Mikä olisi hyvä näyttö pelikäyttöön?

Mikä näyttö kannattaa ostaa jos on budjetti 100-200 € ?

Näytön koko olisi hyvä olla: 21 Tuumainen.
Ja näytöstä pitäisi löytyä HDMI.
Ja näyttöä pitää pystyä kallistamaan ylös ja alas.
Ja olisi kiva jos näyssä olisi yli 60 Hz.
Itse katselin tätä näyttöä:

http://www.systemastore.fi/product_info.php?products_id=107724

Mutta en tiedä sopiiko tuo hyvin peli käyttöön.

11

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jimmslol

      Minulla on ollu tämmöne viihde- ja pelikäytössä ollut about 3 vuotta, ei voi kallistaa sivuttain mutta ylös ja alas kyllä.
      Näytössä on myös valmiita tiloja erilaisiin käyttötarkoituksiin.
      http://www.jimms.fi/fi/Product/Show/68171

      • Mikä on ton näytön maksimi Hz ?


      • jimmslol
        lolleri100 kirjoitti:

        Mikä on ton näytön maksimi Hz ?

        60Hz joka löytyy myös helposti googlettamalla.
        Jos meinaat yli 60Hz niin halvimmat (ja huonoimmat) lähtee 250€stä.
        Joissain vanhoissa neliönäytöissä on 75Hz ni voit ostaa semmosen :)


      • Joo mulla on just sellanen neliönäyttö! :D mut voitko ehdottaa, jotain "hyvää" näyttöä, joka olisi 21 tuumainen ja mieluiten yli 60 Hz ?


      • jimmslol

        Sellaisia ei ole. Laajakuvanäytöt on joko 60Hz, kalliimmat 120 tai 144Hz.


      • Jaa pitää etsiä joku halpa 120 Hz näyttö sitten.


      • jimmslol
        lolleri100 kirjoitti:

        Jaa pitää etsiä joku halpa 120 Hz näyttö sitten.

        Miksi on pakko olla "enemmän ku 60Hz" ?
        Osta vaan se 60Hz näyttö...
        Halvin 144Hz näyttö on tämä http://www.jimms.fi/fi/Product/Show/96358
        75Hz-120Hz näytöt ovat harvassa, en itse löydä Jimmsiltä ainuttakaan.


      • No kun kone on niin tehokas ja haluun parhaan mahdollisen FPS peleissä. Ja löytyykö muualta kuin Jimm'ssistä? Ja onko edes mahdollista, että 21 tuumaisessa näytössä olisi 120 Hz kun ei tahdo löytyä mistään...


      • qöxqöxqxöqxqöxq
        lolleri100 kirjoitti:

        No kun kone on niin tehokas ja haluun parhaan mahdollisen FPS peleissä. Ja löytyykö muualta kuin Jimm'ssistä? Ja onko edes mahdollista, että 21 tuumaisessa näytössä olisi 120 Hz kun ei tahdo löytyä mistään...

        Aika harva käyttää antiikkisia 21" näyttöjä enää, melkein poikkeuksetta ovat 24" tai isompia. Täältä vaan valkkaamaan.... http://www.jimms.fi/fi/Product/List/000-1CZ?ob=4

        Noissa korkean virkistystaajuuden näytöissä ei myöskään yleensä ole mitään muuta hyvää kuin nopeus. Kontrasti, väritoisto, katselukulmat jne ovat aika huonoja.


      • qöxqöxqxöqxqöxq kirjoitti:

        Aika harva käyttää antiikkisia 21" näyttöjä enää, melkein poikkeuksetta ovat 24" tai isompia. Täältä vaan valkkaamaan.... http://www.jimms.fi/fi/Product/List/000-1CZ?ob=4

        Noissa korkean virkistystaajuuden näytöissä ei myöskään yleensä ole mitään muuta hyvää kuin nopeus. Kontrasti, väritoisto, katselukulmat jne ovat aika huonoja.

        No voi hitsi! Kai mä sitten tän ostan:

        http://www.jimms.fi/fi/Product/Show/93054

        Mitä tarkoittaa: NVIDIA 3D-yhteensopiva ja NVIDIA Lightboos ?
        Ei varmaan nuo toiminonnot toimi jos mulla on AMD näytis eli AMD R9 280X :(
        Kannattaako silloin tota edes ostaa?


      • pinkkihinkki
        lolleri100 kirjoitti:

        No voi hitsi! Kai mä sitten tän ostan:

        http://www.jimms.fi/fi/Product/Show/93054

        Mitä tarkoittaa: NVIDIA 3D-yhteensopiva ja NVIDIA Lightboos ?
        Ei varmaan nuo toiminonnot toimi jos mulla on AMD näytis eli AMD R9 280X :(
        Kannattaako silloin tota edes ostaa?

        http://www.nvidia.com/object/3d-vision-main.html

        Eli tuolla näytöllä, nvidian näytönohjaimella ja nvidian laseilla saat 3D-efektin joihinkin peleihin ja leffoihin. Lightboost tekee ruudulla liikkuvista objekteista skarpimpia.

        En ole varma toimiiko AMD:llä. Jos näyttö on muuten sopiva, niin ei noiden takia kannata jättää ostamatta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2020
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      711
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      64
      553
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      457
    Aihe