellaan kovasti : )
Faliraki vesipuisto
5
314
Vastaukset 5
- toples
laita vielä paskaset farkut jalkaan suomipaita päälle ja sitte mäkeen.
- rhodesboy
Puistossa kannattaa pitää lyhyt vartiset sukat jalassa koska kävely tiet on syunnitelty siellä huonosti ja niihin porottaa aurinko koko päivän, jolloin kävely tiet ovat tuli kuumia. Itsellä oli ongelmana pystyä kävelemään siellä kun poltti jalkapohjat piloille ja näytti muillakin olevan ongelmia sen suhteen.
- vallu2
Miksi pitää sukkia kun kengät tehty kävelyä varten,kokeile ei polta vaikka miten kuuma tie.
- eipakkopalaa
Totta kai saat pitää päälläsi pitkähihaitsa hellepaitaa, eihän kenenkään ole pakko polttaa hipiäänsä auringossa! Rantasandaalit jalkaan, jottei sementti polta. Muuten keskiviikko, lauantai ja sunnuntai taitavat olla kyseisenvesipuiston hiljaisimmat päivät...
Oheisella sivull aon himena lisätietoja Falirakin vesipuistosta(kin), toivottavasti niistä on teille apua:
http://kreikkaan.net/matkakohteet/rodos/rodos-aktiviteetit - eipakkopalaa
Totta kait voit pitää päälläsi pitkähihaista hellepuseroa, eihän ketään pakoteta polttamaan itseään paahtavan auringon alla! Jalkaan sitten rantasandaalit tms., ettei jalkapohjat pala sementillä astellessa. Kyseinen vesipuisto muuten kertoo hiljaisimpien päivien olevan keskiviikko, lauantia ja sunnuntai...
Lisätietoja Falirakin vesipuistosta löydät alla olevalta sivulta:
http://kreikkaan.net/matkakohteet/rodos/rodos-aktiviteetit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa761802Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341182Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 50593
- 63551
- 32546
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398