Olen lähdössä pidemmäksi aikaa Senegaliin, niin tarvitsen töitteni takia oman läppärin mukaan. Kiitos, jos joku vastaisi.
Voiko läppärin laturin ottaa käsimatkatavaroihin?
5
146
Vastaukset
- samattäällä
Miksi et voisi, kun otat läppärinkin, mutta pidä sekin käsimatkatavaroissa. Mielenkiinnosta, että kuinka aiot hoitaa itse yhteyden? Prepaid.nko hankit siellä?
- tietämätön
Kiitos, aion hankkia paikan päältä nettitikun. Näin kokeneemmat ( ? ) ovat neuvoneet. Guesthousessa on wifi kymmenen euroa per viikko, nettitikku maksaa . 50 e, edullisempi vaihtoehto siis.
- neitmc
mitä teet tikulla jos siellä on wifi.hotellin hintaan kun kuuluu wifi.hoh hoijaa taas.juu,osta 5 tikkua,tulee halvemmaksi
Miksi epäilet ettei voisi? Onko se esim. nestettä vai voiko sillä vahingoittaa toista vai mikä sinusta
- yxtyhmä
Hei ystävät, tämä on tyhmien kysymysten palsta, siispä niitä voi tänne kirjoitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733904Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92081Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1361289
- 1141169
- 1121168
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61015- 60984
- 35906