Kunniamurhat!!!

mies -81

Romanit joka on 100 prosenttia kristittyjä ja kuulu helluntai seurakuntaan tekee kaikkein eniten kunniamurhia.Kuitenkin erityisen paljon näitä kunniamurhia tehdään koston takia.Romanit noudattavat paljon omaa kulttuuria johon kunnia on kaikkista suurin sääntö.He pitävät kiinni tuhansia vuosia vanhoista perinteistään, joihin kuuluu mm. verikosto.Romanit olivat satoja vuosia
lainsuojattomia koko Euroopassa. Pahimmillaan tämä merkitsi sitä, että romanin sai tappaa tavattaessa.Tämä johti siihen, että heidän kulttuuriinsa iskostui yksi hyvin perinteinen tapa, että heidän on hoidettava keskinäiset suhteensa ja oikeusasiansa omassa piirissään. Se oli vuosisatojen ajan suorastaan elinehto ja vielä tänä päivänä myös. Tällaisissa olosuhteissa verikostot ja ns. kunniamurhat on ihan normalia Romaneille.

"Hans pappa mördades för 20 år sedan - av den 42-åring han sköt ihjäl i bilen.
Aftonbladets kartläggning tyder på att dödsskjutningen är en blodshämnd.Den 8 september 1980 mördades fyra finska romer av en 22-åring finsk rom som just skrivits ut från rättspsykiatrisk tvångsvård.Morden utfördes på natten efter en utdragen spritfest, där 22-åringen, tre andra män och en kvinna deltog ,22-åringen dödade alla i lägenheten. När offren hittades hade de skjutits och fått halsarna avskurna.Den nu gripne 36-åringen var bara 16 år då, men polisen fruktade ändå att det som inträffade i förrgår skulle ske. Den 9 september 1980 sa dåvarande chefen för våldsroteln Jan Magnusson till Aftonbladet:-Vi befarar att morden kan leda till hämndaktioner.
Den anhållne 36-åringen som i går förmiddag anmälde sig själv till polisen är son till en av de mördade i Brandbergen och brorson till den våldtagna och mördade kvinnan.
Han tros ha begått mordet för att hämnas fadern och fastern.Enligt uppgifter till Aftonbladet har personer i den nu mordmisstänkte 36-åringens omgivning väntat på att något skulle hända. Han kommer från en familj som drabbats mycket hårt av brutala brott.
Före mordet på pappan och fastern i Brandbergen hade ytterligare tre av hans fars syskon mördats.
Trots att många finska romer säger att blodshämnd inte praktiseras längre pekar helgens dödsskjutning på motsatsen."

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,2418 2,00.html

http://www.aftonbladet.se/nyheter/0101/15/central.html

14

2450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Svan Eerik Tötterström

Mitä tossa sian-ruotsissa sanottiin. Pääsin pakkoruotsista niukin naukin läpi.

• Samimies

mordmisstänkte åringen kiinnittää hakasilla kotona olen eroava Stockholm tingsrätt. Aikaa sama aika olen vetoavasti kuolonuhri heimo tokko että släktfejden raivo lakata. – He hankkia gotten sen kosto. Kas noin ehtoa we've järjestys says ainoa -lta syskonen aikaa että hävittää åringen. kiinnittää hakasilla ihmiset päästää että hän joka kotona kohta jahka åringen elatus jotta kalma , ainoastaan olen kielto rikollisuus. Hän ska kas noin undergo joten herättää mitätön sinnesundersökning. Poliisi olen konfirmoida että dödsskjutningen arvatenkin olen verhot keskenään aikaa massmord ajaksi 20 ikä hillitty. 8 Syyskuu 1980 hävittää neljä kansa model after ainoa erittäin brutaali continent kotona Brandbergen etelä- tokko Stockholm. Murhaaja joka kas noin kuihtua åringen , kiinnittää hakasilla åringen on sons jotta ainoa -lta kuolonuhri. Had hillitä että kurssi asunto Tapahtuma 1980 aiheuttaa syvyys vastustaja joukkoon kotoinen koska on Lopettaa Roomalainen. niin muodoin 22- ampua murhaaja anhöriga says että he alkaen levt kotona kauhu ajaksi kosto. – Me hankkia hillitä suorana lähetyksenä model after avustaa hotellipoika asenne ei myöskään kunnat epäselvyys itseämme vapauttaa kotona kunnioitus jotta kuolonuhri kotoinen says -lta åringens syskon. – He hankkia bytt asunto ja gotten överfallslarm. Wes olen valvoja kin eräs kosiskella jkta. says Kasaantua Åke Hana aava Västeråspolisen. kuihtua åringens anhöriga olen vetoavasti kas noin tokko järjestys. He says jotta Aftonbladet että ei kukaan -lta heidät had jokin hämndplaner ja odottaa että kaunaisuus äntligen ska olla aikaa by häntäpää. – He hankkia gotten sen kosto koska he odottaa model after kotona 20 ikä. Kas noin ehtoa wes että fejden epäonnistua says -lta heidät. kiinnittää hakasilla åringen huutaa kautta sen asiamies että murhata ajaa ei olla verikosto.

• Svenson
        Samimies kirjoitti:

mordmisstänkte åringen kiinnittää hakasilla kotona olen eroava Stockholm tingsrätt. Aikaa sama aika olen vetoavasti kuolonuhri heimo tokko että släktfejden raivo lakata. – He hankkia gotten sen kosto. Kas noin ehtoa we've järjestys says ainoa -lta syskonen aikaa että hävittää åringen. kiinnittää hakasilla ihmiset päästää että hän joka kotona kohta jahka åringen elatus jotta kalma , ainoastaan olen kielto rikollisuus. Hän ska kas noin undergo joten herättää mitätön sinnesundersökning. Poliisi olen konfirmoida että dödsskjutningen arvatenkin olen verhot keskenään aikaa massmord ajaksi 20 ikä hillitty. 8 Syyskuu 1980 hävittää neljä kansa model after ainoa erittäin brutaali continent kotona Brandbergen etelä- tokko Stockholm. Murhaaja joka kas noin kuihtua åringen , kiinnittää hakasilla åringen on sons jotta ainoa -lta kuolonuhri. Had hillitä että kurssi asunto Tapahtuma 1980 aiheuttaa syvyys vastustaja joukkoon kotoinen koska on Lopettaa Roomalainen. niin muodoin 22- ampua murhaaja anhöriga says että he alkaen levt kotona kauhu ajaksi kosto. – Me hankkia hillitä suorana lähetyksenä model after avustaa hotellipoika asenne ei myöskään kunnat epäselvyys itseämme vapauttaa kotona kunnioitus jotta kuolonuhri kotoinen says -lta åringens syskon. – He hankkia bytt asunto ja gotten överfallslarm. Wes olen valvoja kin eräs kosiskella jkta. says Kasaantua Åke Hana aava Västeråspolisen. kuihtua åringens anhöriga olen vetoavasti kas noin tokko järjestys. He says jotta Aftonbladet että ei kukaan -lta heidät had jokin hämndplaner ja odottaa että kaunaisuus äntligen ska olla aikaa by häntäpää. – He hankkia gotten sen kosto koska he odottaa model after kotona 20 ikä. Kas noin ehtoa wes että fejden epäonnistua says -lta heidät. kiinnittää hakasilla åringen huutaa kautta sen asiamies että murhata ajaa ei olla verikosto.

Mitä sinun sian-Suomi-Norja Sami-Ruotsia sanottiin.Kuin minä en ymmärrä mitä! Minun käännös oli sis suomea ei sian-kieltä.Eihän Svan Eerik Tötterström ymmärrä mitä jos minä en ymmärrä

• English Man
        Samimies kirjoitti:

Please Svan Eerik Tötterström ,I will translate this to english.

His father was murderd over 20years a go.By the 42year old man ho was shot to death in a car.
        Newspaper aftonbladet investigation all points to vendetta.The 8 september 1981 was 4 finnish gypsy murderd by a 22year old finnish gypsy male,he was just be fore the time of crime was realised from a mentalhospitale.22year old gypsy male murderd all 4 gypsies in the house at night time.When the victims was found they were shot and ther head were cut of.The 36 year old male howe is arested was at the time only 16 year old but the cops was a afraid what was happent yesterday came to true.
        The now arested 36 year old male is son to one of the victims in 1981 and is his ant.He killt the man who killt his father and ant to revenge. 36 year old male comes from a family howe have suffert a lot ,before the time of his father was is fathers 3 sister brutality murderd.

• Svenson
        English Man kirjoitti:

His father was murderd over 20years a go.By the 42year old man ho was shot to death in a car.
        Newspaper aftonbladet investigation all points to vendetta.The 8 september 1981 was 4 finnish gypsy murderd by a 22year old finnish gypsy male,he was just be fore the time of crime was realised from a mentalhospitale.22year old gypsy male murderd all 4 gypsies in the house at night time.When the victims was found they were shot and ther head were cut of.The 36 year old male howe is arested was at the time only 16 year old but the cops was a afraid what was happent yesterday came to true.
        The now arested 36 year old male is son to one of the victims in 1981 and is his ant.He killt the man who killt his father and ant to revenge. 36 year old male comes from a family howe have suffert a lot ,before the time of his father was is fathers 3 sister brutality murderd.

Ei Svan Eerik Tötterström osaa lukea englanniksi.
        Voihan olla, että viisi vuotta koulun penkkiä hän on kuluttanut ei osaa lukea tai että
        neljä vuotta koulua käynyt on aktiivinen lukija, jos hän on kokenut koulun.Svan Eerik Tötterström ei osaa kun Suomea siis ihan tyhjä käännös.

• English Man
        Svenson kirjoitti:

Ei Svan Eerik Tötterström osaa lukea englanniksi.
        Voihan olla, että viisi vuotta koulun penkkiä hän on kuluttanut ei osaa lukea tai että
        neljä vuotta koulua käynyt on aktiivinen lukija, jos hän on kokenut koulun.Svan Eerik Tötterström ei osaa kun Suomea siis ihan tyhjä käännös.

What do you know about Mr Svan Eerik Tötterström.
        Svan is my frend are right, and you buss of Swedish girl.Mr Svan Eerik Tötterström can speak english and write and read.

• Svenson
        English Man kirjoitti:

What do you know about Mr Svan Eerik Tötterström.
        Svan is my frend are right, and you buss of Swedish girl.Mr Svan Eerik Tötterström can speak english and write and read.

Helmipää oleko sinä hullo.Jos Svan Eerik ei osaa ruotsia niin miten hän osaa lukea englanniksi sinun paska viestiä.Lue!!

Kirjoittanut: Svan Eerik Tötterström 9.12.2004 klo 21.01

Mitä tossa sian-ruotsissa sanottiin

Ruotsi on varman helpompi kieli.Varman olet tiedon unelma.

• English Man
        Svenson kirjoitti:

Helmipää oleko sinä hullo.Jos Svan Eerik ei osaa ruotsia niin miten hän osaa lukea englanniksi sinun paska viestiä.Lue!!

Kirjoittanut: Svan Eerik Tötterström 9.12.2004 klo 21.01

Mitä tossa sian-ruotsissa sanottiin

Ruotsi on varman helpompi kieli.Varman olet tiedon unelma.

oh shot up.

1:Svan Eerik Tötterström do speak english.

2:you are swedish wimp.

3:You are a bitch

4:Mr Svan Eerik Tötterström are a good frend.

Ps: all staring at you to see if you're going to wimp out because,which the Swedes cannot
        blame anyone other than themselves.

• Svenson
        English Man kirjoitti:

oh shot up.

1:Svan Eerik Tötterström do speak english.

2:you are swedish wimp.

3:You are a bitch

4:Mr Svan Eerik Tötterström are a good frend.

Ps: all staring at you to see if you're going to wimp out because,which the Swedes cannot
        blame anyone other than themselves.

Ps:itse olet bitch

• meri
        English Man kirjoitti:

Ei pahalla mutta hieman huvittava nimimerkki henkilöltä jonka englanti on vähän heikkoa.

• Svenson

Hänen isä tappetin 20 vuotta sitten -siltä 42 vuoden ikäisen miehen joka hän tappoi auton.Aftonbaldtin tutkimus osoita murha-ampuma
      oli verikosto.8/09 1981 murhatin 4 suomen romanita
      yhdeltä 22 vuottias mies suomen romani joka justin oli hoitosta ulos kirjoitetu.Murhat tehtin yöllä juomajuhlan jälken ,missä 22 vuottias ja 3 miestä ja yksi nainen oli mukana.22 vuottias tappoi kaikki 4 henkilö,Kuin uhrit olitin löydetyy he olivat ammuttu ja kurkku leikkattu auki.Se nytten pidätty 36 vuottias oli sillon vain 16 vuotta mutta se mitä tapahtui eilen, poliisit pelkääsi jo 20 vuotta sitten jo.Se pidätty 36 vuottias on poika sillen tappetulle miehelle joka kuoli 20 vuotta sitten brandbergenissa ja nainen joka kuoli oli 36v:n tähti.36 vuottias tulee perhestä joka on kärsiny paljon ennen hänen isän ja tähtin murhaa oli hänen isän kolme siskoa murhattu.

PS Pahoittelen kirjoitus virheitä

• Svenson

Tähti on =täti

• kraftig

kävin Slovakiassa ja eipä mustilaisten asemassa kyllä ollut paljon kehitystä tapahtunut!Saavat olla esim.omassa kaupungin osassaan "rauhassa" mutta jos poistuvat sieltä niin ovat vapaata riistaa-siis ei nyt sentään kukaan tapa mutta selkäänsä saavat..

Työttömyysprosentti sadan hujakoilla ja asuma-alueet sen näköisiä että kunnallistekniikka on ikäänkuin unohtanut heidät..

Ei ihmisarvoista elämää,piruparat-siinä kytee aikapommi

• iksi vaan

eihän romaneilla enää nykyisin ole tuota verikostoa sehän on vanha kuultuuuriperinne samoin tätänykyisin virkavalta hoitaa nuo asiat ei pidä puhua jos ei tiedä. ehkä joillain jotka ovat jostain ukalapukala maasta voi olla nykyisinkin tuo perinne ei minun tietojeni mukaan enää suomen romaneilla mene ja tiedä. Jakuka on tutkinut että romanit tekevät enemmän kunniamurhia kuin muut ei pidä paikkaansa.Onhan esim: terrorit,mafia jne enemmän tehneet murhia kuin romanit. ei pidä puhua jos ei tiedä.Se että romanit eivät toitota asioitaan ympäri pitäjää kyllä pitää paikkansa mut muu ei.Tämä taitaa olla vain luuloa. eihän romanit tee työtäkään ja silti he ovat korkeammin koulutettuja kuin moni muu.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      91
      2184
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      147
      1811
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      571
    Aihe