Hei!
Olen juuri matkailuvirkailijaksi valmistunut 18- vuotias tyttö. Suurena haaveenani on päästä ulkomaille jonkinlaiseen työhön ja muuttaa jonnekin lämpimään maahan. Kyselisin siis, tiedätkö ketään suomalaista, ja miksei ulkomaalaistakin jolla olisi tarvetta uudelle ja innokkaalle työntekijälle yrityksessään ulkomailla?
Minulla on aiempaa kokemusta matkailualalta ulkomailta, ja tunnen sen kutsumuksekseni.
Olen valmis työskentelemään lähes kaikenlaisissa ympäristöissä, mutta mieluiten oman alan töissä, hotelleissa ja matkailualan parissa.
Olisin kiitollinen jos jollakin olisi joitain vinkkejä työnhakuun.
Minuun saa yhteyttä sähköpostitse: [email protected]
Tarjotaan työtä
4
<50
Vastaukset
Ihan mielenkiinnolla kysäsen tähän että eikö otsikko ole hieman harhaanjohtava?
"Tarjotaan työtä"
Tästä saa käsityksen että SINÄ tarjoat työtä...
Jos haluaisit että SINULLE tarjotaan työtä... (ei SINÄ vaan SINULLE, SIN-Ä korvataan SIN-ULLE) niin eikö olisi parempi muuttaa otsikko?
"Tarjotkaa työtä"
Tai mainita minkä alan työnhakija olet ja että haet työtä?
Esim. "Matkailuvirkailija hakee työtä, tarjotkaa tai vinkatkaa"
Varmaankin olet saanut jo joitain ilmoituksia, toivottavasti...
Ei tässä muuta...- business.is.business
Puhut puutaheinää!
Kyllä markkinataloudesta jotain ymmärtävät nimenomaan TARJOAVAT työpanostaan yrityksille ostettavaksi.
Hakemukset, anomukset ja "tarjotkaa työtä" -kerjäläisyys ovat sosialismia.
Markkinataloudessa ostetaan ja myydään! business.is.business kirjoitti:
Puhut puutaheinää!
Kyllä markkinataloudesta jotain ymmärtävät nimenomaan TARJOAVAT työpanostaan yrityksille ostettavaksi.
Hakemukset, anomukset ja "tarjotkaa työtä" -kerjäläisyys ovat sosialismia.
Markkinataloudessa ostetaan ja myydään!Okei, iha miten vaan...
- Jeresxz
Ei kannata olla liian varovainen silloin, senkuin lähdet pariksi kuukaudeksi vaikka Ranskaan ja kyselet töitä firmoista paikan päällä, ei se työ netin kautta sinne onnistu, eikä todellakaan kukaan suomalainen sinulle sitä ala järjestämään. Liian arat joutuu jäämään Suomeen, itse lähdin USA:han töihin 17-vuotiaana ja ostin pelkän menolipun. Samalla saa elämänkokemusta ja tapaa kiinnostavia ihmisiä. Olet nuori, seikkailut odottavat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747774Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583213- 372516
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152136Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352074- 222008
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 591629
- 181599