Olen 44-v uskova nainen. Etsin tosiuskovaa miestä joka laittaa Jeesuksen kaikessa ensimmäiseksi. Olen eronnut ei-uskovasta miehestä. Avioliitossa oli henkistä väkivaltaa,ym. Viimeiset 10 vuotta asumiserossa ja henkisesti erossa. Virallinen ero astui voimaan vähän aikaa sitten. Etsin nyt sielunkumppania. En kerro tässä tämän enempää. Jutellaan lisää sähköpostitse/kirjeitse/kasvotusten.
Uskovaa miestä sielunkumppaniksi
2
90
Vastaukset
- TeuvoErik
Hei Sinä Siellä...Jossain !
Nimeni on Teuvo. Olen ollut uskossa yli 12 vuotta,mutta taisteluni on jatkuvaa tämän maailman kanssa joka työntää kaikkea maailmallista eteen.Varmaan sielunvihollinen on yrittänyt kaikkensa,koska en ole kyennyt menemään enää edes kokouksiin.Toki terveys ongelmiahan voi aina syyttää (ei toki mitään vakavaa)....mutta eihän voi valehdellä itselleen loputtomasti kukaan.
Olen elonmyrskyissä yksin jäänyt,mutta EN ole tässä kuitenkaan vaimoa etsimässä,kyllä tärkeintä olisi voida vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa. Ikää on enemmän kuin itselläsi (61),mutta onko sen väliä..?,ei ainakaan minulle.
Saattaa kuullostaa omituiselta,mutta asun vaatimatonta elämääni "miljoonan" ihmisen keskellä pääkaupunki seudulla,mutta "EN OLE KOSKAAN OLLUT NIIN YKSIN KUIN NYT". Olen alunperin Karjalasta kotoisin,kaikenlaista nähnyt ja kokenut.Ero tuli 13 vuotta sitten,enkä ole sen jälkeen enää ketään tapaillut. Aika tavallinen "tapaus". Ei ole päihde- eikä muita ongelmia jotka eloa haittaisi.Täysin raittiina jo 24 vuotta.
Uskon Jumalaan ja Jeesuksen ylösnousemukseen.Olen ollut pitkään helluntaiseurakunnan jäsen eri paikkakunnilla. Raamatun lukeminenkin on jäänyt melkein kokonaan,kun en ole rukouksiini oikein vastauksia saanut.
Elämäntapani on luonnonläheinen ja pidän kunnostani huolta lenkkeilemällä päivittäin.
En tähän nyt osaa enempää laittaa,mutta jos haluat vastata....niin miellyttävä yllätyshän se olisi...
Joka tapauksessa toivotan sinulle runsasta Herran siunausta,ja kaunista kesää,joka näyttää täällä jo alkaneen :)
Teuvo Keinonen
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi7910311Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j1016285Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa
Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh945817Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455384Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605153Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088