Uskovaa miestä sielunkumppaniksi

uskova

Olen 44-v uskova nainen. Etsin tosiuskovaa miestä joka laittaa Jeesuksen kaikessa ensimmäiseksi. Olen eronnut ei-uskovasta miehestä. Avioliitossa oli henkistä väkivaltaa,ym. Viimeiset 10 vuotta asumiserossa ja henkisesti erossa. Virallinen ero astui voimaan vähän aikaa sitten. Etsin nyt sielunkumppania. En kerro tässä tämän enempää. Jutellaan lisää sähköpostitse/kirjeitse/kasvotusten.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeuvoErik

      Hei Sinä Siellä...Jossain !

      Nimeni on Teuvo. Olen ollut uskossa yli 12 vuotta,mutta taisteluni on jatkuvaa tämän maailman kanssa joka työntää kaikkea maailmallista eteen.Varmaan sielunvihollinen on yrittänyt kaikkensa,koska en ole kyennyt menemään enää edes kokouksiin.Toki terveys ongelmiahan voi aina syyttää (ei toki mitään vakavaa)....mutta eihän voi valehdellä itselleen loputtomasti kukaan.
      Olen elonmyrskyissä yksin jäänyt,mutta EN ole tässä kuitenkaan vaimoa etsimässä,kyllä tärkeintä olisi voida vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa. Ikää on enemmän kuin itselläsi (61),mutta onko sen väliä..?,ei ainakaan minulle.
      Saattaa kuullostaa omituiselta,mutta asun vaatimatonta elämääni "miljoonan" ihmisen keskellä pääkaupunki seudulla,mutta "EN OLE KOSKAAN OLLUT NIIN YKSIN KUIN NYT". Olen alunperin Karjalasta kotoisin,kaikenlaista nähnyt ja kokenut.Ero tuli 13 vuotta sitten,enkä ole sen jälkeen enää ketään tapaillut. Aika tavallinen "tapaus". Ei ole päihde- eikä muita ongelmia jotka eloa haittaisi.Täysin raittiina jo 24 vuotta.
      Uskon Jumalaan ja Jeesuksen ylösnousemukseen.Olen ollut pitkään helluntaiseurakunnan jäsen eri paikkakunnilla. Raamatun lukeminenkin on jäänyt melkein kokonaan,kun en ole rukouksiini oikein vastauksia saanut.
      Elämäntapani on luonnonläheinen ja pidän kunnostani huolta lenkkeilemällä päivittäin.
      En tähän nyt osaa enempää laittaa,mutta jos haluat vastata....niin miellyttävä yllätyshän se olisi...
      Joka tapauksessa toivotan sinulle runsasta Herran siunausta,ja kaunista kesää,joka näyttää täällä jo alkaneen :)

      Teuvo Keinonen
      [email protected]

      • Hei! Laitoin sinulle vastauksen sähköpostiisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe