Oikeest ollaa muutettu sellane 6kk sitte ja mul on vielki iha kauhee olo siitä ku en voi mennä enää sinne taloo miasä oon eläne niiku 14 vuotta. Talo mis oon oppinu kävelee ja syömää ja nauraan ja puhuu ja kaikkee nii ihanniiku se kaikki ois otettu pois ja niiku koko mun elämä ois jääny sinne
Vastaukset 2
- sissee
Sun ei kannata enää ajatella että kauheeta kun ei voi enää vanhaan kotiin mennä ja elämä pilalla.Sulle tulee kyl täs uudes paikas myös muistoja se vie vielä aikaa mut sopeudut varmasti.Muistella voi hyvällä vanhoja aikoja ,mutta aikaansa kutakin se oli sillloin ja nyt on nyt.
- dffdb
Mä en ees muista mun lapsuudenkoteja :p En oikeesti oo ihan varma mikä on mun "syntymäpaikka" ku ollaan muutettu ihan sikana milloin minkäkin perässä. Siks oon aina pienenä laittanu ystävänkirjoihin syntymäpaikan kohdalle että "sairaala" :DD
Mut hei, muutitte vaan toiseen taloon, ei se kävelytaito sinne vanhaan kotiin jäänyt. Sun pitää vaa päästä yli siitä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411020
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.27956Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s43858- 41745
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?48694- 58625
- 37589
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67588- 76577
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57575