Miten pääsen tiputukseen sairaalaaa

Ryyyna

Hei! Haluaisin tietää että miten voisin päästä tiputukseen sairaalaan tai ylipäätään sairaalaan muutamaksi päiväksi, kuullostaa oudolta mutta mulla on tällänen tarve tietää.

15

8237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinvaikka

      Loukkaannu pahasti. Jää vaikka auton alle. Tai hyppää korkealta.

      • Masentunutihminen

        Kiitos vinkistä


    • näin.on

      Erikoinen kysymys. Ethän sä voi päästä sairaalaan ellei sulla ole akuuttia tarvetta sinne. Toisaalta en kuiteskaan rupeis sellaista akuuttia tilannetta järjestämään kuten tuossa joku vitsillä heittänyt. Voisi tulla ikävät seuraukset.

    • eikiitosnyt

      Toivottvasti luonto järkkää sulle kunkkuripulin jolloin elimistö kuivuu ja saat nestettä..tai kova keuhkokuume...No joo-kuka oikeasti haluaa tiputukseen? Etkö haluaisi mennä pakollisiin perhejuhliin tai töihin?Mitä pakoilet?

      • skhfugfuighyuhthg

        Minä haluaisin, että teidän Suomi24-palstakirjoittajien henkilöllisyydet selvitettäisiin. Ei nimittäin taida kuulua täällä kenellekään kenenkään "perhejuhlat" tai työssäkäynnit tai käymättömyydet... Mistä urkit yksityistietoja? Facebookinko avulla ja tunkemalla ihmisten nettiyksityisyyteenkö urkit laittomasti tuntemattomien ihmisten yksityisasioita? Ilmoitettu asiattomaksi laiton jorinas.


      • eikiitosnyt
        skhfugfuighyuhthg kirjoitti:

        Minä haluaisin, että teidän Suomi24-palstakirjoittajien henkilöllisyydet selvitettäisiin. Ei nimittäin taida kuulua täällä kenellekään kenenkään "perhejuhlat" tai työssäkäynnit tai käymättömyydet... Mistä urkit yksityistietoja? Facebookinko avulla ja tunkemalla ihmisten nettiyksityisyyteenkö urkit laittomasti tuntemattomien ihmisten yksityisasioita? Ilmoitettu asiattomaksi laiton jorinas.

        se koira älähtää johon..


    • pirfi

      Sairaalaan pääsee tietysti, jos on sairas. Että nyt on tiedontarpeesi tyydytetty.

    • fkperperpep

      Sairaala ei ole lepokoti. Siellä hoidetaan sairata, eikä luulosairaita.

    • Onnea.sulle

      Näytät vain tämän keskustelunavauksesi lääkärille, niin pääset sairaalaan. Ottavat sinut psykiatriselle ja selvittävät tarpeesi saada psykiatrista hoitoa. Tässä vaiheessa tietenkin kieltäydyt jyrkästi lääkkeistä ja pakkohoidosta. Se varmistaa että pääset psykiatriseen hoitoon eli sairaalaan

      • skfhughfughugh

        Psykiatriseen hoitoon kieltämättä kuuluvat kaikki tollaset, jotka pilkkaavat vakavasti sairaita itselleen tuntemattomia ihmisiä tekaistujen tarinoiden aloitusten kanssa julkisella Suomi24-palstoilla... Ilmoitettu juttunne asiattomaksi ylläpitoon. Oikeastaan ette ole edes mielenterveyshörhöjä, vaan rikollisia ja sosiopaatteja, jos tiedot pilkkaamistaan vieläpä laittomasti urkittu yksityisten ihmisten sosiaalisista medioista ja jos niitä sitten levitelty tänne. En voi kertoa tarkalleen, jottei henkilöllisyyteni täysin ilmiselväksi täällä kävisi ja sitä riskiä ei kukaan ota, mutta sattunut vaan itselläkin olemaan yksi erittäin rakas ihminen vakavasti sairaana. Ja hän ei todellakaan kyselisi neuvoja ja selvittelisi sairauksiaan Suomi24-palstoilla. Kuten ei kukaan tuntemani. Ja itse olen ollut tuntemattoman Suomi24-palstoille kirjoitelleen hullun nettivainoamisen kohde.

        Katsotaas, miten nopeasti se ylläpito reagoi ja poistattaa hullujen urkinta-aloitukset, joita hullut laativat Suomi24-palstoilla tekaistuilla tarinoilla ja tekaistuilla identiteeteillä herjatakseen tai pilkatakseen täysin viattomia ihmisiä joista ovat urkkineet laittomasti asioita... Vaiko eikö poistopyynnössä riitä, että sen esittää anonyymina? Kun ei ole herjaamiseen osallinen, ei halua tänne myöskään identiteettiään kertoa.


    • zhddufdfugf

      Tiedoksi, että aloitus ilmoitettu asiattomaksi ylläpidolle. Joku vaisto vaan sanoo, että kukaan ei kyselisi tuollaista Suomi24-palstalta. Mistä nuo asiat on urkittuja? Ja mitä häiriintyneet ketjuun kirjoittaneet ovat?

    • Sandiee9

      Mä menin vimevuonna 8 v kun mul oli nestehukka nyyh

    • Anonyymi

      No hyppää jostai, jää auto alle, kaadu ja lyö pääsi, puukota ittees, hakkaa ittees, murra jotai.

      • Anonyymi

        Joo kukaan muu kun ei sitä tee. Hehehehehehhehehehehe.


    • Anonyymi

      Yli annostus... Toimi mulla, tosin jouduin kans
      suljetulle

      Ps. Sori ku tuli vähä myöhäs

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7601
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4536
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3171
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1419
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe