Tämmöisen viestin kirjoitin 'Reilua?!'- ketjuun, mutta tehdäänpäs oma otsikko, kun vastauksia tulikin vain aloitukseen ja muihin vastauksiin, tietenkin.
"Mietin itsekin tätä juoksujen ja koirapuiston yhtälöä tässä. Joku tuossa ylempänä kommentoi, että koirat voivat herkemmin alkaa haastaa toisiaan (juuri tämä ymmärtääkseni syy, miksei juoksunarttuja puistoon), kun on JUOKSUHAJUJA. Kysymykseni koskeekin juuri näitä: voiko saman perheen muita koiria viedä (olipa sitten uros tai narttu) puistoon, jos tämän juoksuisen jättää kotiin VAI tuleeko näiden koirien mukana tuoksuja, jotka sekoittavat toisten koirien pään? Juoksuhajujahan voi tulla puistoon myös kauempaa, kävelytieltä, miten tämä vaikuttaa? Eivätkö koirat tajua lähdettä? Menevätkö siis sekaisin vaikka leikatusta uroksesta, joka on oleskellut juoksunartun lähellä? Nyt pohdintaa kehiin! Viettekö itse muita koiria puistoon, kun yhdellä on juoksut? Onko tullut ongelmia?"
Juoksutuoksut
omaotsikko
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673