Jooh elikkäs ettiskelen PlayStation 1:stä mieluiten PS1 Slim, Tarkemmpi malli numero: SCPH-102 Jos kellään sattuisi olemaan kaikki kaapelit ja johdot ja tietysti ohjain/ohjaimet, muistikortit ja noh periaatteessa kaikki mitä PS1:sen mukana nyt yleensä tulee. Huom. Konsolin pitää olla puhdas ja siisti!
PS1 - Sattuuko kellään olemaan myynnissä?
4
<50
Vastaukset
Eikös vielä noita retro peli kauppoja ole vielä pystyssä?
Parhaimpana ratkaisuna heittäisin, että pelaa PS1 pelejä PC:llä. ePSXe on hyvä emulaattori. Jos vähän säätötaitoa löytyy, niin siihen saa myös hyvät shaderit jotta pelit näyttää originaalia paremmilta. Ohjaimena käy esim xbox360 ohjain tai mikä tahansa padi/joystick jonka saat vain tungettua USB rakoon kiinni.
Mutta jos kuitenkin on tärkeää että on aito ja alkuperäinen kone, niin sitten vaan hakua googleen. Tässä kuitenkin emulaattorin sivusto: http://www.epsxe.com/- PS1_
Tori.fi näyttää olevan...
- ykköspleikkari
Ootko katsonu löytyykö huutonetistä tai torista?
- Ostaisin_2
Löysin ja ostin jo ps1 slim version mitä etsiskelin ja kyllä olen käyttänyt ja edelleen käytän ps1 emulaattoreita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146