jammupojat

johoileen

Ha Haa 15 jammua LS. Cupissa. Ha Haa. Kovat oli puheet, kusetatte tahallanne oman alueen seuroja. HÄVETKÄÄ

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reiska3232

      No... vaikka määrä on luvattoman pieni, niin on jammu luokassa sentään toiseksi eniten kuskeja. Raket junnussa vaan enemmän. Ps. Olemme siinä joukossa. Tervetuloa muutkin.

    • jumankautanää

      taas joku finninaamainen pelle provo liikkeellä.
      LS cupissa jos on 15 osallistujaa, niin SM sarjassa on 11.
      ja sitte. miten niin vain 15

      • drfga

        Niinpä. Miten niin vain. Mun laskujen mukaan osallistujalistassa on 9(yhdeksän) nimee.


    • eiksolehyvä

      Eikö se ole hyvä että on paikallistasollakin harrastajaa, ymmärsin että jollain olisi harrastus saattanut loppua, jos jammu ei olisi tullut ls cuppiin. Nyt saavat vielä harrastaa. Kaikkia ei kiinnosta se sm-kisat , nämä on päivässä ohi , itse ajetaan jo ihan muuta

      • itkettää

        mutta kovimmat itkijät jotka halusi jammu luokan ei ole osallistumassa


      • Kyynel

        Sulla kun tota tietoa tuntuu olevan ni älä panttaa sitä. Itkijät ?


      • fridunaskikuna
        itkettää kirjoitti:

        mutta kovimmat itkijät jotka halusi jammu luokan ei ole osallistumassa

        "Ei itketä lauantaina
        ei viitsitä murjottaa
        ei lauantai hukkaan kulua saa" - Tapani "Wauhti" Kansa

        Älkää nyt hyvät ihmiset ottako asioita niin vakavasti ja imuroiko niitä palkokasvinpaloja sieraimiinne tai itkeskelkö siellä atk-laitteiden kylmänkelmeässä valossa. Nautitaan elämästä mieluummin... lauleskellaan ja ajetaan vaikka välillä kilpaa :)


    • Ripa9856

      Minä ainkain kirjoittelin tästä syksyllä. Hienoa että on jammut mukana ja mukana ollaan me myös, joka kisassa. Iso kiitos LSC organisaatiolle.

      • Jammapojatt

        Alue kisoista itkettiin nyt kuitenkin mukan 4 muun alueen kuljettajaa missä ne 10 jammu kuljettajaa piileskelee.


      • NAFTALIINI

        JAA NIIN JAMMUSSA ON SYLINTERISSÄ 4 MUTTERIA JA KANNESSA 6 NIIN EI OLE KERENNYT KASAAN KONETTA VIELÄ


    • Monakonkotikisa

      Kyllä tollaporukalla ja kisan saa aikaan, enempi kui SM-karkeloissa

    • uggelböe_hans

      Jollekin se taisi olla kova paikka kun jammut olisivat halunneet ajaa am kisoissa viime syksynä. En kyllä ymmärrä miksi. Eikä kukaan ole tietääkseni koskaan sanonut että jammukuskien pitäisi olla LSC:ssä yhdeltä alueelta. Nimenomaan mistä vaan. Todella hyvät oli kisat tänään paimiossa. Tasokas ja tasainen kisa, varsinkin juuri jammussa ja raket junnussa. Jäjestävälle taholle kiitokset. Lisää vaan kuskeja mukaan kokemäelle 7.6.

      • kyynel

        Mukana ollaan ku peräpukama. Tänään hienoa ja rehtiä kisaa kautta linjan. Lisää tätä ! Kiitokset piiri7 porukoille !


    • enitsepäässyt

      Kuinkahan LSC oikeasti tulokset menevät.
      Kitissä taitaa olla kymmenet erilaiset.

    • dadadaa

      Kiti voitti , puhakka toinen ,

      • Mattipuhakka

        Sanos oikein mikä teitä ahdistaa, miksi sekoitatte minut juttuihinne, jos teette parasta kartingia niin tehkää niin, ei tarvi mua syyttää muiden kirjoituksista


      • Mattipuhakka

        Katsoin tulokset eipä ole turhaan arvosteltu aika huvittavan näköiset on, minunkin mielestä


      • toimintatapani

        http://www.seiskakarting.fi/tulokset/

        Tuolta voi tarkistaa tulokset jos Kiti on liian huvittava tai vaikeaselkoinen.
        Sieltä löytyy myös sarjapisteet joita päivitetään kauden edetessä.

        Karting on parasta paikanpäällä, seuraavan kerran pääset katsomaan tai kilpailemaan Länsi-Suomi Cupissa Kokemäellä 7.6.2015


    • kuka.nauraa

      Hyvin on L-S Kokemäelle ilmoittautuminen lähtenyt. Tulee varmaan isoin luokka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1800
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      81
      1437
    3. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      209
      1432
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1318
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1091
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1073
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      922
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      896
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      846
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      804
    Aihe