Kirjoitetaan välillä koiristame

Kiireinen

Miten teillä koirien kanssa elämä sujuu ?
Meillä koirien lelut saavat kyytiä aivan kuin pentuna..koiramme kyllä nauttivat ihanasta elämästään riekkuen aamusta iltaan yksin sisätiloissa kotonamme, kun meillä on niin paljon menoa, kalenteri on jatkuvasti täys buukattu, jos emme ole työssä, niin olemme muissa riennoissa. Matot on kasassa ja koirien leluja ympäri asuntoa aina kun tulemme kotiin. Kyllä nämä ovat onnellisia koiria, eivät kaipaa ihmistä seurakseen, eivätkä hauku kuin postinjakajan. Illalla sitten koirat kyllä rauhoittuvat ja saamme viettää rauhassamme elokuvailtoja jos olemme kotona.

6

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoiHele

Teidän ei olisi pitänyt hankkia koiraa. Missä välissä koiranne ehtivät ulostaa(ihan mielenkiinnosta)?

• Huolipois

Voi kyllä he kerkeävät, heillä on päivän sanomalehti sitä varten.

• kekekeksijä

Minulla olisi paljon parempi neuvo. Esim. sinne koiran pyllyreikään sopivan korkin voi askarrella itse ja sitten, kun on pakko lähteä asioille, niin korkki vain paikoilleen ja kappas vaan eipä ole yllätyksiä kotiin palatessa

• Julmaihminenolet
        kekekeksijä kirjoitti:

Minulla olisi paljon parempi neuvo. Esim. sinne koiran pyllyreikään sopivan korkin voi askarrella itse ja sitten, kun on pakko lähteä asioille, niin korkki vain paikoilleen ja kappas vaan eipä ole yllätyksiä kotiin palatessa

Ohhoh, ai teillä noin ?! On teitä koiraihmisiä moneen junaan, kyllä minusta tuo sanomalehti on kuitenkin inhimillisempi.
        MIKSI otatte koiria kun ette edes perusasioita viitsi hoitaa, ulkoiluttaa koirianne. Sinähän voisit kokeilla itse miltä tuntuu kävellä olla ja elää korkki pyllyreiässä.

• uskollinenon

On ollut vähän viimeaikoina ongelmia ,kun minulla on nuori ja energinen rotwailer. Syömme kyllä samasta kupista ,mutta kun se on niin nopea, että minulle ei tahdo jäädä mitään ,kun se hotkii kaikki . En ymmärrä, kun se ei yhtään tottele minua noissa ruokailuissa. Sama on piereskelyn suhteen. Naapurin emäntä oli kylässä, mutta täysillä päästeli ,ei ujostellut yhtään. Muuten olemme tulleet hyvin toimeen.

• 4weelandseerpoika

Meilläkin vähän ollut pientä draamaa, koirani suuttui kun kaverilta tullessani haisin toiselta koiralta... yritin selittää että en edes rapsuttanut ja että oma landseer on paras landseer, mutta tuolla se nyt pakkaa luitansa ja kuppejaan pieneen matkalaukkuun. Kunhan esittää, varmaan tokenee jos yritän lahjoa uudella frisbeellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6304
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe