Itselläni on huono kokemus CarTrawler-yhtiöstä. Yhtiö ei aio palauttaa rahoja, vaikka teki itse virheen. Netistä löytyvien muiden arvioiden mukaan yhtiöllä näyttää olevan tapana pahoitella virheitään, mutta rahat pitävät itsellään. En suosittele.
Otin auton reiluksi viikoksi yhteen kaupunkiin, ja tein sen aikana vierailun toiseen kaupunkiin, johon varasin toisen auton samanaikaisesti. Vuokrayhtiö ei kuitenkaan antanut autoa, koska heidän sääntöjensä mukaan ei voi olla kahta autoa yhtäaikaa. Tästä rajoituksesta ei kuitenkaan tiedotettu varausta tehdessä, ja päällekkäisen varauksen pystyi tekemään ja maksamaan ongelmitta. Raha siis kelpasi, vaikka toista autoa ei annettu.
(CarTrawler, kokemuksia, arvostelu)
CarTrawler kokemuksia
8
2810
Vastaukset
- tackarochadjö
Vastaava kokemus. ÄLKÄÄ VUOKRATKO AUTOA TÄLTÄ FIRMALTA. AURINKOMATKAT linkittää firman sivulle, muttei ota itse mitään vastuuta.
- Sepiläinen
Sama toiminta Norwegianin kanssa, eivät kumpikaan ei ota vastuuta. Paska firma, ei ollut autoa odottamassa.
- Anonyymi00008
Halpa autonvuokraus - https://economybookings.tpm.li/QhFJ2F2j
Auton varaaminen ja hintojen vertailu on niin helppoa että en enää käytä muita palveluita.
- Perheenisä2018
Arvoisat kanssamatkustajat, VÄLTTÄKÄÄ tämän firman palveluita:
- Ryhmämme vuokrasi Milanon lentokentälle saapumista varten lentokentän virallisesta hakukoneesta auton (CarTrawlerin palvelu naamioitu lentokentän omaksi)
- Maksoimme auton vuokran ja premium vakuutuksen
- Paikan päällä vakuutustakaan ei tunnistettu ja he tarjosivat uutta 100€ vakuutusta (vuokrauksne hinta yksi päivä oli 120€) ja olimme jo maksaneet yhden. Vaihtoehtoisesti ottaisivat 1500€ katevarausta
- Päätimme perua vuokrauksen ja ottaa auto Hertziltä mikä meni mainiosti
- Firma mainostaa 100% rahat takaisin politiikkaa, mutta meidän ja muiden kohdalla se ei toteudu. Rahat katosivat firman mustaan aukkoon ja en usko että edes autonvuokrausfirma sai lopulta rahoja
- Heidän asiakaspalvelussa pääsee puhumaan välittömästi painamalla 1 (myynti) tai odottaa 40 minuuttia painamalla 2 (asiakaspalvelu) --> kertoo aika paljon firman trackrecordista - Anonyymi
Sama juttu. TUI:n kautta vuokrattu auto Dubaihin 3 päiväksi (180 e). Autoa ei koskaan näkynyt eikä puhelimitse saanut yhteyttä mistään numerosta. Rahat meni ja reklamaatioon vastattiin että käsitellään 20 päivässä. Nyt kulunut 7 viikkoa eikä vieläkään vastausta posteihin.
TUI levitteli käsiään sekä oppaiden että asiakaspalvelun suunnalla. "Ei voida mitään".
Seuraavaksi siirrän asian luottokorttiyhtiön käsiteltäväksi.
VÄLTTÄKÄÄ! - Anonyymi
Joo, TUI-matka ja heidän linkistä Cartrawlerin kautta auto viikoksi Kanarialta. Vuokranantajana Europcar. Lopullinen hinta tuplaantui luvatusta 400 eurosta. Hävytöntä TUI:lta olla tällaisen kanssa yhteistyössä.
- Anonyymi
Otitko pösilö täystöpin? Se maksaa aina tuplat.
- Anonyymi00007
SAMOIN MINULLA!!! Yritin varata autoa matkalleni B:n kautta, mutta ei jostain syystä onnistunut. Lentolippuja FINNAIRILTA varatessa osui silmät CarTrawlerin "mainokseen" FINNAIRIN sivuilla.
Perillä kohteessa sain vuokraamosta pienemmän auton, kuin mistä olin maksanut. Otin heti yhteyttä CT:n virkailijaan ja virkailija pyysi ottamaan yhteyttä suoraan vuokraamoon. Otin sitten yhteyttä vuokraamoon, selitin asiani ja totesivat saman, eli minun saaneen kokoluokkaa pienemmän auton. He lupasivat maksaa hyvityksen CT:lle, jonka kautta olin auton maksanutkin, heti matkan (auton palautuksen) jälkeen. Viikko matkan jälkeen vuokraamolta tuli ilmoitus, että ovat nyt maksaneet xxxx$ CT:lle. Minulle hyvitystä ei CT:ltä ole kuitenkaan tullut, joten otin yhteyttä. NYT CT virkailija pyysi tekemään valituksen heille, jonkun chatbotin kautta! Kaksi viestiä laitoin, jossa kerroin, että olemme valituksen jo tehneet ja he ovat jo hyvityksen saaneet, kunhan vain maksavat sen minulle, mutta......
Näitä tarinoita CT:sta lukiessa taitaa olla parempi olla onnellinen, ettei enempää rahaa mennyt kyseisen firman tileille!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163405Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833147Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772978Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362809Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582308- 491979
- 941924
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141849Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181829- 571719