Miten lesboseksi etenee?

Ab-bi

Miehen kanssa seksi etenee suurinpiirtein näin:

1. Päätetään harrastaa seksiä, siirrytään makuuhuoneeseen.
2. Riisuudutaan ja neuvotellaan asennosta.
3. Päästään yhteisymmärrykseen ja aloitetaan akti.
4. Sisään-ulos liikettä n. 1-10min, ulosveto ja sivuun kierähdys.
5. Makoillaan vierekkäin hetken aikaa ennen kuin mennään suihkuun.

Entä naisilla? En ole pervo, vaan bi-seksuaali joka pelkää "töppäävänsä" jos joskus löytää ihanan naisen jonka kanssa haluaisi harrastaa seksiä. Miehistä on kokemusta, naisista ei lainkaan. Kaikki neuvot ja vinkit ovat lämpimästi tervetulleita!

110

12045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • foxxy

      En tiedä pitäiskö itkee vai nauraa. Kun löydät ihanaisen, niin mee fiiliksen mukaan. Ei ole vain yhtä tapaa lähestyää seksiä, eikä varmastikaannole miesten kanssa.
      Jos nyt jonkinlaista neuvoa täytyy antaa, niin mene fiiliksen mukaan ja seuraa mitä se toinen tekee, kysy häneltä mistä hän tykkää. Älä ole paineissa, äläkä tee siitä suoritusta!

    • 1-------------------

      Muista vetää vessa ja päästä kissa ulos, hohhoijaa...

    • PimeydenVoimat

      1. Päätetään harrastaa seksiä, siirrytään makuuhuoneeseen.

      2. Suoritamme Saatanallisen rituaalin ja uhraamme pieniä sisäelimiä ja muutaman litran verta Pimeyden Voimille.

      3. Revin naiseni vaatteet kappaleiksi hänen päältään ja heitän hänet sängylle.

      4. Suutelen ja nuolen hänen kaulaansa, rintojansa ja sääriänsä antaumuksella.

      5. Suoritamme hirmuista, intohimoista rakastelua läpi yön taukoamatta, aina aamutunneille asti, kunnes naiseltani on lähteä ja hänen kehonsa tärisee kauttaaltaan.

      • PimeydenVoimat

        Anteeksi, sana jäi välistä

        *kunnes naiseltani on lähteä TAJU

        Ei suinkaan PÄÄ irti, vaikka sekin saattaa tapahtua

        666


      • Suunnilleen noinhan se menee, paitsi että ne sisäelimet uhrataan Belialille ja naisen vaatteet revitään kappaleiksi uhriveitsellä.


    • clashofclansleski

      Ihan vaan näin heteronaisena täytyy sanoa, että onpa sulla ollu tylsää seksiä miesten kanssa! Onko ne kaikki ollu tuommosia tumpeloita? Ja selkeesti ei ole ollu perheellisten ihmisten seksiä tuo. Muuten tuo alkaisi:

      1. Saadaan lapset ajoissa nukkumaan
      2. Varmistetaan että itkuhälytin toimii.
      3. Mies pelaa clash of clanin sopivaan kohtaan, jotta puolalaiset eivät hyökkää hänen mielikuvituskaupunkinsa kimppuun.
      4. Rakennetaan lastenkestävä barrikadi olohuoneen ovelle.

      jne.
      jne.

      • Ab-bi

        Olen elämäni aikana harrastanut seksiä yhden ainoan miehen kanssa, ja hänen kanssaan seksi on tismalleen tuollaista kuin kuvailin! Itse kaipaan vaihtelua, esileikkiä, spontaaniutta.. Mutta sitä en entiseltä mieheltäni saanut.

        Nykyään kiinnostavat naiset paljon enemmän, mutta pelkään kovasti alkaa seurustelemaan naisen kanssa koska olen niin kokematon.

        Sääliksi ei käy sinuakaan! Entinen mieheni pelasi myös videopelejä mieluummin kuin tuli sänkyyn. Lapsia ei meidän kuviossamme onneksi ollut.


      • clashofclansleski
        Ab-bi kirjoitti:

        Olen elämäni aikana harrastanut seksiä yhden ainoan miehen kanssa, ja hänen kanssaan seksi on tismalleen tuollaista kuin kuvailin! Itse kaipaan vaihtelua, esileikkiä, spontaaniutta.. Mutta sitä en entiseltä mieheltäni saanut.

        Nykyään kiinnostavat naiset paljon enemmän, mutta pelkään kovasti alkaa seurustelemaan naisen kanssa koska olen niin kokematon.

        Sääliksi ei käy sinuakaan! Entinen mieheni pelasi myös videopelejä mieluummin kuin tuli sänkyyn. Lapsia ei meidän kuviossamme onneksi ollut.

        Juu ne videopelit :D

        Mut täytyy ymmärtää. Kun ukon ottaa, ottaa koko paketin ja joskus pakettiin kuuluu clash on clans. Sitten kun puolalaiset on torjuttu, saa vaimo täyden huomion ja täytyy sanoa, että vuosi vuodelta paranee tämä homma ja niitä harvoja hetkiä, kun saadaan nipistettyä aikaa toisillemme on ruvennut oikeen odottamaan. Siinä on sellaista teiniaikojen jännitystä ja viehätystä, kun pitää salassa ja hiljaa söhrätä. Taidot karttuu ja alkaa tietään, mistä toinen tykkää jne. jne. ja hyvää kun joutuu odottamaan, maistuu se vieläkin makeemmalta ;)

        Siitä alkujärjestelyistä ja oven tukkimisesta ja siitä itkuhälyttimestä, joka valvoo kaikkea kuin mordorin silmä - siitä vaan puuttuu romantiikka niin tod.

        Mä luulen, että kysymys ei ole sukupuolista, vaan henkilöistä ja yksilöistä. Varmasti voi nainenkin olla tylsä sängyssä, jos on tylsä tyyppi. Mä luulen, että se sun exmiehes oli vaan harvinaisen taidoton tapaus tai sitten vaan itsekäs - ei minullakaan ole kokemusta kuin tästä miehestä, mutta kyllä hän parhaansa tekee, jotta minulla olisi mukavaa :) Se on ehkä kumppanissa tärkeintä. Että haluaa tehdä hyvää. En usko, että rakkauden syttyessä sitä lainkaan miettii sitä, onko toinen kokematon vai ei ja mitä elämä on ollu, kun tärkeintä on, mitä se on just sillon, nyt. Paitsi enhän mää teidän naisten välisistä jutuista voi tietää.

        Toivon sulle sillaista spontaania ja iloista naista elämääsi, joka tahtois pitää sua oikein hyvänä :) Kaikkea hyvää sulle

        Ja mä siirryn pois täältä palstalta, en oikeen edes tiijjä, miten tänne eksyin.


      • TutustuRakastuRakastele

        Oletko Ab-bi minkä ikäinen ja kuinka kauan olit tämän miehen kanssa suhteessa? Ehdittekö naimisiin asti? Rohkeasti vain naisia tapaamaan, jos kerta tunnet kiinnostusta enempi naisia kuin miehiä kohtaan. Eihän sinun tarvitse seksimielessä suhteeseen lähteä. Annat sen sitten tapahtua ajallaan, kun olet tutustunut mukavaan naiseen. Nyt kun mietit sitä jo etukäteen niin tottakai tulee ajatus toimimattomasta seksistä, koska et tunne mitään sitä vielä tapaamatonta naista kohtaan. Tutustu, rakastu ja sitten kaikki läheisyyteen liittyvä tapahtuu omalla painollaan. Ja voin sanoa, että kyseessä on muutakin kuin 10 minuuttia sisääntyöntöjä. :) Ah, sitä ihanuutta ja tajunnan räjäyttävää läheisyyttä.


      • Ab-bi

        Kiitos vastauksesta! Olen 20-vuotias ja miehen kanssa asumme yhdessä, emme ole naimisissa saati vielä edes kihloissa. Tiedän että olen nuori ja minulla olisi kaikki maailman aika käytettäväni, voisin tutustua vielä vaikka miten moneen uuteen, upeaan ihmiseen ja löytää itselleni sopivan naisen. Mutta on vain niin vaikea irtautua miehestä, vaikkei suhde toimi kuin korkeintaan kaveritasolla. Seurusteltu on jo lähes kolme vuotta.


      • Anonyymi
        Ab-bi kirjoitti:

        Olen elämäni aikana harrastanut seksiä yhden ainoan miehen kanssa, ja hänen kanssaan seksi on tismalleen tuollaista kuin kuvailin! Itse kaipaan vaihtelua, esileikkiä, spontaaniutta.. Mutta sitä en entiseltä mieheltäni saanut.

        Nykyään kiinnostavat naiset paljon enemmän, mutta pelkään kovasti alkaa seurustelemaan naisen kanssa koska olen niin kokematon.

        Sääliksi ei käy sinuakaan! Entinen mieheni pelasi myös videopelejä mieluummin kuin tuli sänkyyn. Lapsia ei meidän kuviossamme onneksi ollut.

        ihan rohkeest vaan


    • Loputvoittepäätelläite

      Vaimo antaa suikkia ja mää panen sitä :p joskus pidempään, joskus vähän nopeammin.

    • Lalalaa

      Olet varmaan vaan utelias, mutta asenteesi on loukkaava. Pelkistät naisten väliset suhteet seksiin, kuten monet muutkin heterot tekee. Kyse on ihmissuhteista, ei siitä seksistä, paitsi ehkä niille, jotka eivät kuitenkaan osaa nähdä naistenvälisiä suhteita yhdenvertaisina heterosuhteiden kanssa. Ei mekään yksinkertaisteta heteroiden suhteita seksiksi. Vähän kunnioitusta.

    • clashofclanleski

      Näin heterona koen, että asenteesi on loukkaava. Olen aivan suunnattoman järkyttynyt. Herkkä sieluni itkee verta. Pelkistät heteroiden asenteet siihen, että heterot pelkistävät naisten väliset suhteet seksiin. Loukkaannutaan nyt kaikki. Oikeen joukolla. Hop hop!

      • Fiiuu

        Sä saattaisit ymmärtää, jos osaisit asettua vähemmistön asemaan, mutta sieltä on helppo huudella. Näin tyhmiä kyselyjä harvemmin heterosuhteista tehdään, ainakaan aikuiset ihmiset ei viitsi vaivautua kyselemään, miten seksin pitäisi edetä vaan tajutaan, että eiköhän ole jokaisen parin oma asia ja kyllä se osaa, jonka kuuluukin osata. Ai niin, mutta kun kyse on homo- tai lesboseksistä, heteroilla on lupa kysyä mitä vaan ja meidän pitäis avuliaasti neuvoa, huh huh! Palsta täyttyy vanhemmista(hetero) naisista, jotka toivovat "opastajaa"ja ehkä he löytävätkin, mutta tuskin porukka jaksaa neuvoa jotain typeriä vaiheita..alentavaa.


      • clashofclanleski

        Äläs yleistä meitä heteroita.

        Mielestäni ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä vastauksia. Asenteestasi huokuu tietynlainen ylemmyydentunto: jos mielestäsi kysymys ei vain sovi sinun herkkään hipiääsi, se on mielestäsi alentava ja loukkaava kysymys ja voit ohittaa sen olankohautuksella - vähät siitä, jos neuvoa kysyttiin vilpittömin ja avoimin mielin?

        Palsta ei täyty vanhemmista heteronaisista (paitsi tietty, minusta nyt :D) vaan naisista, jotka toivovat keskustelua seksuaalisuudestaan. Kaikkiko teistä ovat syntyneet sataprosenttisen varmoina siitä, että ovat homoseksuaaleja, eikä tuollaista etsikkoaikaa ole kenelläkään ollut? Yksinkö siitä on selvitty, eikö teitä ole kukaan opastanut, eikö neuvonut? Ihanko näin on? Ei missään, ei kukaan? Jos niin on, niin ehkäpä sitten ylimielisyyteen on aihetta - mutta jos itse olette saaneet apua ja ymmärrystä aikananne, olisi ehkä syytä harkita voisiko hyvän pistää nyt vuorostanne kiertämään?

        Jokainen varmasti kuuluu johonkin vähemmistöön ja en usko, että kyvyssäni asettua vähemmistön asemaan on mitään vikaa. Mutta vaistoan täällä vikaa joidenkin kyvyssä asettua seksuaalista etsikkoaikaa läpikäyvien naisten asemaan.


      • eimikäänkaava

        Jotkut eivät tarvitse apua, opastusta, ohjeistusta, opetusta seksuaalisuuteen, siihen heräämiseen tai itse seksiin (Itse kuulun tähän kategoriaan eikä se tee minusta yhtään sen ylimielisempää. Eikä minua kukaan koskaan ole neuvonut, opastanut enkä sitä edes olisikaan koskaan halunnut, että joku varta vasten käskee, että näin ja näin tällä kaavalla toimitaan naisen kanssa. Eih. Ihan kuule kantapään kautta asioita on koettu ja oman sekä sen toisen ihmisen fiilisten pohjalta menty, ei suinkaan minkään valmiiksi kirjoitetun käsikirjoituksen tai kaavan mukaan). Jotkut taas tarvitsevat sitä opastusta riippumatta iästä. Toki, sallittakoon heille etsi vastauksia kysymyksiin, saada opastusta ja ohjeistusta heiltä, jotka ovat valmiita heitä opastamaan ja opettamaan. Onhan niitä keittokirjojakin miten kokataan tai uusavuttomille oppaita miten vaihdetaan lamppu tai käytetään saksia.

        Joitakin se loukkaa, että jotkut haluavat itselleen ohjaajaa, opettajaa ja neuvojaa sänkyyn. Eivät he ole mitään robotteja tai kertakäyttömollamaijoja, jotka heitetään nurkkaan kun oma tyydytys ja opastus on saatu. Heille ei myöskään makseta siitä, että he ovat seksuaaliammattineuvojia, psykologeja tai seksiterapeutteja saati sitten opettajia. Sellaisia on oikeastikin olemassa ja heille maksetaan siitä ammatista. On väärin kuvitella, että joillakin yksityisillä ihmisillä olisi velvollisuus opastaa ja ohjata heitä seksuaalisuudessa tai miten harrastetaan seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa. Jos kokee tarvitsevansa apua, on varmasti laaja skaala kaikenlaisia ammattiauttajia ja tukiryhmiä, ihmisiä, joilla on siihen ammattitaito ja he tekevät sitä työkseen. Tällaisia ammattiauttajia on hyvä käyttää jos kokee tarvitsevansa apua.

        Mitä taas opastamiseen sängyssä tulee, niin miten se sitten eroaa jotenkin seksistä miehen kanssa? Miksi miehen kanssa ei tarvitse opastusta sängyssä, mutta naisen kanssa tarvitsee? Mikä tekee siitä niin erikoisen, että sitä varta vasten pitää opiskella miten toimitaan naisen kanssa sängyssä? Onhan naisilla itselläänkin ne aivan samat värkit ja samanlainen vartalo, miksi sitä opettelemista ei voi aloittaa siitä omasta vartalosta? Miksi pitää ylipäätänsä opetella mitä pitää tehdä naisen kanssa sängyssä? Kuvitellaanko, että on olemassa jokin käsikirjoitus tai kaava, jonka mukaan kuuluu toimia jokaisen naisen kanssa? Eikö pääasia olekaan, että tuntuu hyvältä ja tekee sitä mikä itsestä ja siitä toisesta tuntuu hyvältä? Ja niin, naisethan ovat yksilöitä siinä missä miehetkin, joku tykkää jostakin toisesta jutusta ja joku taas toisesta. Ei voi sanoa, että jos olet jonkun naisen kanssa sängyssä, niin sitten olet "opetellut" aivan kaiken mistä kaikki muut naiset tykkäävät ja ylipäätänsä yleistää, että tästä kaikki naiset pitävät. Jokainen nainen eroaa toisistaan kuitenkin mieltymyksiltään ja haluiltaan. Ei nainen ole mikään tietty prototyyppi, jonka kanssa toimitaan juuri näin tai noin, jokainen on oma yksilönsä ja jokainen tykkää tehdä asioita hieman omalla tavallaan.

        Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kaavoihin kangistunut käytös sängyssä ei varmasti ole mitenkään loppupeleissä miellyttävää tai johda hyvään lopputulokseen. Ei, se ei ole mikään strategiapeli, ei mikään elokuvan käsikirjoitus eikä mikään tietty matemaattinen kaava. Että sitä niiku olisi opetellut jonkun tietyn kaavan, minkä mukaan aina naisen kanssa toimii. Ei, ei, ei. Tai sitten, että sovitaan, että harrastetaan seksiä sinä ja sinä päivänä tasan kello se ja se. Eiih. Ei, ei ja ei.

        Jos kokee tarvitsevansa apua ja ohjeistusta, on varmasti kaikenalaista kirjallisuutta, Setasta saa neuvoa ja tukea, on seksuaaliterapeuttia jne. Kannattaa hyödyntää nämä kuin vaatia yksityisiltä ihmisiltä velvollisuutta opettaa ja opastaa heitä seksuaaliasioissa ja seksiasioissa.


      • clashofclanleski
        eimikäänkaava kirjoitti:

        Jotkut eivät tarvitse apua, opastusta, ohjeistusta, opetusta seksuaalisuuteen, siihen heräämiseen tai itse seksiin (Itse kuulun tähän kategoriaan eikä se tee minusta yhtään sen ylimielisempää. Eikä minua kukaan koskaan ole neuvonut, opastanut enkä sitä edes olisikaan koskaan halunnut, että joku varta vasten käskee, että näin ja näin tällä kaavalla toimitaan naisen kanssa. Eih. Ihan kuule kantapään kautta asioita on koettu ja oman sekä sen toisen ihmisen fiilisten pohjalta menty, ei suinkaan minkään valmiiksi kirjoitetun käsikirjoituksen tai kaavan mukaan). Jotkut taas tarvitsevat sitä opastusta riippumatta iästä. Toki, sallittakoon heille etsi vastauksia kysymyksiin, saada opastusta ja ohjeistusta heiltä, jotka ovat valmiita heitä opastamaan ja opettamaan. Onhan niitä keittokirjojakin miten kokataan tai uusavuttomille oppaita miten vaihdetaan lamppu tai käytetään saksia.

        Joitakin se loukkaa, että jotkut haluavat itselleen ohjaajaa, opettajaa ja neuvojaa sänkyyn. Eivät he ole mitään robotteja tai kertakäyttömollamaijoja, jotka heitetään nurkkaan kun oma tyydytys ja opastus on saatu. Heille ei myöskään makseta siitä, että he ovat seksuaaliammattineuvojia, psykologeja tai seksiterapeutteja saati sitten opettajia. Sellaisia on oikeastikin olemassa ja heille maksetaan siitä ammatista. On väärin kuvitella, että joillakin yksityisillä ihmisillä olisi velvollisuus opastaa ja ohjata heitä seksuaalisuudessa tai miten harrastetaan seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa. Jos kokee tarvitsevansa apua, on varmasti laaja skaala kaikenlaisia ammattiauttajia ja tukiryhmiä, ihmisiä, joilla on siihen ammattitaito ja he tekevät sitä työkseen. Tällaisia ammattiauttajia on hyvä käyttää jos kokee tarvitsevansa apua.

        Mitä taas opastamiseen sängyssä tulee, niin miten se sitten eroaa jotenkin seksistä miehen kanssa? Miksi miehen kanssa ei tarvitse opastusta sängyssä, mutta naisen kanssa tarvitsee? Mikä tekee siitä niin erikoisen, että sitä varta vasten pitää opiskella miten toimitaan naisen kanssa sängyssä? Onhan naisilla itselläänkin ne aivan samat värkit ja samanlainen vartalo, miksi sitä opettelemista ei voi aloittaa siitä omasta vartalosta? Miksi pitää ylipäätänsä opetella mitä pitää tehdä naisen kanssa sängyssä? Kuvitellaanko, että on olemassa jokin käsikirjoitus tai kaava, jonka mukaan kuuluu toimia jokaisen naisen kanssa? Eikö pääasia olekaan, että tuntuu hyvältä ja tekee sitä mikä itsestä ja siitä toisesta tuntuu hyvältä? Ja niin, naisethan ovat yksilöitä siinä missä miehetkin, joku tykkää jostakin toisesta jutusta ja joku taas toisesta. Ei voi sanoa, että jos olet jonkun naisen kanssa sängyssä, niin sitten olet "opetellut" aivan kaiken mistä kaikki muut naiset tykkäävät ja ylipäätänsä yleistää, että tästä kaikki naiset pitävät. Jokainen nainen eroaa toisistaan kuitenkin mieltymyksiltään ja haluiltaan. Ei nainen ole mikään tietty prototyyppi, jonka kanssa toimitaan juuri näin tai noin, jokainen on oma yksilönsä ja jokainen tykkää tehdä asioita hieman omalla tavallaan.

        Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kaavoihin kangistunut käytös sängyssä ei varmasti ole mitenkään loppupeleissä miellyttävää tai johda hyvään lopputulokseen. Ei, se ei ole mikään strategiapeli, ei mikään elokuvan käsikirjoitus eikä mikään tietty matemaattinen kaava. Että sitä niiku olisi opetellut jonkun tietyn kaavan, minkä mukaan aina naisen kanssa toimii. Ei, ei, ei. Tai sitten, että sovitaan, että harrastetaan seksiä sinä ja sinä päivänä tasan kello se ja se. Eiih. Ei, ei ja ei.

        Jos kokee tarvitsevansa apua ja ohjeistusta, on varmasti kaikenalaista kirjallisuutta, Setasta saa neuvoa ja tukea, on seksuaaliterapeuttia jne. Kannattaa hyödyntää nämä kuin vaatia yksityisiltä ihmisiltä velvollisuutta opettaa ja opastaa heitä seksuaaliasioissa ja seksiasioissa.

        Tuskimpa tuo alkuperäinen mitenkään VELVOITTI ketään vastaamaan kysymyksiinsä? Ei hän käsittääkseni VAATINUT mitään - kunhan kysyi. Mitä pahaa siinä on?

        "Kaikki neuvot ja vinkit lämpimästi tervetulleita", niin alkup. sanoi. Ei ole kovin vaativaa.

        Ei sitä apua, eikä vastauksia saa, jos ei edes uskalla kysyä. Ei naapureilta saa kissanhoitoapua, jos ei sitä kysy. Ei opelta saa vastauksia, jos ei kysy, eikä kaverilta teetä ja sympatiaa, jollei kysy. Ja epäilempä, uskaltaako ap. kysyä tällaisen ryöpytyksen jälkeen enää mitään seksuaalisuuteen liittyvää, edes tällain anonyyminä. Asiat näköjään täytyy tietää itsekseen tai sitten selvittää itse. Vaan ei se ole kaikille niin itsestään selvää - ei ainakaan vanhemman polven naisille, jotka ovat usein kasvatettu häpeämään aistillisuutta ja naisellisuuttansa. Kynnys lähteä hakemaan tietoa edes salaa Humppilan sivukirjaston hyllyjen välistä klo 9 keskiviikkoaamuna on joillekin liian korkea, kun on näin henkilökohtaisesta asiasta kysymys. No, mutta siinäpähän sitten on ja kärvistelee - ei kuulu mulle - ei mua voi velvoittaa - ei mua kiinnosta - voi, kuinka alentavaa, että kehtaa edes kysyä ....

        No, mutta, heterotäti kiittää ja kumartaa. Mies pelaa Clash of clania ja katsoo James Bondia silmänurkastaan. Lapsi on nukkumassa, joogat on joogattu, mutta tiskit on tiskaamatta.


      • eimikäänkaava
        clashofclanleski kirjoitti:

        Tuskimpa tuo alkuperäinen mitenkään VELVOITTI ketään vastaamaan kysymyksiinsä? Ei hän käsittääkseni VAATINUT mitään - kunhan kysyi. Mitä pahaa siinä on?

        "Kaikki neuvot ja vinkit lämpimästi tervetulleita", niin alkup. sanoi. Ei ole kovin vaativaa.

        Ei sitä apua, eikä vastauksia saa, jos ei edes uskalla kysyä. Ei naapureilta saa kissanhoitoapua, jos ei sitä kysy. Ei opelta saa vastauksia, jos ei kysy, eikä kaverilta teetä ja sympatiaa, jollei kysy. Ja epäilempä, uskaltaako ap. kysyä tällaisen ryöpytyksen jälkeen enää mitään seksuaalisuuteen liittyvää, edes tällain anonyyminä. Asiat näköjään täytyy tietää itsekseen tai sitten selvittää itse. Vaan ei se ole kaikille niin itsestään selvää - ei ainakaan vanhemman polven naisille, jotka ovat usein kasvatettu häpeämään aistillisuutta ja naisellisuuttansa. Kynnys lähteä hakemaan tietoa edes salaa Humppilan sivukirjaston hyllyjen välistä klo 9 keskiviikkoaamuna on joillekin liian korkea, kun on näin henkilökohtaisesta asiasta kysymys. No, mutta siinäpähän sitten on ja kärvistelee - ei kuulu mulle - ei mua voi velvoittaa - ei mua kiinnosta - voi, kuinka alentavaa, että kehtaa edes kysyä ....

        No, mutta, heterotäti kiittää ja kumartaa. Mies pelaa Clash of clania ja katsoo James Bondia silmänurkastaan. Lapsi on nukkumassa, joogat on joogattu, mutta tiskit on tiskaamatta.

        Useimmiten asiat kuin asiat vaativat omatoimisuutta ja motivaatiota selvittää niitä asioita ihan itse. Ei voi olettaa, että joku toinen etsii tietoa tai opettaa sekä ohjaa asioissa. Ei ole olemassa sitä henkilöä, jonka nimi on "JOKU MUU", joka aina hoitaa sinun asiasi. Parhaiten oppii kun itse ottaa asioista selvää ja kokee niitä asioita itse. Pätee muuten moneen asiaan eri elämän osa-alueilla. Nimenomaan asiat pitääkin selvittää itse. Ei pidä olla siinä luulossa, että joku toinen etsii sinulle tietoa tai että on aina joku muu, joka hoitaa asiat kuin asiat puolestasi. Yksinkertaisesti, jos olet itse riittävän kiinnostunut asioista, sinulla on myös motivaatiota etsiä sitä tietoa itsenäisesti. On myös aivan eri asia olla konkreettisesti koulussa ja siellä on joku oikea opettaja kuin vaatia jotain yksityishenkilöä opettamaan sinulle, ilmaiseksi. Olkoon se asia mikä tahansa. Tuskin kukaan opettaja opettaa kovin mielellään ilmaiseksi vapaa-ajallaan. Opettajalla on myös yksityiselämä ja vapaa-aika, sama pätee vaikkapa kampaajaan tai kirjastonhoitajaan. Kampaaja ei leikkaa ja värjää vapaa-ajallaan asiakkaisen hiuksia (ilmaiseksi), kirjastonhoitaja ei hoida tehtäviään vapaa-ajallaan (ilmaiseksi) eikä kukaan vähänkään järkevä lääkäriksi opiskellut toimi täyspäiväisesti vapaa-ajallaan lääkärinä ja kirjoittele reseptejä (ilmaiseksi). Ehkä kenties joku korkeintaan vastavalmistunut poikkeustapaus, mutta ei kukaan kokenut konkari. Toiminta lähinnä on jo toisten ihmisten hyväksikäyttöä, henkilö olettaa, että kaikki muut hoitavat hänen asiansa, ilmaiseksi. Jeps.

        Google on keksitty. Jos löydät netissä Suomi24-sivut, löydät varmasti Googlen sivut ja ei muuta kuin hakusanoja sinne eli vaikka seksuaalisuus, seksi, lesbous, jne. Väestöliitolla on nykyään paremmat sivut kuin joskus aikoja sitten, Seta on olemassa.


      • clashofclanleski

        Edelleen se, että nätisti kysyy, ei ole mitään VELVOITTAMISTA ...

        ei ap. ole ketään vaatinut, eikä velvoittanut hoitamaan asioitansa, onpahan vain kysynyt neuvoa. Jos häntä ei haluta neuvoa, ei sitten - ei ole pakko. Vaan jos olisit tuonkin energian, mitä edelliseen viestiisi laitoit, käyttänyt siihen, että vastaat ap:n kysymykseen vaikkapa vaan sanomalla, että rakkaus on tärkeintä ja asiat etenevät omalla painollaan, ap. olisi jo sen verran viisaampi.

        Mutta hyvää äitienpäivää kaikille palstalla liikkuville äityleille :)


      • eimikäänkaava
        clashofclanleski kirjoitti:

        Edelleen se, että nätisti kysyy, ei ole mitään VELVOITTAMISTA ...

        ei ap. ole ketään vaatinut, eikä velvoittanut hoitamaan asioitansa, onpahan vain kysynyt neuvoa. Jos häntä ei haluta neuvoa, ei sitten - ei ole pakko. Vaan jos olisit tuonkin energian, mitä edelliseen viestiisi laitoit, käyttänyt siihen, että vastaat ap:n kysymykseen vaikkapa vaan sanomalla, että rakkaus on tärkeintä ja asiat etenevät omalla painollaan, ap. olisi jo sen verran viisaampi.

        Mutta hyvää äitienpäivää kaikille palstalla liikkuville äityleille :)

        On ihmisiä, jotka etsivät pelkkää seksisuhdetta ja naista "opettamaan" miten naisten kanssa harrastetaan seksiä. Luonnollista on, että näihin suhteisiin ei liity rakkaus eikä voi sanoa, että rakkaus on tärkeintä, sillä sitähän niissä suhteissa ei oikeasti ole. Eivät tällaiset naiset hae rakkautta, he hakevat seksiä tuntemattoman tai puolituntemattoman kanssa. He hakevat tuntematonta naista "opettamaan" heitä miten "rakastellaan" naisen kanssa. Kyseessähän ei oikeasti ole rakastelu vaan pelkkä seksi jonkun tuntemattoman tai puolituntemattoman kanssa. Asiat eivät heillä välttämättä etene omalla painollaan, koska eivät osaa toimia suuntaan tai toiseen. He ovat sellaisia, että tarvitsevat sitä kädestä pitäjää konkreettisesti ihan kuin joku uusavuton ei osaa ilman ohjausta käyttää saksia tai solmia kengännauhoja itsenäisesti.


      • 14ja1

        Sinulle eimikäänkaava. Se nyt on vaan niin, että elämässä tulee joskus vastaan uusia asioita ja joillekin se on seksi toisen naisen kanssa. Ei siitä nyt tarvitsisi rivi tolkulla kirjoittaa, että pitää apua etsiä sieltä sun täältä. Itse olen ihminen, joka kuuntelee ja auttaa toista ihmistä tarvitsematta siitä heti paljon euroja.


      • clashofclanleski
        eimikäänkaava kirjoitti:

        On ihmisiä, jotka etsivät pelkkää seksisuhdetta ja naista "opettamaan" miten naisten kanssa harrastetaan seksiä. Luonnollista on, että näihin suhteisiin ei liity rakkaus eikä voi sanoa, että rakkaus on tärkeintä, sillä sitähän niissä suhteissa ei oikeasti ole. Eivät tällaiset naiset hae rakkautta, he hakevat seksiä tuntemattoman tai puolituntemattoman kanssa. He hakevat tuntematonta naista "opettamaan" heitä miten "rakastellaan" naisen kanssa. Kyseessähän ei oikeasti ole rakastelu vaan pelkkä seksi jonkun tuntemattoman tai puolituntemattoman kanssa. Asiat eivät heillä välttämättä etene omalla painollaan, koska eivät osaa toimia suuntaan tai toiseen. He ovat sellaisia, että tarvitsevat sitä kädestä pitäjää konkreettisesti ihan kuin joku uusavuton ei osaa ilman ohjausta käyttää saksia tai solmia kengännauhoja itsenäisesti.

        Mistä sinä tiedät, mitä ap. etsii? Mistä sinä tiedät, että hän ei halua naisen rakkautta? Sinäkö sen määrittelet, mikä on rakkautta ja mikä ei ja miltä ap.:stä tuntuu?

        Älä leimaa toista omien ennakkoluulojesi tai ennakko-odotustesi tähden - silloin et ole parempi, kuin ne heterot, jotka mielestäsi leimaavat teitä homoseksuaaleja. Juurihan itse aloitit siitä, että heterot aina olettavat sitä ja tätä, että lesbojen seksi on vain seksiä, eikä rakkautta. Nyt ITSE oletat, että ap:n kaipuu suhteeseen toisen naisen kanssa koskee vain seksiä, eikä siinä ole rakkautta.


      • Ab-bi
        eimikäänkaava kirjoitti:

        On ihmisiä, jotka etsivät pelkkää seksisuhdetta ja naista "opettamaan" miten naisten kanssa harrastetaan seksiä. Luonnollista on, että näihin suhteisiin ei liity rakkaus eikä voi sanoa, että rakkaus on tärkeintä, sillä sitähän niissä suhteissa ei oikeasti ole. Eivät tällaiset naiset hae rakkautta, he hakevat seksiä tuntemattoman tai puolituntemattoman kanssa. He hakevat tuntematonta naista "opettamaan" heitä miten "rakastellaan" naisen kanssa. Kyseessähän ei oikeasti ole rakastelu vaan pelkkä seksi jonkun tuntemattoman tai puolituntemattoman kanssa. Asiat eivät heillä välttämättä etene omalla painollaan, koska eivät osaa toimia suuntaan tai toiseen. He ovat sellaisia, että tarvitsevat sitä kädestä pitäjää konkreettisesti ihan kuin joku uusavuton ei osaa ilman ohjausta käyttää saksia tai solmia kengännauhoja itsenäisesti.

        Ensiksi haluan sanoa suuret kiitokset clashofclanleski-nimimerkin takaa juttelevalle henkilölle, kiitos positiivisuudestasi, puolustuksestasi ja kannustavasta asenteestasi!

        Sitten nimimerkille eimikäänkaava: Olen nuorena (teini-ikäisenä) seurustellut kyllä naisten (/tyttöjen) kanssa ja tiedän kyllä, mitä on rakkaus kahden naisen välillä. Sitä minä ensisijaisesti kaipaan, sitä henkistä yhteyttä ja hellyyttä. Olen kuitenkin naisten kanssa seurustellessani ollut niin nuori, etteivät seksin salat ole vielä auenneet. Ensimmäisen kerran harrastin seksiä aikuisuuden kynnyksellä ensimmäisen poikaystäväni kanssa (sitä ennen kaikki vähäiset suhteeni ovat olleet muiten tyttöjen kanssa).

        Älä siis turhaan tee olettamuksia ja ryhdy aggressiiviseksi! Ystäväpiiristäni 99% on homoja, lesboja ja biseksuaaleja. Tiedän kyllä kuinka keskustella aiheesta kunnioittavasti. Tiedän kyllä mitä naisten välinen rakkaus parhaimmillaan on, koska olen sen itse kokenut ja kaipuu siihen on jäänyt. Mutta seksistä en tiedä mitään! Ei sitä kehtaa naispareilta kysyä, vaikka ystävinä sellaisia onkin. Tiedän että se ei olisi kunnioittavaa. Siksi osoitankin kunnioitusta heille kysymällä asiaa anonyymisti muualta, niin että joku asiasta enemmän tietävä voi minulle siitä kertoa, ilman että tunkeudun kenenkään yksittäisen ihmisen henkilökohtaiseen tilaan yllättäen! Yritin tehdä keskustelunavauksestani hivenen karikatyyrimäisen ja humoristisen, ettei se vaikuttaisi liian kärkkäältä ja perverssiltä. Olen pahoillani mikäli pahoitin mielesi asialla, olen kuitenkin aidolla mielenkiinnolla, tunteella ja kunnoituksella liikenteessä! Ei tällaisia asioita tiedä ellei kysy, ja nyt olen saanut jo monta hyvää vastausta muilta ja tiedän aiheesta hieman enemmän kuin ennen keskustelunavaustani.


    • 103

      Nyt on kyllä pakko kommentoida. Siis päätetään harrastaa seksiä? Kyllä meillä se menee niin että se lähtee spontaanisti jommankumman aloitteesta eikä mitään päätöksiä tehdä että tänään harrastetaan seksiä kello 18.00. Ei voi muuta tehdä ku ihmetellä, kummallisen robottimaiseksi tehty seksielämä teillä.

      • Ab-bi

        Kiitos vastauksestasi, olen aivan samaa mieltä tuosta robottimaisuudesta! Mutta kun seksiä ei saa ellei kysy: jos alkaa vain koskettelemaan ja suukottelemaan, mies ahdistuu ja vetäytyy pois. Kokee sen kuulemma painostamisena. Siksi pitää kohteliaasti kysyä, että "Harrastettaisiinko tänään seksiä?" ja jos vastaus on kyllä (mitä ei kyllä usein tapahdu..), voi sitten kysyä että harrastettaisiinko sitä nyt vai myöhemmin. Ja loppu onkin historiaa.


      • Sofia10

        Ikävää ja nöyryyttävää, että joudut mieheltäsi seksiä anelemaan. Ennen pitkään sinunkin aloitteellisuus vähenee ja sinusta tulee välinpitämätön seksin suhteen.
        Oletko keskustellu miehesi kanssa mistä voisi johtua hänen reaktiot? onko hänellä aikaisemmista suhteista huonoja kokemuksia tai vanhoja traumoja.
        Tuli myös mieleen rakastatko miestäsi. Onko sinulla mieheesi tunne ja läheisriippuvuus suhde. tämmösiä ajatuksia minulle heräsi. :)
        Opettele myös rakastamaan, arvostamaan ja kunnioittamaan itseäsi <3 Ei kaikkea ikävää kohtelua pidä kestää ja sietää.


      • Ab-bi
        Sofia10 kirjoitti:

        Ikävää ja nöyryyttävää, että joudut mieheltäsi seksiä anelemaan. Ennen pitkään sinunkin aloitteellisuus vähenee ja sinusta tulee välinpitämätön seksin suhteen.
        Oletko keskustellu miehesi kanssa mistä voisi johtua hänen reaktiot? onko hänellä aikaisemmista suhteista huonoja kokemuksia tai vanhoja traumoja.
        Tuli myös mieleen rakastatko miestäsi. Onko sinulla mieheesi tunne ja läheisriippuvuus suhde. tämmösiä ajatuksia minulle heräsi. :)
        Opettele myös rakastamaan, arvostamaan ja kunnioittamaan itseäsi <3 Ei kaikkea ikävää kohtelua pidä kestää ja sietää.

        Valitettavasti oma aloitteellisuuteni on jo vähentynyt, tosin lähinnä miehen omasta pyynnöstä. Häntä ahdisti lähes päivittäinen kyselyni, joten otan seksin enää esille pari kertaa viikossa. Välillä minulta lipsahtaa jotain seksiin vihjaavaa keskelle arkista puhetta, ja mies kokee sen syyllistävänä. Ennen mies on siis ollut aktiivisempi seksin suhteen, nykyään kerta kuukaudessa riittää (ja tuntuu, että senkin tekee vain pitääkseen minut "tyytyväisenä"). Itse olisin valmis vaikka joka päivä.

        Olemme keskustelleet miehen kanssa asiasta, monta kertaa ja monesta eri kulmasta. Hänen itsetuntonsa on huonossa jamassa lihomisen vuoksi, hänellä on ollut myös stressiä ja masennusta erinäisten asioiden vuoksi. Tätä jatkunut melkein vuoden ajan. Nyt pahimmat stressitekijät ovat jo takanapäin, tilanne ei ole ainakaan vielä kohentunut lainkaan.

        Esität erittäin hyviä kysymyksiä, harmillista kyllä en osaa antaa täydellisiä vastauksia. Olen itsekin miettinyt monta kertaa, rakastanko miestäni vai olenko hänen kanssaan vain tottumuksesta. Arkista hellyyttä meillä on ollut aina, viime aikoina tosin vähentymään päin. Viimeisen parin viikon aikana pelkkä suukon tai halauksen saaminen on ollut kiven alla. Muuten mies ei käyttäydy mitenkään eri tavalla, juttelemme paljon ja vitsailemme keskenämme. Hellyys ja seksi on vain hiipunut pois, askel askeleelta.

        Voin kuitenkin rehellisesti sanoa tehneeni kaiken tilanteen parantamiseksi, pallo on miehellä.

        Kiitos rohkaisustasi! Olen viime vuosina tehnyt paljon itsetutkiskelua ja itsetuntoni on kasvanut sen myötä. Olen oppinut arvostamaan ja rakastamaan itseäni. Nyt täytyy vain miettiä, onko se rakkaus suurempaa kuin rakkauteni mieheeni, ja ovatko nämä kaksi keskenään ristiriidassa.


      • Valitettavasti masennus ja masennuslääkkeet saattavat aiheuttaa seksuaalista haluttomuutta ja masentuneella ihmisellä "mikään ei tunnu enää miltään".
        Stressi, masennus ja huono itsetunto lihomisen vuoksi ovat varmaan myös syitä, miksi miehesi ei enää ole niin aktiivinen seksuaalisesti. Miehelläsi on kestänyt jo vuoden ajan masennus eli luulisin että hänellä vaatii ponnisteluja selvitä normaali arkiaskareista päivittäin. Uskoisin että suurin syy haluttomuuteen ja hellyyden vähentymiseen on syynä hänen sairastuminen masennukseen.
        Arkinen hellyys on tärkeää <3 ja onneksi pystytte asioista keskustelemaan ja keskenänne vitsailemaan. Toivottavasti miehesi saa voimavaroja parantua masennuksesta. Iloa, valoa ja rakkautta elämäänne. <3


      • Enkadehdi

        Eiköhän se useassa suhteessa mene että kerran viikossa/ kuukaudessa saunan jälkeen pimeässä. En ole kade.


      • Anonyymi
        Ab-bi kirjoitti:

        Valitettavasti oma aloitteellisuuteni on jo vähentynyt, tosin lähinnä miehen omasta pyynnöstä. Häntä ahdisti lähes päivittäinen kyselyni, joten otan seksin enää esille pari kertaa viikossa. Välillä minulta lipsahtaa jotain seksiin vihjaavaa keskelle arkista puhetta, ja mies kokee sen syyllistävänä. Ennen mies on siis ollut aktiivisempi seksin suhteen, nykyään kerta kuukaudessa riittää (ja tuntuu, että senkin tekee vain pitääkseen minut "tyytyväisenä"). Itse olisin valmis vaikka joka päivä.

        Olemme keskustelleet miehen kanssa asiasta, monta kertaa ja monesta eri kulmasta. Hänen itsetuntonsa on huonossa jamassa lihomisen vuoksi, hänellä on ollut myös stressiä ja masennusta erinäisten asioiden vuoksi. Tätä jatkunut melkein vuoden ajan. Nyt pahimmat stressitekijät ovat jo takanapäin, tilanne ei ole ainakaan vielä kohentunut lainkaan.

        Esität erittäin hyviä kysymyksiä, harmillista kyllä en osaa antaa täydellisiä vastauksia. Olen itsekin miettinyt monta kertaa, rakastanko miestäni vai olenko hänen kanssaan vain tottumuksesta. Arkista hellyyttä meillä on ollut aina, viime aikoina tosin vähentymään päin. Viimeisen parin viikon aikana pelkkä suukon tai halauksen saaminen on ollut kiven alla. Muuten mies ei käyttäydy mitenkään eri tavalla, juttelemme paljon ja vitsailemme keskenämme. Hellyys ja seksi on vain hiipunut pois, askel askeleelta.

        Voin kuitenkin rehellisesti sanoa tehneeni kaiken tilanteen parantamiseksi, pallo on miehellä.

        Kiitos rohkaisustasi! Olen viime vuosina tehnyt paljon itsetutkiskelua ja itsetuntoni on kasvanut sen myötä. Olen oppinut arvostamaan ja rakastamaan itseäni. Nyt täytyy vain miettiä, onko se rakkaus suurempaa kuin rakkauteni mieheeni, ja ovatko nämä kaksi keskenään ristiriidassa.

        MENKÄÄ POIIIS!!!!


    • 103

      Ei lesboseksi etene.

    • äimänkäkenä

      Ja minä kun en ylipäätänsä ymmärrä, mitä kaksi naista puuhailee harrastaessaan seksiä. Vetoketjussa on kaksi puolta ja väkäset menevät vurotellen toistensa lomaan. Miten naisten välinen seksi sitten sujuu: ei voi hinkata sisään ja ulos.

      • 716

        Sä voit vetää sen eräänkin tavaran päähäs ja paeta vuorille :)


      • eimikäänihme

        Jos sulle seksi on sama kuin yhdyntä, niin sittenhän siinä on sulla ihmettelemistä. Voipi olla sitten myös niin, on ihmettelemistä siinäkin, että miksi nainen ei tyydyty tai vähintäänkin teeskentelee orgasmeja, valittaa, että päätä särkee ja nyt ei huvita tai pahimmassa tapauksessa vaihtaakin sitten jo toiseen partneriin. Muistan kyllä itsekin sen ajan kun koulun seksivalistuksessa opetettiin, että seksi tarkoittaa lähinnä vain pelkkää yhdyntää, tunteilla ei ole väliä eikä mitään hajuakaan esim. suutelemisesta, halailusta, hellyydestä, muun vartalon hyväilystä, hellistä katseista, flirttailusta, eroottisesta puhumisesta tms. esilämmittelystä tai edes ihastumisen, rakastumisen tai kiihottumisen tunteista. Seksi oli sama kuin penis vaginassa, homot ja lesbot sivuutettiin yhdellä lauseella, tunteista ja seurustelusta viis. Joten enpä toisaalta ihmettele jos niitä ihmisiä löytyy joille seksi on sama kuin penis vaginassa.

        Käsittääkseni ihan sanakirjojenkin mukaan seksi ja yhdyntä ovat aivan kaksi eri asiaa... Ja joo, tumpeloita ja uusavuttomia on ihan lesboissa kuin heteromiehissäkin, mutta ei hätää, itse kokeilemalla ja kokemalla oppii uusia ihmeellisiä asioita ja aina voi kehittää omia taitoja.

        Tiedämpä erään heteromiehen, joka aikoinaan totesi, että kylläpä hän on ollut aikaisemmin todella tumpelo. Hän tosiaan kuvitteli seksin olevan pelkkää yhdyntää ja siihenhän mentiin sitten ilman mitään esilämmittelyjä. Pääasia oli vain miehen tyydytys siis laukeaminen, naisen tyydytyksellä ei niin väliä. Hän myös kuvitteli, että nainen tyydyttyy automattisesti pelkällä penis vaginassa-metodilla eli ilman esilämmittelyjä housut pois ja ei muuta kuin yhdyntää, muutama työntö, ravistus ja se oli siinä. Tämän operaation jälkeen olikin hyvä nukahtaa samantien. Pitkään naiset valittivat, etteivät nauti tai tee vähän jotain enemmän tai päätä särkee, ei nyt huvita, mutta hän ei vaan yksinkertaisesti tajunnut. Sittemmin hän tutustui alan kirjallisuuteen ja oivalsi, että perskules, hänhän on unohtanut tyystin suutelemisen, hyväilyn, hellät sanat, flirttailun, kiusottelun tai oikeastaan hän ei edes tiedostanut, että sellaista hyväilyseksiä voi edes tehdä. Tämän tajuttuaan hän ryhtyi tuumasta toimeen kokeilemaan näitä lukemiaan asioita ja tällä kertaa hän pyrki nimenomaan tekemään vaimonsa onnelliseksi, kuuntelemaan naisensa kehoa sekä mieltä ja jopa kyselemään häneltä mitä hän haluaisi, että hänelle tehtäisiin ja vaimo olikin sitten huomattavasti tyytyväisempi=)


    • Matti_Heteromäki

      Homoseksuaalinen seksi etenee näin:
      1. tee virhe

      • 292

        Hohohoo...! Watch out we have comedian over here!


    • Scissoring

      Saksiminen on saksimista.

    • Diiiiva

      Ehkä tää keskustelu ois enemmän kuulunut bi-puolelle, lesbot kun eivät yleensä lähde heteroseksistä tai miehistä liikkelle ollenkaan näissä keskusteluissa. Lesbona en ole joutunut itseäni tai seksuaalisuuttani etsimään jotenkin naisten välisen seksin opettelun kautta. Kukaan ei ole opettanut sitä, mitä olen :) . Ehkä joillakin myöhäänheränneillä bi-seksuaaleilla voi olla vaikeuksia ajatella intiimiä suhdetta naisen kanssa kun lähtökohtana on heterosuhde, mutta jos oikeasti haluaa naisen kanssa muutakin kuin hätäistä seksikokeilua ja seksuaalisuuden ympäripyöreää etsiskelyä, kannattaa unohtaa heterosuhteessa opitut ja lähteä suhteesta liikkeelle juuri kyseisen naisen kanssa. Miehistä ei ole kokemusta, joten en voi verrata, mutta näin neuvoisin.

    • ihmehienostelua

      Vaatteet pois vaan ja sängylle saksimaan. Ei siinä mitään "etenemistä" tarvita.

      • reteetjutut

        Näin on! Lesboilla retee meno

        (äänekästä naurunkäkätystä)


      • eiliukuvoidetta

        Ei lesbot ainakaan silloin käkätä, kun ne nuolee toistensa alapäätä. Kysyin tutulta rekkalesbolta asiaa .


      • nuolemisenlisäksi

        Niin ja on niillä sormet joilla voi hieroa toistensa reikää.


    • Sofia10

      Olen aikaisemmin ollu heterosuhteessa jossa harrastettiin pelkkää seksiä eli mentiin sänkyyn ja hoidettiin homma.
      Ihastuin ja rakastuin naiseen. Hänen kanssa sain kokea ihanaa hellyyttä, kosketusta, läheisyyttä ja intohimoista rakastelua. Todella voimakkaita ja vahvoja tunteita.Ihanaa oli myös se, että saatoimme suukotella,halailla, hyväillä ja kosketella toisiamme, eikä sen tarvinnut johtaa aina rakasteluun. Ihaninta on spontaani kiihottuminen esim. sohvalla köllötellessä toisen vieressä ja siitä läheisyys ja koskettelu etenee rakasteluun. Ei rakastelu ole sidottu aikaan ja paikkaan :)
      En saanut mistään oppeja miten toimin naisen kanssa.
      Oma vaisto ja tunne ohjaa. Tärkeää on myös keskustella kumppanin kanssa mistä toinen ja itse pitää.Aika opettaa myös tuntemaan itseä ja toista ja silloin toimit vaistomaisesti oikein.

      • Ab-bi

        Kiitos paljon vastauksestasi! Yksi niistä harvoista, aidoista vastauksista joita tähän keskustelunaloitukseen olen saanut. Uskon että aikanani, jos saan voimaa erota miehestäni ja rakastun vielä johonkuhun naiseen, minuakin ohjaa se sama vaisto ja tunne josta vastauksessasi puhuit. Sitä on vain kovin vaikea kuvitella nyt, kun elämässäni ei ole sellaista rakkautta ja hellyyttä kuin toivoisin. Olen onnellinen siitä, että sinä olet löytänyt tällaisen onnen itsellesi!


      • Sofia10

        Kiitos!! Minäkin tein ero päätöstä kauan ja kun aika oli kypsä haimme eroa yhdessä.
        En minäkään tienny aikaisemmin, että voi olla kahden ihmisen välillä, niin ihanaa rakkautta ja hellyyttä. Toivon että jonain päivänä saat ihastua ja rakastua ihanaan naiseen ja kokea aitoa rakkautta. En enää ole suhteessa. Odotan uutta ihastusta ja rakkautta elämääni. :) ;)


      • H..........t

        Aika suloinen kuvaus kahden naisen hellyydestä Sofia10:llä <3


    • unelmaelää

      Lesbot kertoo, että saavat paljon eroottisemman latauksen jos kumppani jättää alapään pesemättä muutamaksi päiväksi .Sitten kun rakastelevat niin on ihana olo kun tietää saavansa rekastetun omaa tuoksua, tietää,että kumppani ei ole pettänyt rakastaan. Onko kokemuksia?kysyy Vilma-18v

      • Sofia10

        Ei ole kokemuksia alapään pesemättä jättämisestä ja en myöskään ole kuullu tämmösestä.


      • uteliashetero

        "Sitten kun rakastelevat niin on ihana olo kun tietää saavansa rekastetun omaa tuoksua"

        Eli mitä tarkoittaa tuo "rekastettu"? Sitäkö, että on tavallaan tehty rekkikseksi, rekkalesboksi?


      • Huonoissa kantimissa on suhde, jos alapää pitää jättää pesemättä sen takia, että epäilee toista pettäjäksi! Olen kyllä maistanut vähän hautunutta alapäätä ja pestyä. Kummassakin on puolensa. Hautuneessa on vähän voimakkaampi bouquet. Sanoisinko, että asteikolla 1 (alapesu tehty) ... 10 (hapansilakkapurkin avaaminen) se olisi lähinnä kolme ja sen hapansilakankin olen syönyt.
        Vähän on sellainen tunne, että ne feromonit on siellä luonnollisina kiihokkeina eikä niitä kannata pestä pois. Olen noin muuten henkilökohtaisen hygienian suuri fani.


      • Sofia10

        :D :D Huonoissa kantimissa on todellakin suhde.


    • lsgkhd

      Kuulostaa siltä, että olet miehessäsi hyvin kiinni vielä ja silloin tuskin kannattaa vielä naisia miettiä, vaan selvittää oma suhde ja sen tila ensin. Vaikka joku antoikin hienon kuvan naisen kanssa rakastelusta, ei se aina tuollaista ole - sitä oikeaa naista on yllättävän vaikea löytää pienestä vähemmistöstä Suomen kokoisessa maassa ja helpompi on mahdollinen uusi suhde varmasti löytää miesten parista, jos kiinnostusta miehiin löytyy. Eri asia on, jos selvästi naiset vain kiinnostaa, sitten kannattaa naisiin lähteä tutustumaan ja luottaa, että tunne vie. Nuori olet vielä, se tekee provosoivalta kuulostavan aloituksesi vähän ymmärrettävämmäksi.

    • tapahtuikerran

      Työpaikalle tulee uusi nätti tyttö. Tutustutaan ja päätetään mennä lesbon kesämökille. Saunotaan ja otetaan alkoholia .Lesbon työkaverit alkavat soitella ja pian niitä on monta lesboa paikalla. Tyttö väsyy ja sammuu ,nyt on lesboilla "valmis tapaus"käsittelyssä .Aamulla tyttö kyselee missä on ja mitä on tapahtunut. Lesboseksi on edennyt ja lauma on saanut nautintonsa.

      • nukenrakastaja

        Hahaha :D

        Sammunut nainen on tunnetusti toiselle naiselle suurin nautinto ja ilon lähde :D Raju tarina!


    • fredg54gdfgfds

      hintit on oksettavia kauniit lesbot ihania

    • fgh

      Päätetään harrastaa intohimoista seksiä, ja harrastetaan sitä. Tullaan ainakin 3 kertaa, toisin kuin heteroseksin aikana ;) parhaimmillaan jopa 7!

    • Ehkä en stereotyypittelisi kumpaakaan seksiä, en hetero enkä lesbo. Orgasmiakin voi teeskennellä molemmissa ;). Kahden naisen välinen seksuaalinen kohtaaminen vaatii ehkä vähän enemmän mielikuvitusta ja luovuutta? Ps. Olen nainen ja päätynyt elämänkokemusteni jälkeen naiseen. Naiset on ihania.

    • äiskä123456

      Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus:

      Olen rekisteröidyssä parisuhteessa elävä 30-vuotias nainen. Olen ollut yhdessä vaimoni kanssa 13 vuotta ja meillä on yhteinen 3-vuotias lapsi. Näin homma meillä toimii:

      1. Kun lapsi on mennyt nukkumaan, hiippaillaan makkariin tai jäädään olkkariin.
      2. Pistetään fiilikseen sopivaa musaa soimaan - joskus rajumpaa ja joskus romanttisempaa.
      3. Suudellaan toisiamme fiiliksestä riippuen pitkään tai ei niin pitkään. Joskus vaan riisutaan vaatteet saman tien tai saatetaan käydä vaikka suihkussa yhdessä (ainakin jos on toiveena saada suuseksiä, niin puhdasta täytyy olla - vink vink!)
      4. Jos ollaan menty yhdessä suihkuun, kropan hyväily ja suuteleminen saattaa alkaa jo siellä. Jos taas ei olla käyty suihkussa niin riisutaan hiljalleen toisemme ja suudellaan ja puristellaan eri puolilta kroppaa. Riisuminen itsessään on tosi kiihottavaa!
      5. Kun on riisuttu (tai joskus ei edes riisuta kaikkea) puolisoni hieroo klitoristani sormillaan seisaallaan, sängyllä maaten tai vaikkapa sohvalla (jos ollaan jääty olkkariin). Toinen vaihtoehto on se, että hän antaa suuseksiä. Toisinaan saan orgasmin melko pian - toisinaan en. Jos kaipaan enemmän aikaa tulemiseen, lämmittelen tässä vaiheessa puolisoni antamalla hänelle suuseksiä tai hieromalla hänen klitoristaan. Sitten taas osat vaihtuvat fiiliksen mukaan. Tärkeää on se, että kertoo itse, mitä haluaa ja milloin haluaa.
      6. Toisinaan (ehkä joka kolmas kerta) otamme käyttöön strap-on dildon, ja harrastamme yhdyntää samalla tavoin kuin varmaan heterotkin sen tekevät (sillä erotuksella, että vaihdamme välillä ottajan ja antajan rooleja). Kaikki lesbot eivät tee näin - ja meilläkin on kausia, jolloin yhdyntää ei ole harrastettu ollenkaan, koska se ei missään nimessä ole pääasia. Tässäkin omat halut ja tarpeet pitää osata sanoa ääneen.
      7. Orgasmi tulee sitten kun siltä tuntuu. Se ei tule koskaan kummallekaan pelkässä yhdynnässä. Parhaat orgasmit tulevat yleensä siten, että stimuloidaan klitorista (sormilla, kielellä, vibraattorilla tms.) ja g-pistettä yhtä aikaa. G-pisteen stimuloimiseen paras työkalu on mielestäni sormet tai joku pieni vidra. Joskus orgasmi tulee yhtäaikaa, jos ollaan sellaisessa asennossa (vaikkapa kyljellään vastakkain), että kummankin klitorista voidaan hieroa.
      8. Orgasmin saaminen kuuluu itsestään selvästi ihan jokaiseen seksikertaan. Minä tulen yleensä ensin, koska haluan usein kaksi orgasmia ja toisaalta puolisostani on kiihottavaa, kun minä tulen ensin. Jos ehätän maaliin ennen puolisoani, varmistan, että myös hän saa orgasmin. Hänelle paras apukeino laukeamiseen on vibraattori. Hän käyttää sitä usein itse, ja minä taas hieron samaan aikaan g-pistettä, suutelen rintoja yms. Puolisoni orgasmin jälkeen - mikäli mulla vielä on kiihottunut olo ja mikäli puolisoni on halukas - puolisoni hyväilee minua, jotta saan toisen orgasmin. Puolisoni ei yleensä halua kahta orgasmia, koska hän on herkempi sieltä ja tarvitsee "palautumisaikaa".
      9. Yleensä kumpikaan ei enää jaksa tuon setin jälkeen enempää seksiä samana päivänä, joten makoilemme sängyllä lähekkäin. Saatamme kertoa, mikä edellisessä sessiossa oli erityisen ihanaa ja puhua muutenkin hempeitä tai sitten ihan arkisia asioita. Sen jälkeen nukutaan yleenä tosi hyvin.

      Sitten vielä: Harrastamme seksiä noin 1-2 kertaa viikossa yleensä ennen nukkumaan menoa (koska se on ainut hetki, jolloin homma onnistuu lapsiperheessä). Seksi kestää puolesta tunnista tuntiin - joskus toki voi kestää vain about 10 min., jos on päätetty vetäistä vain pikaiset orgasmit tai jos toinen osapuoli päättää hieroskella toisen orgasmiin ilman mitään vastapalveluksia (tällaistakin tapahtuu). Jos lapsi on hoidossa esim. mummolassa päiväsaikaan, harrastamme mielellään seksiä silloin. Se on arjen luksusta :)

      Jos jommalla kummalla on tarve seksille useammin kuin 1-2 kertaa viikossa, annamme toisillemme tilaa harrastaa sitä yksinään. Voimme myös avoimesti kertoa toisillemme, että tekis kovasti mieli seksiä - jos toinen ei jaksa, järjestämme asiat niin, että toinen saa olla itsekseen kotona ja huolehtia omista tarpeista. Seksi on meille luonnollinen asia ja iän sekä pitkän parisuhteen myötä se on muuttunut koko ajan vain paremmaksi. Olen tosi tyytyväinen - ja koska olen aiemmin kokeillut hommaa myös miesten kanssa, voin todeta, että kyllä se vaan on naisen kanssa niin paljon parempaa ;-) Totuus lienee kuitenkin se, että parhaan seksin takaa paras kumppani sukupuolesta riippumatta - ei kaikki lesbonaisetkaan ole mitään petoja sängyssä, eli tumpeloita löytyy siitäkin joukosta.

      • jepsjeps_

        "Orgasmi tulee sitten kun siltä tuntuu. Se ei tule koskaan kummallekaan pelkässä yhdynnässä."

        Aha. En tiennytkään, että naiset nykyään keskenään harrastavat yhdyntää.


      • strap-on_on_pop
        jepsjeps_ kirjoitti:

        "Orgasmi tulee sitten kun siltä tuntuu. Se ei tule koskaan kummallekaan pelkässä yhdynnässä."

        Aha. En tiennytkään, että naiset nykyään keskenään harrastavat yhdyntää.

        strap-on ;)


      • jepsjeps_
        strap-on_on_pop kirjoitti:

        strap-on ;)

        Se ei ole yhdyntää, että työnnetään strao onia naisen emättimeen. Yhdyntään tarvitaan miehen aito penis, strap on ei ole sellainen. Sen sijaan voidaan puhua penetraatiosta eli työntymisestä/tunkeutumisesta/läpäisemisestä tms.


      • Pilkunviilaamista

        Oli mitä oli, mutta on kivaa naisten kesken ; )


      • Fldlsögä
        jepsjeps_ kirjoitti:

        Se ei ole yhdyntää, että työnnetään strao onia naisen emättimeen. Yhdyntään tarvitaan miehen aito penis, strap on ei ole sellainen. Sen sijaan voidaan puhua penetraatiosta eli työntymisestä/tunkeutumisesta/läpäisemisestä tms.

        Hetero voi ehkä mieltää asian noin. Yhdyntä on sanana kaunis, sillä se kuvaa sitä että kaksi ihmistä kokee yhteyttä toisiinsa. Ja juuri siitä on rakastelussa kyse olipa siinä sitten mukana leluja tai ei. Penetraatio sanana sen sijaan vähättelee tuota yhteyden kokemusta. Eiköhän jutun pointti tullut selväksi vaikka jonkun ymmärtämättömän mielestä sanavalinta oli väärä ;-)


      • Anonyymi
        jepsjeps_ kirjoitti:

        "Orgasmi tulee sitten kun siltä tuntuu. Se ei tule koskaan kummallekaan pelkässä yhdynnässä."

        Aha. En tiennytkään, että naiset nykyään keskenään harrastavat yhdyntää.

        Aika ihanaa suihkussa... 🥰
        Ite vaan haaveilen tuollaisesta, en ole alasti mitenkään viehättävä joten taitais loppua homma aika lyhyeen.. 😒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ihanaa suihkussa... 🥰
        Ite vaan haaveilen tuollaisesta, en ole alasti mitenkään viehättävä joten taitais loppua homma aika lyhyeen.. 😒

        Tää on ihan yksilöstä kiinni... Mut kuinkahan yleistä on et tarviiko teillä olla intiimialueen karvoitus ajettu pois kokonaan tai osittain vai onko mitään väliä? Tai siis millaisesta pidätte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ihanaa suihkussa... 🥰
        Ite vaan haaveilen tuollaisesta, en ole alasti mitenkään viehättävä joten taitais loppua homma aika lyhyeen.. 😒

        Voi ei... Jos joku nainen on silmänsä sinuun iskenyt niin varmasti olet myös alasti viehättävä hänen silmissään. Näin se vaan menee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei... Jos joku nainen on silmänsä sinuun iskenyt niin varmasti olet myös alasti viehättävä hänen silmissään. Näin se vaan menee.

        Nimenomaan. Kyllä se itsetunto ja -varmuus siitä myös kehittyy kun huomaat, että kumppanisi haluaa sinua sellaisena kuin olet. Anna haaveille mahdollisuus äläkä ainakaan etukäteen vedä ovia kiinni. Se on aivan turhaa ja surullistakin.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Nimenomaan. Kyllä se itsetunto ja -varmuus siitä myös kehittyy kun huomaat, että kumppanisi haluaa sinua sellaisena kuin olet. Anna haaveille mahdollisuus äläkä ainakaan etukäteen vedä ovia kiinni. Se on aivan turhaa ja surullistakin.

        Kiitos ❣️☺️


    • etsitään___

      1. Etsitään lukkosula

      • etsitään___

        ;) :)


    • Anonyymi

      Nyt sitten haaveilet seksistä naisen kanssa. Voi voi, etköhän itse pysty vaikuttamaan siihen, miten seksi miehesi kanssa etenee ? Haluat kokeilla naista ja kun saat jonkun lesbon itsestäsi kiinnostumaan, käytät häntä vähän aikaa ja huomaat, et voi ku tekee kyrpää mieli. Lopettakaa nyt heterot toi helvetin vouhotuksenne ja antakaa lesbojen olla rauhassa.

      • Anonyymi

        Tunnen erään naisen joka oli seksuaalisuudestaan hieman epävarma. Hänen pakkomielensä oli kokeilla lesboseksiä. Hän siis järjesti itsensä tilanteeseen jossa voisi toteuttaa fantasioitaan. Kävikin niin että häntä kuvotti vitun haju ja muutenkin teki mieli oikeaa kyrpää, eikä mitään hieromasauvaa. Vasta tämän kokemuksen jälkeen hän tiesi olevansa täysin hetero.
        On muuten yleinen klisee että mies vain työntelee hetken munaansa emättimessä ja laukeaa, sitten kääntää kylkeä ja nukahtaa. Nainen jää tyydyttämättömänä makaamaan. Luulen että suurin osa miehistä vie homman loppuun vaikka sormilla kun on ensin itse lauennut. Tämän jälkeen voi vielä olla silittelyjä, suukotteluja tms.
        On jotain homo ja lesbopropagandaa esittää omien subjektiivisten kokemusten perusteella että heteroseksi olisi jotenkin huonompaa kuin vähemmistöjen seksi.
        On varmaan yksilöistä kiinni.


      • Anonyymi

        Kauhee teksti. Juu olen lesbo, jolla ei toivottu menneisyys. En voisi edetä suhteessa ilman syvempiä tunteita (pelkkä himo ei riitä). Silloin ei tuollaiseen käytökseen olisi vaaraa. Voiko naiset tehdä noin toisilleen, vai onko keksitty juttu?


    • Anonyymi

      Onko teille tärkeää et naisella on isot rinnat vai onko mitään väliä?
      Ite häpeilen rintojani...

      • Anonyymi

        Jos elämässäs ei muuta hävettävää oo, ni häpee nyt sit vaiks tissejäs....


      • Anonyymi

        En ole ollut naisen kanssa. Kaikki rinnat kiinnostavat, isot tai pienet. Kemia ja hellyys tärkeämpi, kuin rintojen muoto. Tunteet sitä ihmistä kohtaan vaikuttaa toisen kehon rakastamiseen.

        Ensimmäisellä naisihastuksella oli pieni poikkeama kasvoissa ja minusta se oli vain ihana, koska olin niin ihastunut. Olisi vain tehnyt mieli suudella sitäkin kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ollut naisen kanssa. Kaikki rinnat kiinnostavat, isot tai pienet. Kemia ja hellyys tärkeämpi, kuin rintojen muoto. Tunteet sitä ihmistä kohtaan vaikuttaa toisen kehon rakastamiseen.

        Ensimmäisellä naisihastuksella oli pieni poikkeama kasvoissa ja minusta se oli vain ihana, koska olin niin ihastunut. Olisi vain tehnyt mieli suudella sitäkin kohtaa.

        Ihana 😍🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ollut naisen kanssa. Kaikki rinnat kiinnostavat, isot tai pienet. Kemia ja hellyys tärkeämpi, kuin rintojen muoto. Tunteet sitä ihmistä kohtaan vaikuttaa toisen kehon rakastamiseen.

        Ensimmäisellä naisihastuksella oli pieni poikkeama kasvoissa ja minusta se oli vain ihana, koska olin niin ihastunut. Olisi vain tehnyt mieli suudella sitäkin kohtaa.

        Hauska, kun joku nosti vanhan ketjun ja löysin omia kirjoituksia 👍 vaikkei nämä nyt niin vanhoja olo, kesältä.


    • Anonyymi

      Miehet ja heteronaiset nostelee näitä seksiaiheita ja hölmöt vastailee.

    • Anonyymi

      En ees osaa oikein selittää ja kirjoittaa tätä kysymystä. Mutta siis jos on uus kumppani niin eihän mitään tarvitse suojausta käyttää?
      Ei ainakaan mun puolesta tarvitse käyttää koska en oo kenenkään kanssa harrastanut seksiä niin ei mul ainakaan mitään tauteja ole.
      Mut siis yleisesti miten tuo suojaus juttu menee?

      • Anonyymi

        Joo, paljaalla vaan vetelet uuden kumppanin kanssa aina. Suojaukset on heikoille.
        Niin sitähän sinä kysyit. Terveisin Luttinen Usko Eevertti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, paljaalla vaan vetelet uuden kumppanin kanssa aina. Suojaukset on heikoille.
        Niin sitähän sinä kysyit. Terveisin Luttinen Usko Eevertti

        No sitäpähän mä juuri hain. Kiitos vaan tiedosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitäpähän mä juuri hain. Kiitos vaan tiedosta!

        No sitäpä sinäää. Arvasinhan minää. Askon penaaliin vaan töristät niin, että tötteröllää vaan menemään. Sellanen töräsy vaan, vähän niinkun pasvanen ralli ja pakkasesta otettu ruskapunkku pullooo, kuule. Ajelehhan täältä Jurvan kylän kautta tyttö hyvää niin jutellaan enemmän. Katahon tullessa, ettei se Jurvan kyylä sitten nää sinua. Kiertää sen sitten vähän kauempaa, sitähän sinä kysyit.


    • Anonyymi

      Entäs jos yksin en ainakaan saa mitään nautintoa sormettamisesta...
      Tai kuinka yleistä tuo sormetus on teillä kumppanin kanssa?
      En voi tietää vielä haluaisinko/saisinko nautintoa sormettamisesta kumppanin kanssa mutta yksin en tykkää ja se tuntuu epämiellytävältä.
      Siis en tiedä koska en ole koskaan ollut kenenkään kanssa intiimisti.

      • Anonyymi

        Ei sormettaminen ole ainoa tapa. Eikä kaikki parit sormeta.


      • Anonyymi

        Itse eikä myöskään puolisoni pidä juurikaan penetraatiosta. Joten se ei kuulu omaan seksielämään.


    • Anonyymi

      Onkohan kuinka harvinaista se et sormen laittaminen sisälle melkein sattuu tai tuntuu vaan tosi epämiellyttävältä?
      Mietin vaan et mistäköhän se johtuu. Vähän aikaa sit taas kokeilin etusormea hiukan matkaa ja sen jälkee jää joksikin aikaa sellainen paha tunne sinne vaik ottaa sormen jo pois.
      Tälläisiä tyhmiä mietiskelen. Pohdituttaa vaan. Tulee vaan mieleen et joku vika mussa täytyy olla? 🙄😑

      • Anonyymi

        Ihan normaalia jos et ole kiihottunut ja lisäksi jännität. Eroottisessa tilanteessa reagoit toisin.


      • Anonyymi

        Kostutitko sormet ihovoiteella tai liukkarilla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kostutitko sormet ihovoiteella tai liukkarilla..

        Minulla ei ole kokemusta siitä , että kumppanini ei pystyy kastumaan ja ... itselläni on tapana olla hyvin kostea jo ennen joten sormien kosteus ei ole ollut koskaan ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kostutitko sormet ihovoiteella tai liukkarilla..

        En kostuttanut..
        Pitää ens kerralla kokeilla. Mut itseasiassa taas eilen kokeilin yksinäni. Siis etusormen työnsin kokonaan ja se tuntuu aika kamalalta. Yritin hiukan liikuttaa. Jotenkin kummallinen tunne. Mitä siinä sitten tehdään et se muka tuntuis hyvältä?


    • Anonyymi

      No hyi!!!! Vitun bi naiset ei tarvi lähtee avaamaa teidän heteroseksiä, kirjoitelkaa tollasta jonnekin hetero palstalle.

    • Anonyymi

      Joku sanoi dildon käyttämistä "yhdynnäksi". En käyttäisi muoviesineellä penertoimista vaginaan yhdynnäksi. Oikeassa yhdynnässä peniksen ja vaginan monet hermonpäät kommunikoi. Myöskään anaaliseksi ei ole yhdyntä, ei peräsuolen kautta voi yhtyä naiseen.

    • Anonyymi

      Mites teillä, siistittekö intiimialueen karvat kokonaan pois vai annatteko olla luonnontilassa?
      Haluisin vähän saada kokemuksia mikä on yleisintä?
      Itel tumma runsas karvoitus, leikkaan saksilla siistimmäksi. Sheivaaminen on vihoviimeistä. Joskus jaksoin vetää vahalla mut sattuu "aika" paljon. Onko teillä väliä kumppanin karvoituksen suhteen? Tuskinpa mut kysyn kuitenki.

      • Anonyymi

        Ei ole merkitystä. Saksiminen on ihan hyvä.


    • Anonyymi

      Kuinka usein harrastatte seksiä, entä kuinka usein suhteen alussa?
      Itse koskaan seurustellut, yksinäni saatan ehkä kerran viikossa jos sitäkään.
      Varmasti sitten asia olis eri kun olis se toinen siinä vierellä. Yksin ei ainakaan tee useasti mieli.

    • Anonyymi

      Usein heterotaustaisten naisten kanssa keskustellessa kuulee, että heteroseksin kaava on ikään kuin opittu eri reittejä, vaikkapa elokuvia katselemalla. Siihen liittyy valitettavan usein itsestäänselvyyksiä, joita kukaan ei kyseenalaista, kuten sukupuolirooleihin sidonnaista toimintaa. Tämä tarkoittaa usein sisäänrakennettua oletusta siitä, että mies ohjailee tilannetta, johon naisen tulee tavalla tai toisella mukautua. Kun sitten täytyisi harrastaa seksiä toisen naisen kanssa, ihmetellään, kun valmista kaavaa ei olekaan saatavilla, eikä myöskään takeita siitä, ottaako joku ohjat käsiinsä, ja kuka se tässä tapauksessa olisi. Toki on olemassa paljon heteroita, jotka ovat tavalla tai toisella pyristelleet ulos tästä kaavasta, mutta tämä keskustelu ei koske heitä.

      Hämmennys tässä suhteessa on mielestäni monella tapaa aivan ymmärrettävää. Itse olen pääsääntöisesti seurustellut heterotaustaisten naisten kanssa, ja törmännyt tähän ilmiöön poikkeuksetta. Heterotaustaiset naiset ovat usein kuvailleet, kuinka seksi toisen naisen kehollisen kanssa on paljon hurjempaa ja jännittävämpää kuin seksi ikinä miehen kanssa, johtuen muun muassa juuri tästä nimenomaisesta syystä.

      Mitään selkeää kaavaa kahden naisen väliseen seksiin ei ole yksinkertaisesti olemassa. Sitä on mahdollista harrastaa ennalta arvaamattomina aikoina tai kalentereihin aikataulutettuna. Tutkimukset osoittavat, että keskimäärin kahden naisen välinen seksi kestää huomattavasti kauemmin kuin heteroseksi, mutta keskimäärin seksiä harrastetaan kahden naisen suhteessa harvemmin kuin heterosuhteessa. Laadullisesti kahden naisen välinen seksi on oletettavasti tyydyttävämpää, sillä esimerkiksi sarjaorgasmien määrä kahden naisen suhteessa on heterosuhteita korkeampi. Nämä siis tutkittuja faktoja.

      Tutkimukset osoittavat, että kahden naisen välisessä suhteessa voi olla kaikenlaista seksia: suu- ja käsiseksi sekä muun kehon avulla aiheutettu tyydytys ovat kuitenkin penetroivaa seksiä yleisempiä. Seksilelujen käyttö kahden naisen välisissä suhteissa on oman kokemukseni mukaan hyvin paljon harvinaisempaa kuin mitä yleensä ajatellaan. On paljon naispareja, jotka eivät halua edes pohtia seksilelujen käyttämistä omassa parisuhteessaan.

      Ehkä yleisimpänä väärinkäsityksenä edellä mainitun ohella, johon usein törmään, on olettamus siitä, että kahden naisen välinen seksi on hyvin vaniljaista. Tämä ei välttämättä pidä lainkaan paikkaansa. Kaksi naista voi harrastaa keskenään myös hyvin rajua seksiä, joka voi olla S/M henkistä tai käsittää valta-asetelmia. Silti myös se, että toinen naisparista olisi sängyssä automaattisesti "mies" ja toinen "nainen", on myös hyvin tyypillinen väärä olettama. Yleinen väärä olettama on myös, etteikö nainen voisi raiskata toista naista. Raiskauksia ja seksuaalista väkivaltaa tapahtuu myös naisten välisissä suhteissa.

      Hyvin suuri väärä olettama on myös ajatus siitä, että kaikki naiset olisivat samanlaisia ja toinen naisen kehollinen automaattisesti tietäisi, mitä toinen naisen kehollinen haluaa. Tämä on sellainen olettama, josta kannattaa hankkiutua eroon, tai luvassa ei voi olla laadukasta seksiä. Seksi lähtee aina toisen kohtaamisesta, kuuntelemisesta ja tarkkailemisesta; huomion kiinnittämisestä siihen, mikä tuntuu toisesta hyvältä. On naisia, jotka eivät halua suuseksiä, on naisia, jotka eivät halua penetroivaa seksiä; on naisia, jotka haluavat alistua ja tulla otetuksi rajusti ja naisia, jotka haluavat vaniljaseksiä; on naisia, jotka haluavat seksiä pimeässä peiton alla ja naisia, jotka harrastaisivat sitä kaikkialla. Lista on loputon.

      Et voi tietää, mitä oma kumppanisi haluaa, jos et keskustele. Kysy ja kuuntele. Mielestäni hyvään suhteeseen kuuluu keskustelu seksistä pääsääntöisesti jo ennen kuin sitä on tapahtunut. Samaan sarjaan kuuluu keskustelu sukupuolitaudeilta suojautumisesta tai esimerkiksi sopimus molempien testeissä käymisestä. Kerro omat ajatuksesi, epävarmuutesi ja toiveesi seksistä keskusteltaessa. Kerro, jos sinua on joskus kohdeltu huonosti. Kerro, mitä sinä kaipaat ja haluat, ja kysy sitä toiselta. Kerro sekin, jos et osaa tai uskalla, ja haluat edetä hitaasti ja opetella. Näytä ja opasta. Sanoita omat tunteesi ja kerro ne ääneen. Joka hetki.

      Mitä sitten tulee siihen, miten minä itse harrastan seksiä? Harrastan sitä aina, kun siihen on tilaisuus ja se on mahdollista, mutta parisuhteessa. Olen huomattavasti keskimääräistä naista seksuaalisempi. Seksi lähtee liikkeelle hetken viemänä tai joskus suunnitellummin. Se lähtee kosketuksesta, katseesta tai suorasta aloitteesta. Itse olen seksin suhteen maskuliininen ja pääsääntöisesti pidän ohjia käsissäni. Naiseni ovat valikoituneet sillä tavoin, että he ovat nauttineet siitä. Uuden naisen kanssa aloitan naista kuunnellen ja luon aluksi naiselle turvallisuuden tunteen, joka on ehdoton edellytys laadukkaalle seksille. Naisen nautinto on minulle seksissä keskeinen asia ja omani syntyy sitä kautta. Seksi kanssani on intohimoista, hellää ja rajua ja käsittää eri asentoja.

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihanalta, kuin unelmieni nainen❤


    • Anonyymi

      Onko muita jotka ette pidä sormettamisesta tai ette vaan saa siitä mitään nautintoa? Tai voihan se olla et siihen oppii, mut tuskin. Jos jotkut vahingossa löytäneet jo lapsena sen ilon.

      • Anonyymi

        En nyt tiedä mitä tarkoitat sormettamisella?

        Voisin ajatella, että sopivassa mielentilassa, se että kumppanin sormen vaeltavat joka paikassa voisi olla hyvinkin mukavaa.


    • Anonyymi

      eiku kieli pilluun ja vot

    • Anonyymi

      Naurattaa tuo kuvauksesi hetero"seksistä".
      :"D Eikai se nyt oikeasti noin täysin mitäänsanomatonta ja lyhyttä voi olla?

      Lesboseksissä tullaan molemmat helposti n.30 kertaa (ja en liioittele tätä), ja seksi kestää helposti vaikka koko viikonlopun (luonnollisesti nukkuen, syöden yms välissä). Seksiin sisältyy fiiliksen mukaan paljon kaikenlaista; mennään sen eikä minkään käsikirjoitusten mukaan.
      Sääliksi käy ihmiset joilla ei ole seksielämää (tai edes käsitystä siitä mitä se on).

    • Anonyymi

      Olihan tämä vitsi? :D En ikimaailmassa edes laskisi miksikään seksiksi jotain tuollaista. :D

      Lesboseksin kesto, orgasmimäärät, monipuolisuus, taso yms kaikki ovat sellaisia, että ei kukaan sitä kokematon uskoisi edes.

      • Anonyymi

        Ja aloitukseen tämä siis.


    • Anonyymi

      Moi, täällä sinkku bi-nainen. Ainakaan minulla ei naisten kanssa mitenkään ihmeellistä säätöä ole ole ollut, samat säännöt ja asennot kuin miesten kanssa, 69-asento monesti aluksi ja siitä etenee. Toki vibroja/sauvoja tarvitaan kun se yksi puuttuu.

      Perus aktissa kyllä mieheltä saan paremmat kyydit;).

    • Anteeksi jos joku häiriintyy kommentistani..ei ole tarkoitus..Mulla on ollut pitkään fantasia joutua lesbo naisen tai parin (butch) raiskaammaksi..Joutuisin strap onin tai kaksipäisen dildon uhriksi,sormettamaan,imettämään,hieromaan,nuolemaan,nielemään,m.m.omat tuotokset..Olen itse mies,PKS:lta ja jos joku olisi kiinnostunut vaikka keskustelemaan-olisi kivaa est_lupus at yahoo piste com Vielä kerran pyydän anteeksi,arvoiset naiset...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe