Olen 44-v uskova nainen. Etsin tosiuskovaa miestä joka laittaa Jeesuksen kaikessa ensimmäiseksi. Olen eronnut ei-uskovasta miehestä. Avioliitossa oli henkistä väkivaltaa,ym. Viimeiset 10 vuotta asumiserossa ja henkisesti erossa. Virallinen ero astui voimaan vähän aikaa sitten. Etsin nyt sielunkumppania. En kerro tässä tämän enempää. Jutellaan lisää sähköpostitse/kirjeitse/kasvotusten.
Uskovaa miestä sielunkumppaniksi
2
<50
Vastaukset
- TeuvoErik
Hei Sinä Siellä...Jossain !
Nimeni on Teuvo. Olen ollut uskossa yli 12 vuotta,mutta taisteluni on jatkuvaa tämän maailman kanssa joka työntää kaikkea maailmallista eteen.Varmaan sielunvihollinen on yrittänyt kaikkensa,koska en ole kyennyt menemään enää edes kokouksiin.Toki terveys ongelmiahan voi aina syyttää (ei toki mitään vakavaa)....mutta eihän voi valehdellä itselleen loputtomasti kukaan.
Olen elonmyrskyissä yksin jäänyt,mutta EN ole tässä kuitenkaan vaimoa etsimässä,kyllä tärkeintä olisi voida vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa. Ikää on enemmän kuin itselläsi (61),mutta onko sen väliä..?,ei ainakaan minulle.
Saattaa kuullostaa omituiselta,mutta asun vaatimatonta elämääni "miljoonan" ihmisen keskellä pääkaupunki seudulla,mutta "EN OLE KOSKAAN OLLUT NIIN YKSIN KUIN NYT". Olen alunperin Karjalasta kotoisin,kaikenlaista nähnyt ja kokenut.Ero tuli 13 vuotta sitten,enkä ole sen jälkeen enää ketään tapaillut. Aika tavallinen "tapaus". Ei ole päihde- eikä muita ongelmia jotka eloa haittaisi.Täysin raittiina jo 24 vuotta.
Uskon Jumalaan ja Jeesuksen ylösnousemukseen.Olen ollut pitkään helluntaiseurakunnan jäsen eri paikkakunnilla. Raamatun lukeminenkin on jäänyt melkein kokonaan,kun en ole rukouksiini oikein vastauksia saanut.
Elämäntapani on luonnonläheinen ja pidän kunnostani huolta lenkkeilemällä päivittäin.
En tähän nyt osaa enempää laittaa,mutta jos haluat vastata....niin miellyttävä yllätyshän se olisi...
Joka tapauksessa toivotan sinulle runsasta Herran siunausta,ja kaunista kesää,joka näyttää täällä jo alkaneen :)
Teuvo Keinonen
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767