Nyt kannattaa kiireesti käväistä Kuubassa jos ei ole ennen käynyt. Obama Ääntenkalastelija antoi luvan neljälle jenkkifirmalle avata lauttayhteyden Havannaan.
Eipähän tarvi sinnekkään enää mennä.
Jenkit tulee
7
193
Vastaukset
- vedanda
Totta on.Onneksi kerkesin kahdesti käydä, 2011 ja 2012.
Pian on Kuuba samanlainen kaatopaikka kuin esim Haiti - araceli
Totta on.Onneksi kerkesin käydä kahdesti,2011 ja 2012
Pian on Kuuba samanlainen kaatopaikka kuin esim Haiti- Toluca
Jaa, mikähän siitä tekisi Haitin kaltaisen??
- säälittävääjokellusta
Lauttayhteys on ollut jo vuodesta 1992,
Itse tehtyjä lauttoja ja vain yhdensuuntainen (ja perkeleen vaarallinen) liikenne.
2 kertaa olen käynyt Kuubassa 15 vuoden välein ja jenkkiraudoissa istunut ja tyttojä pyöritellyt... - Havana
lento yhteys myöskin Nykistä aikaisemmin avattu.Noh,menee kyllä vuosia ennenkuin Kuuba muuttuu mikskään.Sitäpaitsi en jaksa uskoa että Kuubasta tulisi jenkkien suosikki lomakohde....
- vedado
Jenkit tulee rakastamaan Kuuban kuoliaaksi kymmenessä vuodessa
- KUBANDA
OIS UPEETA KÄYDÄ KUUBASSA JA ASUU KUUBASSA LIKI 4.5 V
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111