Eniten vuoden alusta nousseet pörssit maailmassa.
Argentina 41.45 %
Hungary 37.37 %
Russia 34.84 %
The Shanghai Composite 30.75 %
Danish stock market 27.33 %
Oikean kuvan saamiseksi pitäisi tietysti ottaa huomioon, miten ko. maiden valuutat ovat muuttuneet euroon nähden vuoden alusta lukien.
Eniten nousseet pörssit vuonna 2015
4
153
Vastaukset
- 314
Tämän päivän tilanne
The Shanghai Composite 59.72 %
Argentina 32.46 %
Hungary 31.53 %
Danish stock market 30.40 %
Portugal 23.61 %
OMX Helsinki on noussut vuoden alusta 8.07%. - jklkg
Siis onko nuo lukemat mitattuna euroissa vai paikallisessa valuutassa?
- 314
Ne ovat suoraan ko. pörssien indeksien muutoksia eli siis paikallisissa valuutoissa. Euroilla sijoittajan pitäisi ottaa huomioon myös paikallisten valuuttojen kurssimuutos euroa vastaan. Portugali on euromaa. Tanskan kruunukin on käytännössä seurannut euroa.
Valuuttojen muutoksia euroa vastaan vastaan voi katsoa esimerkiksi täältä.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/valuutat/
Sieltäkään ei näy Argentiinan peson muutoksia. On ilmeisesti Nordealle sen verran outo valuutta.
- pörssihai
Jos pörssisijoittaminen kiinnostaa, suosittelen lukemaan asiantuntevan ja selkeän artikkelin aiheesta osoitteessa:
http://salkku.info/osakkeet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031713Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2091324- 721309
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521029- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei17858- 42847