Nyt kannattaa kiireesti käväistä Kuubassa jos ei ole ennen käynyt. Obama Ääntenkalastelija antoi luvan neljälle jenkkifirmalle avata lauttayhteyden Havannaan.
Eipähän tarvi sinnekkään enää mennä.
Jenkit tulee
7
202
Vastaukset
- vedanda
Totta on.Onneksi kerkesin kahdesti käydä, 2011 ja 2012.
Pian on Kuuba samanlainen kaatopaikka kuin esim Haiti - araceli
Totta on.Onneksi kerkesin käydä kahdesti,2011 ja 2012
Pian on Kuuba samanlainen kaatopaikka kuin esim Haiti- Toluca
Jaa, mikähän siitä tekisi Haitin kaltaisen??
- säälittävääjokellusta
Lauttayhteys on ollut jo vuodesta 1992,
Itse tehtyjä lauttoja ja vain yhdensuuntainen (ja perkeleen vaarallinen) liikenne.
2 kertaa olen käynyt Kuubassa 15 vuoden välein ja jenkkiraudoissa istunut ja tyttojä pyöritellyt... - Havana
lento yhteys myöskin Nykistä aikaisemmin avattu.Noh,menee kyllä vuosia ennenkuin Kuuba muuttuu mikskään.Sitäpaitsi en jaksa uskoa että Kuubasta tulisi jenkkien suosikki lomakohde....
- vedado
Jenkit tulee rakastamaan Kuuban kuoliaaksi kymmenessä vuodessa
- KUBANDA
OIS UPEETA KÄYDÄ KUUBASSA JA ASUU KUUBASSA LIKI 4.5 V
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5194342Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183471Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842292Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762169Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.861486- 1571363
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641281Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1021276- 641188
- 841134