Hyvä autokorjaamo?

autokorjaamo

Olen viemässä autoani korjaamolle, olen kuullut että autohuolto seppänen olisi hyvä ja asiantunteva korjaamo hämeenlinnassa, onko muita? Olen muuttanut vasta pari viikkoa sitten Hämeenlinnaan

185

21115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Banjonsoittajat

Hyvä että sinulla on rahaa vielä muuton jälkeenkin korjata vielä autokin. Asuttuasi jonkinaikaa Hämeenlinnassa huomaat pian, että Suomen kallein kaupunkihan tämä on. Ja juntein. Ja ettei täällä kannata mitään keltään kysellä. Hyvä jos puhuvat edes alkuperäiset keskenään, kyräilevät vaan.

• Anonyymi

Voi hyvänen aika miten typerä kommentti. Eihän se vastaa yhtään edes kysymykseen. Joskus kannattaa olla hiljaa, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.

• autohuollot

Autohuolto seppäsestä huonoja kokemuksia, vie esim nk autohuoltoon.

• bösö207

Idänpään AD-korjaamo on hyvä, laadultaan ihan merkkihuollon tasoa mutta pikkukorjaamon hinta. Autohuolto Seppästä välttäisin, paskainen nyrkkipaja.

• töttötöö

Aika kallis tuo Idänpään AD minusta oli, kun siellä joskus pösöni huollatin.

• AD-huolto
        bösö207 kirjoitti:

Idänpään AD-korjaamo on hyvä, laadultaan ihan merkkihuollon tasoa mutta pikkukorjaamon hinta. Autohuolto Seppästä välttäisin, paskainen nyrkkipaja.

Samanlaisia kokemuksia täällä seppäsen autokorjaamon kierrän kaukaa, idänpään AD-Korjaamo on laadukas vaikka hinnat on kalliimmat.

• iojpijiojpijpij

Soinisen autoasi korjaamolle en vie enää, olivat jättäneet huollossa tulpat löysälle että irtosivat,

• PINSsit

Soiniselle en minäkään vie enää autoani. Rouva valehteli minulle kahdesti, kolmanteen kertaan hän ei saa mahdollisuutta.

• jöörnäs

NK-autohuolto on hyvä paikka,tekevät ihan kaikkea jopa ylimääräisiä juttuja. hyvä paikka..Suosittelen!!!

• Asiakaspalvelu-hukassa

Asiakaspalvelukurssille pitäis NK-Autohuollon poikien mennä. Muuten ihan OK kioski.

• Anonyymi
        töttötöö kirjoitti:

Soiniselle en kyllä autoani enää vie Siellä saatetaan seisottaa autoa pihalla ja korjaamatta on kun menee hakemaan Tosin siitä vähän aikaa Soininen kyllä sit korjas 5 minuutissa Huoltomiehet ei tienny mitään

• Anonyymi
        PINSsit kirjoitti:

Soiniselle en minäkään vie enää autoani. Rouva valehteli minulle kahdesti, kolmanteen kertaan hän ei saa mahdollisuutta.

Levonne ja Soininen, huh mikä pari. Kiertäkää kaukaa.

• Anonyymi
        iojpijiojpijpij kirjoitti:

Soinisen autoasi korjaamolle en vie enää, olivat jättäneet huollossa tulpat löysälle että irtosivat,

Joskus käytin Soinisella mutta en kyllä siellä mihin muutti kaurialasta Kerrankin vein auton niin annettiin seistä koko päivän pihassa Tosin sit 17 aikaan Soininen korjas sen 10 minuutissa Miehet ei tiedä muuta kun seisottaavat siellä autoja ja siitä laskutetaan En käytä vaikka maksettais

• Anonyymi
        töttötöö kirjoitti:

Joo ei jatkoon. Oli 6 x hinta muihin verratuna

• öljypproppu

Minulla taas päinvastaisia kokemuksia näistä kahdesta korjaamosta. Seppänen hyvä, toinen mainittu silti hoitaa hommansa.

• Jokunoistaehdottomasti

Paras on Harakkamäen Autohuolto ja hyvänä kakkosena tulee Toivontien Autopesu ja huolto. Takumäen Autokorjaus kai laajentaa hallitilojaan ja ei nyt ota uusia asiakkaita.

• MaksaKunMuistat

IISI Autokorjaamo on hyvä ja kallis, vieläpä sinne!

• VieläkinLainassa

Missä tuo IISI autohuolto ja Korjaamo on? Ku lainasin heille aikoinaan ison Hylsysatsin!

• Halpaa-Kun-Saippua

Eiköhän niissä kaikissa ala tuo tuntiveloitus olla liki 70 e ei kaukaa haise,oli nyrkki tai merkki paja ? aja vaikka Tallinaan,tee remppas sielä,ja tuo tullessa täys poka,jonka myyt täälä niin saat siitä remppa rahat ?

• Rusoposkinen-Inkkari

Kaikki maksaa! Lasketaan kun ostat laatuöljyt kaupasta itse, niin niittenkin hinta on jo korkea. Sitten päälle vaihtotyö suodattimineen.
      Jos autosi ranskalainen, niin vaihtaisin johonkin muuhun kuin välimeren malleihin. Ranskalaiset on hyviä, kun ostat ne grillistä.
      Onhan noita korjaamoja! Jotkut kehuu Päivärintaa, mutta on kuulemma kiireinen mies. Tietysti hyvällä korjaamolla on asiakkaitakin.

• huoltoja

Autohuolto seppästä en suosittele ollenkaan, kaverit ei osaa ainakaan yksi niistä yhtään autoja laittaa. Seppo Soininen Oy on nykyään firma jota suosin tai Kantolan auto ja mp huolto ay.

• diidi

Ketä niistä sitten kannattaa välttää?Kuka ei osaa?

• EiEnääKantolaan

Itse en enää Kantolan autoja mp korjaamon vie. Jos olet mies sinua voidaan kohdella ihmisenä,naisena maksat tuplat ja palvelu huonoa.

Sovin, että jos jarrupalaremontissa pitää jarrulevyt vaihtaa, niin ok, mutta eivät vaihtaneet, toinen autokorjaamo sanoi ko. remontin jälkeen että levyt urilla. Lisäksi annoin puhnron että soittakaa jos pitää vaihtaa.

sitten piti moottorille tehdä jotain, sanoin, että soittakaa jos siellä jotain muutakin, sitten kun maksan laskun n.400 sanotaan,että sadevesiputki on tukossa, mutta sitä ei voitu hoitaa samalla,vaikka auto seisoi korjaamossa 5-6 tuntia ja siitä laskutettiin.Putkesta sanottiin vasta kun hain auton.

Piti uusia puola autoon, sanottiin että piuhan päähän laittaminen on 10-15min ja noin 25euroa ja puola 20min eli työt noin 60 puola, lasku oli 120€.
        Ensin moottorilasku oli noin 200 ja hakiessa 400, en suosittele firmaa.
        Nyt pitää lämmittin/tuulettimen moottori uusia, kun täynnä vettä tukkeutuneen sadevesiputken vuoksi, en vie enää Kantolan auto mp huoltoon.

• Anonyymi

Soiniselle en vie autoani ikänään Kokeilen nyt kantolan auto ja moottoripyörä huoltoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soiniselle en vie autoani ikänään Kokeilen nyt kantolan auto ja moottoripyörä huoltoa

Menitkö kokeilemaan..

• FeijaHagert

Viekää Kesäläiselle, Parolan Auto ja Purkaamo! Kyllä tapahtuu!

• asiakaspalvelua

Kesäläiselle en vie mistään hinnasta. Vai onko asiakaspalvelu asenne muuttunut vihdoin??

• ammattilaiset

Suosittelen mielelläni Kantolan auto ja moottoripyörä huoltoa. Siellä on kavereita töissä jotka oikeesti osaa!

• minulle_outo

Mitä mieltä olette Ismo Lahtisesta?

• Mitä-Häh

Onks se salkkareissa ?

• minulle-outo

Autokorjaamo Kaurialantiellä

• Anonyymi

Ippe halvin ja viisain mutta ei kai enää toimi Onko lopettanut ???

• Anonyymi

Ei ikinä Lahtiselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ippe halvin ja viisain mutta ei kai enää toimi Onko lopettanut ???

Hämeenlinnan ahkerin paja...
        Korjasi autosta kaikki viat ei vaan tilattua...konkat tais tehä

• auto-iisi

Onko iisi autohuolto vielä toiminnassa? Siellä on kans asiansa osaava asentaja.

• vuokrataan-kyltti

On ilmeisesti loppunut koska hallin seinässä lukee vuokrataan kyltti sekä piha on ihan tyhjänä.

• monenautonloukussa

Toimii nykyisin Kantolan "viljavaraston" vieres...suosittelen pojat tekee laatutyöt sopivaan hintaan.

• auska52

Suosittelen Kari Päivärintaa mutta siellä on ainakin parin viikon jono kun hommia on kovasti.Toinen on iisi-autonhuolto mutta en tiedä onko lopettanut toimintansa vai muuttanut toiseen paikkaan

• tomi838

Kari Päivärinta on todella hyvä paikka!

• sijainti

Missä tuo autokorjaamo seppänen on nykyään vai onko firmaa enään olemassakaan? Ennenhän oli keskustassa teboilin tiloissa. Nykyään siellä joku autonomi korjaamo Hermannin autohuolto.

• hyvä_ja_halpa

P. Vironmäellä olen käyttänyt, sijaitsee vekan huoltsikalla koirapuiston puoleisella sivulla.

• Käytin_kerran

Vironmäellä, hinta-arvio ylittyi vain 550%

• kuitha

Kantolan auto ja mp huolto todella hyvä korjaamo .Jo vuosien kokemus. Suosittelen ehdottomasti.

• Anonyymi
        Käytin_kerran kirjoitti:

Vironmäellä, hinta-arvio ylittyi vain 550%

Missä se nykyään on, kun Vekan suolla on kerrostaloja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä se nykyään on, kun Vekan suolla on kerrostaloja

Siellä talon alla koijailee

• autonomio

Keskiviikon kaupunki uutisissa tmi seppäsen autohuollon mainos. Mainostaa avajaisia vaikka se on ollu monta kuukautta kaurialassa.

• IisistiJSL

JSL on paras !

• Hylsysatsi-hukassa

Levonne Samuli myy autoja JSL Yhtiöiden kautta.

Aikasemmin piti IISI Autohuoltoa ja rakennusfirmaa.

• Parolaan

PAROLAN RENGAS JA AUTO.Olen jo vuosia korjauttanut siellä,vakiasiakkaana sopuhinta ja krojauksen laatuun olen ollut tyytyväinen,katsastavat auton vielä tarvittaessa.

• ramiboy

Parola on ok mesta,hyvä ja halpa.

• pp_Pörhö

Kannattaa viedä pörhöön. Kallis, mutta laadukas työnjälki.

• Esimerkiksi
      • Anonyymi

Autojerryn toiminta vähän haiskahtaa rahoittajana toimii nämä korjaamoyritykset ja voisi kuvitella rahoituksen loppuvan jos toiminta ei yrityksiä miellyttäisi.

• tyytyväinenasiakas

Autoasi Ismo Lahtinen Kauralassa. Aina saanut todella hyvää ja joustavaa palvelua.

• mullekaikki0valtiolle

Käytän autoani eläkkeellä olevalla-auton asentajalla. Hinta ok eikä aikaa kulu tyhmien kuittien raapusteluihin.

• Esa894

Niin, Salminen sulki liikkeensä Tiiriössä

• h1h2

vieläkös Salminen tekee hommia? Mitsu tars huoltoa..

• jörnas

eiköhän nämä hämeenlinnan korjaamot ole kaikki hyviä ja ukot osaa hommansa, aina voi jotain sattua ja tapahtua koska olemmehan ihmisiä ja kaikkihan hinnoittelee työnsä laatunsa mukaan..

• Pettynyt000

Ei valitettavasti. Esim Uusi Autohuolto on pohjasakkaa. Eivät pidä lupauksista kiinni ja ottavat kuitenkin täyden hinnan korjauksesta. Kaikilla ei ole aikaa/rahaa säilyttää autoaan päivätolkulla huollossa, joten kyllä sen päivässä kuntoon pitää tulla, kunhan osat vain löytyvät.

• KariUndcelin

Uncle Samin paikka on paras, muutti jonnekin en tiedä minne !

• vihtuuntunu

Aikasempiin viesteihin vastaan: Jos hylsy satsisi haluat takaisin niin soita suoraan Samuli levonteelle ja sano sille haista vittu

• jehna

Idänpään Ad-huolto soininen on huono. korjaus piti kestää viikon, mutta kestikin 5 viikkoa. Eivät pahoitelleet mitenkään viivästystä ja kommunikointi hoidettiin tekstareilla. Eivät vaivautuneet soittamaan. hintakin nousi 160 e ilmoitetusta.

• Sale11

Kiitokset huomionosoituksista.
        Hylsysatsia en ole keneltäkään lainannut, ja jos muuten vaan vituttaa, aina voit poiketa kahville.Luukkaankatu 7 Hml.

• AutoSun

Levonteen uusi firma AutoSun. Puusepänkatu 2. JSL yhtiöt oy. Varmaan tosi laadukkkaita autoja.

• Anonyymi
        jehna kirjoitti:

Idänpään Ad-huolto soininen on huono. korjaus piti kestää viikon, mutta kestikin 5 viikkoa. Eivät pahoitelleet mitenkään viivästystä ja kommunikointi hoidettiin tekstareilla. Eivät vaivautuneet soittamaan. hintakin nousi 160 e ilmoitetusta.

En kyllä veis Soiniselle autoani sanoisin kuuna päivinä Seisottaa ne osaa pihassa ja siitäkin täytyy maksaa

• Anonyymi
        jehna kirjoitti:

Soinisella on hinnoissa aina löylyä.........sovitusta hinnasta nousee takuulla 20-30 pinnaa..koskaan ei sovittu hinta pidä .viimeiseksi jäi se jarruhuolto kun huomasin että jarrusatulan kehys oli vain yhdellä pultilla kiinni...ei jatkoon.

• miettikää

Monessako näissä keskustelijoitten ilmoittamissa korjaamoissa tarjotaan kuittia kun olet maksanut työn.

• jakajaka

Entä kuinka moni eurokuningas satojen tuhansien vuosituloineen siirtää tulonsa ulkomaille? Mitä isot edellä sitä pienemmät paremmin oikeuksin perässä -onko hei ihme?

• Hanhiemo222

Kyllä Hämeenlinnassa jokainen korjaamo ja paja on minulle kuitin käteen lyönyt. Usein käsin kirjoitettuja, mutta virallisia papereita kaikki silti.

• Anonyymi

Kyllä ainakin Kantolan autosta aina saanut ja auto huollettu hyvin Ei sitä toijotaa kyllä merkkiliikkeeseen kannata viedä Ne lukee joka kerta paperista niin mitä nyt seuraavaksi pitäis tehdä Sitten taas merkkaavat Ei ihme jos on huippuhinnat

• Anonyymi

On merkkiliike korjaamoissa tarjottu.

• car_thing

Kaikki kehuneet Saarisen Aria Kantolassa rehdiksi ja osaavaksi. Onkohan enää hommissa?

• M_M_M

Puusepänkadun NK on kyllä vihoviimeinen paikka mihin autoni vien. Kerran erehdyin ja tulin kyllä ihan ryöstetyksi kun eivät viitsineet vikaa kerralla korjata vaan jouduin siellä kerta toisensa jälkeen käymään. Eriteltyä kuittiakaan en meinnannu millään saada. Se jo kertonee kaiken ko. paikasta.

• ApilahtiSeppo

Erehdyit hyvään paikkaan, itse olen saanut auton kuntoon aina NK:ssa ja kuitti tullut joka kerta..ihme ruikutusta!!!!!!!!!

• M_M_M
        ApilahtiSeppo kirjoitti:

Erehdyit hyvään paikkaan, itse olen saanut auton kuntoon aina NK:ssa ja kuitti tullut joka kerta..ihme ruikutusta!!!!!!!!!

Mitä sä mesoat? Minä en ollut tyytyväinen palveluun, enkä aio toista kertaa ko. puljua käyttää. Aion myös kokemuksistani kertoa jos niitä kysytään. Sinä saat aivan vapaasti olla mitä mieltä tahdot.
        Minä jouduin jarrurempan vuoksi käymään ko. paikassa kolme kertaa kun eivät viitsineet vikaa kerralla hoitaa. Järjetöntä on myös se, että jarrut korjattiin vain toispuoleisesti ja nyt on uusi remppa taas edessä. Mielelläni olisin kaiken yhdellä kertaa hoitanut, mutta tokihan se on yrittäjälle kannattavaa korjata aina vähän kerrallaan, että asiakas on pakotettu palaamaan kerta toisensa jälkeen.
        Hienoa, että sinä sait kuitin. Itse jouduin sen perään kyselemään ja se ei minusta olisi minun tehtävä.

• jussimetsola
        M_M_M kirjoitti:

Mitä sä mesoat? Minä en ollut tyytyväinen palveluun, enkä aio toista kertaa ko. puljua käyttää. Aion myös kokemuksistani kertoa jos niitä kysytään. Sinä saat aivan vapaasti olla mitä mieltä tahdot.
        Minä jouduin jarrurempan vuoksi käymään ko. paikassa kolme kertaa kun eivät viitsineet vikaa kerralla hoitaa. Järjetöntä on myös se, että jarrut korjattiin vain toispuoleisesti ja nyt on uusi remppa taas edessä. Mielelläni olisin kaiken yhdellä kertaa hoitanut, mutta tokihan se on yrittäjälle kannattavaa korjata aina vähän kerrallaan, että asiakas on pakotettu palaamaan kerta toisensa jälkeen.
        Hienoa, että sinä sait kuitin. Itse jouduin sen perään kyselemään ja se ei minusta olisi minun tehtävä.

sun jarruissa on sitten oikeesti vikaa vai löytyykö se vika korvien välistä??

• Nkautohuolto

NK autohuolto muuten ihan oK mutta omistajalla asiakaspalvelussa iso parannus tehtävä.

• todellahyvintienaavat

Eipä ole kuittia tarjottu mistään muusta kun merkkikorjaamosta.

• Taas

Uusi Autohuolto / Visamäentie 2, Hämeenlinna. Sovittiin mitä osia autoon vaihdetaan ja ostin osat heille vaihtoa varten. Heiltä tuli soitto, että nyt on valmis. Noutaessa myönsivät, etteivät olekaan vaihtaneet kaikkia ostamiani osia (puslia), koska osa vanhoista oli heidän mukaan vielä ehjiä. Autoni on yli 10v vanha, joten jäi monttu auki, kuin haudankaivajalla, kun kuuli palkankorotuksesta. :O Tuonne huoltoon en vie enää toista kertaa. Nimim. Taas auto puslien vaihdossa

• Laskutus.onnistuu

Samaa tapahtunut muuallakin, tietyt työt pyydetty tehtäväksi ja osat tilattu mutta eivät sitten ole niitä tehneet/käyttäneet. En ole koskaan ymmärtänyt alan logiikkaa.

• Unclesamfanaatikko

Uncle SAM on paras ja edullisin. Tkee mitä lupaa.

• Katsastuskinonnistuu

Harakkamäen Auto OY on ihan ykkönen paikkakunnalla. Parkkipaikkapihakorjaamossa edulliset hinnat ja varaosat vieressä eli gossulla tekevät jo ihmeitä ja viereisistä parkissa olevista autoista edullisesti tarvikeosat.

• kusetettava

On alkanut menemään kantolan auto ja mp huolto huonompaan suuntaan. Rahastus tullut pääasiaksi. En vie enää sinne autoani.

• Pasi677
        kusetettava kirjoitti:

On alkanut menemään kantolan auto ja mp huolto huonompaan suuntaan. Rahastus tullut pääasiaksi. En vie enää sinne autoani.

Vein auton heille kolinan takia. Vaihtoivat tarpeettomia osia (ei vaikuttanut vikaan) ja veloittivat vain vaihdettujen osien asennuksen ja itse osat. Kohtuullista, tai ei. Yleisiä merkkikohtaisia vikoja eivät näyttäneen tuntevan.

• Pyrhöset

Hämeen Tähtihuollossa huolletaan/korjataan meidän perheen mercedekset. Ymmärrettävästi ihan joka jätkä ei sinne autoansa voi viedä, kun Taiston oppipoika huoltaa/korjaa vain mercedeksiä, eli meidän överiäiden autoja.

• Huippujätkä7

Sama täällä. Tähtihuolto palvelee ja todella osaa. Eikä ole kallis.

• Tähtihuoltoa

On ainakin paljon parempi kun LMD Service Oy.

• pesookusee

Ostin auton josta vuotaa ohjaus tehostimen nesteitä pihalle.(huomasin vuodon vasta kotipihallani eikä autoliikkeessä, josta sen ostin oltu "huomattu mitään vuotoa") Käytin kantolan autohuollossa tutkittavana. Ensin todettiin että jostakin tosiaan tulee öljyä pihalle. Varattiin aika tarkempaa vianmääritystä varten öljynvaihdon yhteydessä. Vein sitten auton sovittuna aikana ja nuori poika alkoi tehdä hommia. Avasi ensin öljynsuodattimen moottorin kyljestä. Ranskattaressa kun se on kätevästi esillä eikä tarvitse auton alapuolelta sitä irroittaa. No öljyähän alkoi pulppuamaan oikein kunnolla rähjäten moottorin. Olisi pitänyt valuttaa öljyt ensin pois ja sitten vasta poistaa suodatin. Olisi ollut huomattavasti siistinpää. No hemmo sai öljyt vaihdettua ja alkoi senjälkeen puhdistusaineruutan kanssa tutkimaan vuotoa. Kone oli aivan öljyinen ja märkä joten eipä löytynyt mitään vuotoa mistään. Työstä kehtasivat veloittaa 34,5e. Kotiin päästyäni totesin että vuotaa edelleen niinmaan perusteellisesti öljyä pihalle. Eli eipä ollut oikein vakuuttava kokemus ko korjaamosta. Siis ensin todettiin vuoto ja sitten viikon päästä ei mitään vikaa ollutkaan.( tätä kirjoittaessa edelleenkin auto kusee alleen) vien auton tulevana maanantaina toiseen hyväksi kehuttuun korjaamoon Hämeenlinnaan jossa tutkitaan vuodon syy. Toivottavasti on maineensa veroinen!

• kantsii_käydä
      • Pesookusee

Joo on varmaan hyvä. Eräs ystävä pariskunta osti sieltä käytetyn rellu lagunan joitakin vuosia sitten. Oli kanssa jokin öljyvuoto, ja kävi niin että jakoremmi katkesi siitä johtuen.(en tiedä tarkemmin) olisi remontti maksanut lähes auton hinnan ja eivät tietenkään ottaneet mitään vastuuta eikä puhettakaan korvauksista. Minä ainakin aion mennä vaan ohitse sellaisesta paikasta. Ja on se kuulemma aika kalliskin paikka.

• Pesookusee

Toisaalta tuo autokeskus voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu. Hyvä homma tuo30vrkn koroton maksuaika.

• Pesooeikuseenää

Kalz performance Hämeenlinna! Nyt löytyi korjaamo isolla K:lla! Erittäin ystävällinen palvelu! Hommat hoituu hienosti! Suosittelen! Sieltä voisi monet Hämeenlinnan korjaamot ja autohuollot mennä katsomaan mallia todellisesta asiakaspalvelusta! 10

• Anonyymi
        Pesookusee kirjoitti:

Joo on varmaan hyvä. Eräs ystävä pariskunta osti sieltä käytetyn rellu lagunan joitakin vuosia sitten. Oli kanssa jokin öljyvuoto, ja kävi niin että jakoremmi katkesi siitä johtuen.(en tiedä tarkemmin) olisi remontti maksanut lähes auton hinnan ja eivät tietenkään ottaneet mitään vastuuta eikä puhettakaan korvauksista. Minä ainakin aion mennä vaan ohitse sellaisesta paikasta. Ja on se kuulemma aika kalliskin paikka.

Jos jakoremmi katkeaa niin kyllä se maksaa jokaisella tonnin -kaksi Onneksi monessa autossa on nykyään ketju

• Anonyymi
        Pesooeikuseenää kirjoitti:

Kalz performance Hämeenlinna! Nyt löytyi korjaamo isolla K:lla! Erittäin ystävällinen palvelu! Hommat hoituu hienosti! Suosittelen! Sieltä voisi monet Hämeenlinnan korjaamot ja autohuollot mennä katsomaan mallia todellisesta asiakaspalvelusta! 10

Voi vittu 😀 Paskanen datanomi joka löytäny rinnalleen karjalalippis päässä olevan automasentajan ja pistäny "merkkihuolloksi" ristityn murjun tulille. Rahaa osaavat ainakin riistää!

• etsin_tätä_kans

Eipä tullut näistä kommenteista hullua hurskaammaksi. Trollit vaan riehuu.

Jospa laittaisitte vaan suosituksia, niin ne paremmat korjaamot nousisivat massakommenttien avulla esiin.

Jookoskookos?

• Seppänenn

Seppäsen puulaakia kannattaa viimeseen asti välttää... Tunarit eivät saa edes ajovalonpolttimoa vaihdettua. Kellään kokemuksia Mercedes huolto LMD Servicestä???? Onko osaava paja??

• Isoolla_Merssulla

LMD Service on osaava paja. Tehty huolto tehdään kunnolla ja asiakas saa raportin siitä, mitä kaikkea on tehty. Ei turhaa jauhantaa, hommat hoituu ja kuitit singahtaa pöytään. Ei halpa mutta
        mielestäni hintansa väärti. Hyvä, että muuttivat ihmisten ilmoille Hämeenlinnaan ;)

• aurinkoisten.ilmoille
        Isoolla_Merssulla kirjoitti:

LMD Service on osaava paja. Tehty huolto tehdään kunnolla ja asiakas saa raportin siitä, mitä kaikkea on tehty. Ei turhaa jauhantaa, hommat hoituu ja kuitit singahtaa pöytään. Ei halpa mutta
        mielestäni hintansa väärti. Hyvä, että muuttivat ihmisten ilmoille Hämeenlinnaan ;)

Ai näinkö tekivät?

• Asiakaspalveluhukassa

Hämeen tähtihuollossa osataan asiakaspalveluakin.

• lavetintilaus.ensihätään
        Asiakaspalveluhukassa kirjoitti:

Hämeen tähtihuollossa osataan asiakaspalveluakin.

Ymmärtäisivätköhän mummonkin murheita?

• Anonyymi

Itsellä aivan päinvastanen kokemus. Tainnut ahneus iskeä kun tekevät hommat vähän miten sattuu. En suosittele enkä varmasti toiste astu tähän lafkaan 👎👎

• Anonyymi

Lmd on ihan viimeinen paikka missä autoa kannattaa hoidattaa. Vievät vain rahat.

• Hyväjahalpa

Onko kellään kokemuksia jt-autohuollosta miemalassa?

• wfwe

et siis tunnista omaa työpaikkaasi?

• Make111222

Nopea ja edullinen huoltopaikka Rengasmarket Tiiriössä Sähkömestarintiellä. Itse käyn sielä.

• Kenkkuli

Autohuolto Seppänen Hämeenlinnassa on ihan ok paikka.Reilua meininkiä.

• Eihommatoimi

Heh heh.... heitit varmaan vitsiä?

• Kuka.Sen.Omistaa

Missä se Autokorjaamo ja Huolto IISI oikein sijaitsee Hämeenlinnassa?

• kuplistiiiiiiii

Missä voisi vw kuplan huollattaa?

• MIEROLAX

SAARINEN ON VARMAAN ARJALLA!

• Reino45

Nelipyörä, Hämeenlinna, Paroinen - En suosittele
      Muuttivat paroisille ja nyt huollon hinta 97 € per tunti.
      Palvelu ei ollut aiantuntevaa, koska huollossa vastaanottamassa työt nainen, joka ei tiennyt paljoa autoista yhtälailla kuin leipuri ei tiedä talojen rakentamisesta.

• Reino45

Lisäyksenä vielä, että työn jälki Nelipyörässä on hyvä. Ainoa karvas on asiakaspalvelun osaaminen ja korotetut hinnat.

• Anonyymi

Kyllä on rahan keräystä Nelipyörästä Vein 4v vanhan toyotan huoltoon ja sanoin eitarvi kun öljyt vaihtaa On 2 viikkoa sitten katsastettu niin ei tarvi valohoitoa Ensimmäisenä asentaja rupes mittaamaan valoja MIKSI Ainoa mikä siellä osataan on rahastus vaikka tiekissä sanois mitä ei mene perille Ei kai ne huoltomiehet saa poiketa huollon ohjelmasta mitä on määrätty Yks naurettava oli kun pissapoika täynnä niin he myi täyden kanisterin ja pistivät sen jalkatilaan Minulla oli kyllä täysi kanisteri auton perässä Että rahastusta....rahastusta,,,,,,

• Ile39

Päivärinta on hyvä. Ismo Lahtinen kaurialassa on aivan huijausta, jos vielä lienee toiminnassa.

• Eilahtiskaa

Lupaa aivan liian nopeasti valmiiksi ja joutuu odottelemaan lopun kaiken useita päiviä.
        Ei hyvää sanottavaa.

• Anonyymi

Paras ja edullisin huolto Kyllä Ippe osaa

• exrek

Varmasti löytyy Hämeenlinnasta paljonkin hyviä autokorjaamoita, mutta ei kaikki voi kaikkea osata. Siksi itse luotan parhaiten merkkiliikkeeseen. Olen nyt kolmen vuoden ajan huollattanut Volvoni Auto-Ilveksessä, ja toistaiseksi olen ollut tyytyväinen. Siellä on koulutetut ja osaavat mekaanikot sekä asiantunteva ja joustava palvelu. Viimeksi, kun korjaus kesti ennakoitua kauemmin, antoivat veloituksetta sijaisauton. Uskallan suositella.

• laukalle

*reps*

• 900saab

Hae koivistolta hyvä käytetty niin ei tarvi auto korjaamoista välittää.

• Markkinointikannattaa

Todella houkutteleva mainoslause! Olen ihan varma että tuo avulla liikevaihtonne nousee hetkessä 1000%.

• Hajallaolevia-autoja

Koiviston Autotalo Oy myy täyttä paskaa.

• BMWvm.2007

Ismo Lahtinen is the best. Se on ainoa paikka johon kannattaa romujaan viedä.

• VainWanhojaAutoja

Seppo Soininen Oy pari kertaa ja aina joku "pikkujuttu" jää kaivelemaan!!! Esim tarkastakaa auto ja korjataan katsastuskuntoon niin hakiessa "joo sulla vuotaa toinen takaiskari. Kannattaa korjata ennen katsastusta" tai uusittiin käsijarruvaijeri mutta ei löydetty toista pyörälle menevää kaapelia niin ei vaihdettu...! Että MITÄÄÄ?
      Ei sitten perkele voinut sanoa/soittaa aiemmin että olisi laitettu kuntoon! Nyt vein Kantolan Auto ja MP huoltoon niin katsotaan mitä saan rahoilleni vastinetta :) Muutenhan Seppo Soininen Oy korjaa mutta liikaa jännitystä kun hakee autoa eikä nuo kustannusarviotkaan pidä edes 20% sisälle paikkaansa. Eivätkä soita!

• Anonyymi

Jatkoa: Kantolan Auto ja MP hoiti homman. Vähän jäi kaivelemaan kun sanottiin että "kansipahvi vuotaa, pitää korjata" Käytin toisessa huollossa ja ei mitään vikaa kansipahvissa... Ajoin autolla 2 vuotta ja vaihdoin isompaan.

• Anonyymi

Seppo Soininen Oy ihan outo korjaamo, oikeasti! Autoa korjattiin jokunen tunti ja vaihdettiin osia mutta "...ei saatu kuntoon, vie merkkihuoltoon! Tässä lasku, näkemiin!"

• Anonyymi

Kyllä jokainen sais kiertää Soinisen kaukaa Kaikki surkein huolto korjaamo mitä tiedän 40 vuoden kokemuksella

• hyväkorjaamo

Parolan rengas ja auto.Palveleva,edullinen ja sopiva korjaamo vanhoille koslille.Autoihin tulee kummasti käyttöikää lisää kun siellä korjauttaa/huollattaa.

• Mutta kaukanapoissa Parolassa.

• Bemmionperseestä

Kai ny jos ruuvvaa joka huollossa muutaman tkm mittarilukemaa veke? :D Ei vaan....

• Anonyymi

Soiniselle kannattaa viedä vain villari ja kysyä voiko saada ajokuntoon Ei autoa.

• tutkitaaaaaan
    • Huonoautokorjaamo

Hämeensaaren Autonomissa pohjasakkaa töissä. Asiakaspalvelutaidot ja työmoraali nolla!!Samoin työn jälki! Ja kallis paikka.Lupaukset korjauksen valmistumisesta eivät pidä paikkaansa.

• Autonomikin

Taitaa nämä Autonomi-korjaamot olla harrastelu paikkoja, työt on persiist ja kaikki rahat mulle heti nyt meininki.. korjaan itse ennemmin kuin maksan moisille tunareille.. luulisi että ketjuna hiukan katsottaisiin ketä saa ketjun nimen alla säveltää, mutta ei.. hyvää Autonomia vaan kaikille..

• autonomihuollot

HämeenSaaren autohuoltoa en suosittele, 2 kertaa käyttänyt passattia korjauksessa. Mieluiten rahastavat ja puunaavat vaan omia kippojaan hallissa. Olenko oikeassa? Autonomi ketjun yrittäjäks pääsee kuka vaan kuhan maksaa liittymismaksut yms ajallaan. Ihan diipa daapa juttuja. Seppäsen autonomi huolto mäkeläntiellä hyvä jos osaavat parkin polttimot vaihtaa.

• Loppuuko.jo

Tämän kaiken höpöttämisen jälkeen aloittajalle kysymys: Mihin päädyit? :) Täällä kun asiaa puitiin n. 100 kommentin voimalla ja aika vähän näyttää olevan tietoa.

• bensaaosaanlisätä

Neuvoisitteko naisihmiselle mistä saisi apua vanhan autonsa puskurin maalipinnan hilseilyn korjausta?Maalikin on "haalistunut" toisesta takaovesta. Onko täällä ketään asiallista vastausta antamaan?

• Myllyyn.vaan

Tuohon takaoven himmentymiseen auttanee ns myllytys, eli vahauskoneella ajetaan koko kori ja asianmukainen kiillotusaine mukana, kannattaa teettää asiallisessa firmassa. Noita on muutama Hämeenlinnassa,jotka tekee. Löytyy esim haulla "auton maalipinta hämeenlinna" kannattaa kilpailuttaa ja käyttää auto näytillä, etteivät mahdottomia lupaa.
        Hilseilyyn ei taas oikein auta, kuin koko puskurin maalaus.

Jos auton arvo on satasia, niin ehkä kannattaa ostaa oma vahauskone muutamalla kympillä ja myllyttää itse.

• bensaaosaanlisätä
        Myllyyn.vaan kirjoitti:

Tuohon takaoven himmentymiseen auttanee ns myllytys, eli vahauskoneella ajetaan koko kori ja asianmukainen kiillotusaine mukana, kannattaa teettää asiallisessa firmassa. Noita on muutama Hämeenlinnassa,jotka tekee. Löytyy esim haulla "auton maalipinta hämeenlinna" kannattaa kilpailuttaa ja käyttää auto näytillä, etteivät mahdottomia lupaa.
        Hilseilyyn ei taas oikein auta, kuin koko puskurin maalaus.

Jos auton arvo on satasia, niin ehkä kannattaa ostaa oma vahauskone muutamalla kympillä ja myllyttää itse.

Kiitos vastauksesta.

• Aikaisempikokemus

Mäkeläntie 20 sieltä löytyy Hämeenlinnan kovimmat mekaanikot. Autohuolto J Seppänen. Veloitus on kova vaikka mitään ei tapahdu, muuta kuin sätkä palaa.

• Hyväkorjaamo

Parolan rengas ja auto on hintansa väärti.

• virallinen.romispistekin

Mutta kaukana Parolassa.

• Ostauusiheti

Opel ja Skoda kannattaa ajaa suoraan lampeen. Kaikki korjaukseen käytetyt rahat menevät aina hukkaan.

• Automies67

JOOPA JOO, minä muutin jo 1978 Hämeenlinnaan. Vaan on tämä osoittautunut vastenmieliseksi kaupunkiksi asua ja elää. Tämä alkuperäisväestö ei sulata ainakaan Stadista muuttaneita. Näillä on aika syvä ahdistus ja nuiva suhtautuminen, jos jollakulla nyt sattuu olevan taito elää ihmisiksi ja vaurastua, ei rissata ja riidellä, eikä erota puolisosta. Tämä ihan perustietona kaikkeen, myös autohuoltoon Hämeenlinnassa. Joku voi pitää tätä Seppästä kovana jätkänä, mutta kerrosnpa kokemuksen tältä päivältä. Kyseinen Seppänen pelmahti korjaamoltaan töiden vastaanottoon, kun olin kysymässä 02/2015 vuoden ML Meselle huoltopaikkaa. "Täällä ei tarvita yhtään Mersua, eikä oo asiantuntemusta korjata, eikä tule! Menee siinä hämilleen kun saa tällaisen ryöpyn päälleen. Anna äijän olla rauhassa. LMD Service Oy Mäkelän teollisuusalueella on osaava ja reipas Mese, Volvo ja Bemari korjaamo/huolto. Mene kysymään sieltä.

• Anonyymi

Kyllähän hämptonissa on jotain autokorjaamoitakin. Ettei tartte lmd serviceen viedä autoa tuhottavaksi.

• Suosittelenpa

Idänpään s-Marketin luona on autohuolto S. Soininen. Hyvä ja luotettaksi todettu

• Anonyymi

Kukahan nyt enää Soinisella käyttää onhan niitä aitoja korjaamoitakin Olen pettynyt oikein kunnolla pari kertaa ja en sinne kyllä eksy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukahan nyt enää Soinisella käyttää onhan niitä aitoja korjaamoitakin Olen pettynyt oikein kunnolla pari kertaa ja en sinne kyllä eksy

Mä olen pari kertaa käyttänyt Soinista. Hyvin ne siellä laittaa, ei siinä mitään mutta maksaa sitten aivan h..vetisti. Vetää osistakin aivan järjettömästi välistä. Eli jos jollain järkevää vinkkiä jostain muusta niin mielelläni otan myös tiedon vastaan

• Vainparastameselle

Lmd service ihan ok vanhemmille mersuille ja köyhemmille mersun omistajille.
      Kerran 211 meseäni siellä käytin, mutta hieman hämäävää on, että mainostavat itseään ikään kuin "merkkikorjaamona" vaikka minkään valtakunnan merkkivaltuutusta ei oikeasti löydy.

Tämän tajusin sitten vasta kun autoni jätti tienpäälle ja yllätyin kun eihän autossani ollutkaan enään mobilo palvelu voimassa koska ei ollutkaan huoltoa tehty valtuutetussa liikkeessä :(

Eivät tietysti sitten muutenkaan ole aivan merkkiliikkeen tasolla vianhaun, kamppiksien ym. Merkkikohtaisten asioiden kanssa.
      Mutta hinta tietysti halvempi kun marmorilla eikä tosiaan silti huono paikka ole.
      Joten mikä vaakakupissa kenelläkin enemmän painaa.

• Anonyymi

Ja missä kuvittelette olevan hyvän korjaamon, siellä missä on parikymppiset koulusta just päässeet ja kokemusta merkistä kymmeniä vuosia, hah hah,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja missä kuvittelette olevan hyvän korjaamon, siellä missä on parikymppiset koulusta just päässeet ja kokemusta merkistä kymmeniä vuosia, hah hah,

Joo eipä tartte enään tuollakaan käydä.

• omega-97

en suosittele kenellekkään. pimeesti tekevät tai yrittävät tehdä. kuittia ei saa vaikka pyytää. täysin ala-arvoista palvelua. opelissani oli vikaa kun vein korjattavaksi, vika lisääntyi pois hakiessani. lienevät erikoistuneet autojen polttamiseen kun pihassa palaneita autoja muutama.

• Scudomies

Ninä olen huollattanut ja korjauttanut autoni Kantolan auto.ja mp.huollossa jo vuosia.Aina ole n saanut hyvää ja asiallista palvelua.Minulle selitetään mitä on tehty ja kuitit kirjoitetaan asianmukaisesti.Siellä homma pelaa ja kokemukseni mukaan myös vetkuttelematta.Suosittelen.

• Anonyymi

Paska paikka.

• Anonyymi

Jees pitää sit huolto aika Kantolan Auto ja Moottoripyörä virmaan

• todellakallis

Hyvästä en tiedä mutta kallis paikka on.

• jamppo

korjaa itse.

• MIEROLAX

SAARINEN PANEE AUTOT KUNTOON KOKO SUOMESSA KUOPIOTA MYÖTEN!

• Seppane

Seppäse korjaamolla tuntuu olevan hämärää touhua ja asiakasta kusetetaan aina kun mahdollista. Kierrän itse ainakin jatkossa kaukaa. Googlestakin kun firman nimen hain niin tulos kerto jo paljon kyseisestä puljusta

• petrix

Saako saariselta plussakortilla alennusta,viettää kuulemma jetset elämää kuopiossa?

• Kerranhuoltanu

Autohuolto ismo lahtinen??vieläkö semmosta puljua löytyy hämeenlinnasta??

• Anonyymi

Kantolan auto ja mp huolto laskuttaa liikaa työtunneista. Tekee oikein hitaasti työt että saa kivat tilit samalla kun opiskelijapojat auttaa töissä. Itsellä laskutettiin 3.5h työstä jonka olisi pitänyt voida tehdä helposti kahdessa tunnissa mutta kun en tiedä autoista mitään ja vasta jälkeenpäin tarkistin netistä kauanko asiaan voisi mennä aikaa niin huomasin, että kotimekaanikkokin on hoitanut sen alta kahteen tuntiin. Toista kertaa en mene.

• Anonyymi

Mannen Auto &Romu Oy.

• Anonyymi

TB-autohuolto Hämeensaaressa, voin kokemukseni mukaan suositella.

• Anonyymi

Onkohan yhtään normaalia ja rehellistä korjaamoa?

• Anonyymi

Rehellinen korjaamo on sellainen, jossa ei laskuteta työstä liikaa, jossa varaosista laskutetaan suurinpiirtein varaosaliikkeen listahinnat ja jossa kerrotaan auton omistajalle jos korjatessa huomataan jotain muuta vikaa joka tulisi korjata. Tällaiseen huoltoon olen Hämeenlinnassa törmännyt ja olen käyttänyt heidän palveluita jo vuosia. Merkkihuoltoihin en yli 10v autoani vie kun eivät ole suostuneet kaikkia iän tuomia vikoja korjaamaan (joista tulee katsastuksessa hylky).

Autoni on ollut useimmissa korjaamoissa Hämeenlinnassa vuosien varrella ja kokemuksen mukaan voin sanoa, että kattavin työ on tehty yksittäisten huoltojen toimesta ja surkein ketju-huoltojen toimesta.
        Huonoja kokemuksia: Kaikista törkeintä palvelua sain "Uusi Autohuolto" -nimisestä liikkeestä sen oltua parisen vuotta toiminnassa, jossa laskutettiin täydestä korjauksesta, mutta osa osista oli jätetty vaihtamatta (auto vikaantui tämän vuoksi myöhemmin ja piti viedä muualle). Nelipyörä kun korjaa, niin ei valittamista, mutta eivät suostuneet korjaamaan kaikkia vikoja (koska ei työkaluja) ja auto piti viedä toiselle Hämeenlinnalaiselle huollolle joka teki työn ilman mitään erikoistyökaluja. Eräs huolto (nyt jo lopettanut) oli käyttänyt nippusiteitä ja teippiä kun ei viitsinyt hakea oikeanlaista kiinnikettä. Rengas oli yhdessä liikkeessä irroitettu huollon ajaksi ja yksi pultti oli kadonnut ja korvattu sarjaan sopimattomalla ja huomattavasti liian pitkällä, joka osui jarrulevyyn. Rengasliike oli nostanut autoa ja helmapelti oli rytätty (tämän huomasin vasta renkaita vaihtaessa). Kaasuttimen suodatinkopan ruuvi oli katkennut auton moottorin kiinnikkeestä ja oli porattu irti liian suurella terällä ja koppa kiinnitetty nippusiteellä (kaikki tuo sen takia, etteivät osanneet porata katkennutta ruuvia pois).
        Olen kuullut että merkkihuolloissa autoille varattu aika on todella lyhyt ja tämän vuoksi välillä autoja tarkistetaan ja "tarkistetaan". Eli välillä huoltoraportti sanoo muuta kun mitä on todella tehty jos aika ei ole riittänyt.

• Anonyymi

Katinalan autohuolto. Siellä käytin kun asuin Hämiksessä !

• Anonyymi

Onko tämmönen ollut joskus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämmönen ollut joskus?

On ollut ja on vieläkin vuonna 2024.
        Näkyy tulevan vähän kalliimman auton omistajiakin autoineen. Suosittelen. Tekee minkä lupaa ja hinta kohdallaan.

• Anonyymi

Mulla on hyvä autokorjaamo, tosin itse olen kyllä ihan huono rasvanäppi. Menee kaikki vituiksi !

• Anonyymi

Urpinen katinalassa.

• Anonyymi

joo katinalan auto on paras

• Anonyymi

Karlz huolto on hyvä

• Anonyymi

Minulla kesti öljyn vaihto viisipäivää? jääköön firma sanomatta vielä.

• Anonyymi

Mäkeläntie 20 sijaitsevassa pikku korjaamossa olen omaa autoani nyt parisen kertaa käyttänyt. Hyvä, nopea ja ennenkaikkea laadukas palvelu ollut! Suosittelen käyttämään autoa siellä mikäli on etsinnässä hyvä korjaamo. Kohtelias nuorimies tekee remontit sovitusti ja edullisesti! Iso peukku nuorelle yrittäjälle, vien autoni jatkossakin sinne:)

• Anonyymi

Täys kusettajia löytyy myös k autosta. Kierrän kaukaa. Hinta pilvissä, mutta palvelu ala-arvoista. Eivät vastaa mitenkään myöskään selvästi tekemistään virheistä. Ylimielinen ja halveksuva asiakaspalvelu.

• Anonyymi

Nelipyörässä reilu palvelu. Kertovat mitä tekevät, videotakin tulee todisteeksi. Uskaltaa käyttää autoista ymmärtämätönkin blondikin huoletta.

• Anonyymi

Heippa Nelipyörä!

• Anonyymi

No joo jää todistus kun on tehty kuraa,kerron joskus kun en käytä kyseisen Hämeenmaan palveluita joka pesee aina kätensä.

• Anonyymi

Minulla on todistus videolla kaikki meni päin persettä.

• Anonyymi

BMW E46 malli vm 2001 on nyt huollettu, päästöt mitattu, uudet kitkarenkaat motonetistä ja tasapainotus. Vesipumppu, termostaatti ja moniurahihnan kiristin vaihdettu. Menee kivasti ja pienellä kustannuksella.

E85 polttoainetta voi käyttää sellaisenaan (kuusisylinterinen), paitsi pakkasella on oltava bensaa seassa (puolet-puolet). Näillä autoilla pystyy ajamaan melko pienillä kustannuksilla, kokemusta ja huoltopaikkoja on tiedossa.

On aivan eri asia ajella biopolttoaineella menevällä kuusisylinterisellä kuin jollain muulla.

Suosittelen.

• Anonyymi

Hhmm tähän korjaamoon en veisi merkistä riippumatta, kukaan ei osaa edes renkaita vihtaa ja myyntiautojen vikavalot ym on "sammutettu" mm. pakoputkitahnaa mittaristoon laittamalla ettei valot näy läpi. Eli autoja eivät korjaa. vikavalot kyllä sammutetaan korjaamatta.

• Anonyymi

Kaltz on ihan onneton. Pari autoo jo siellä huollettu/korjattu uusia vikoja tulee huollon jälkeen. Milloin vuotaa liittimet milloin on rikottu joku anturi jne. Kerrankin oli auto ollut siellä ja matkalla pohjoiseen alkoivat ongelmat. Joutui viemään siellä huoltoon. Ihmettelivät kuinka on voi tuollain tehdä. Eivät meinanneet uskoa että liikkeessä tehty. Kun asiasta mainitsee niin iloinen kalevi vaan levittelee käsiä ja mutisee jotain. Joku pikku yksinkertainen homma siellä onnistuu. Mutta muuten kannattaa kiertää kaukaa koko pulju

• Anonyymi

Paras on vaan roplata itte

• Anonyymi

Ainakin alkuvuodesta Länsi-autosta asiakaspalvelu on ollut perseestä,kysyessäni huollonhintaa,.....onneksi on merkkikorjaamoja joissa ASIAKAS palvelupelaa on muuallakin

• Anonyymi

Pärnäsen korjaamo, hyvä muttei halpa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7639
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1893
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1870
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      769
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      32
      764
    Aihe