Faliraki vesipuisto

vesipetoperhe

Kokemuskia vesipuistosta? Vinkkejä?

Voiko vesipuistossa pitää pitkähihaista puseroa uikkarin päällä, vai onko uimapukupakko? Huolettaa auringossa palaminen.. Kun liukuu liukumäissä, aurinkorasvat kuluu pois ja palaminen uhkaa. Itse en rusketu ollenkaan vaan ainoastaan palan. Lapset täytyy suojata hyvin, vaikk a onneksi ruskettuvat hyvin. Syyskuun lopussa ollaan menossa Rodokselle ja vesipuistoa odotellaan kovasti : )

5

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toples

      laita vielä paskaset farkut jalkaan suomipaita päälle ja sitte mäkeen.

    • rhodesboy

      Puistossa kannattaa pitää lyhyt vartiset sukat jalassa koska kävely tiet on syunnitelty siellä huonosti ja niihin porottaa aurinko koko päivän, jolloin kävely tiet ovat tuli kuumia. Itsellä oli ongelmana pystyä kävelemään siellä kun poltti jalkapohjat piloille ja näytti muillakin olevan ongelmia sen suhteen.

      • vallu2

        Miksi pitää sukkia kun kengät tehty kävelyä varten,kokeile ei polta vaikka miten kuuma tie.


    • eipakkopalaa

      Totta kai saat pitää päälläsi pitkähihaitsa hellepaitaa, eihän kenenkään ole pakko polttaa hipiäänsä auringossa! Rantasandaalit jalkaan, jottei sementti polta. Muuten keskiviikko, lauantai ja sunnuntai taitavat olla kyseisenvesipuiston hiljaisimmat päivät...

      Oheisella sivull aon himena lisätietoja Falirakin vesipuistosta(kin), toivottavasti niistä on teille apua:

      http://kreikkaan.net/matkakohteet/rodos/rodos-aktiviteetit

    • eipakkopalaa

      Totta kait voit pitää päälläsi pitkähihaista hellepuseroa, eihän ketään pakoteta polttamaan itseään paahtavan auringon alla! Jalkaan sitten rantasandaalit tms., ettei jalkapohjat pala sementillä astellessa. Kyseinen vesipuisto muuten kertoo hiljaisimpien päivien olevan keskiviikko, lauantia ja sunnuntai...

      Lisätietoja Falirakin vesipuistosta löydät alla olevalta sivulta:

      http://kreikkaan.net/matkakohteet/rodos/rodos-aktiviteetit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe