Tapaillut oikein kivaa minua muutaman vuoden vaaleampaa, nuorempaa miestä.Luulin,että olen viimein löytänyt mukavanoloisen miehen.
Kodinkoneeni on temppuillut.Tämä talonmies vanhempi,ristiverinen mies tuli katsomaan.Olen ennenkin pitänyt hänestä.Mutta nyt meillä oli sanaton yhteys.Tunsimme jotain syvällistä. Olen tainnut hiukan ihastua häneen.Mitä näet/tte?
Nuori, nainen ymmällään
Tarvitsen apuanne.Kuka vain.
Kira88
1
<50
Vastaukset
Moi!
Aina joskus käyn tällä palstalla ja näytti että siihen oli syytä. Näyttäisi tosiaan, että kipinät sinkoilevat ainakin ristiverisen suuntaan, ei niinkään vaalean suuntaan. Vaalea mies on mukava, mutta näyttää että hän on lähinnä kahvia juomassa eli kaveri.
Ristiverinen pitää sinusta, mutta varo leikkimästä tulella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142092- 1091542
- 1221461
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 52898
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä229809Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356795