Joo, jännä juttu, suunnittelin vaihtoa uuteen Yarikseen lähiaikoina, mutta jos autovero poistuu niin samalla välirahalla saakin Auriksen, ja väliraha Yarikseen myös pienenee jonkin verran. No, täytyy muutama päivä odotella hallitusta, jos persut ulkona, sitten autovero säilyy ja hieman jopa nousee.
Uusi Yaris ja Auris
6
119
Vastaukset
- voiSuaAutoveropoikaa
Ja vaihdokin arvo pysyy samana tai jopa nousee jos autovero jää pois, eikö vaan neropoika?
- Möly_kommari
Tuolla autoverolla ei juurikaan ole vaikutusta välirahaan. Mikäli autovero poistuisi myös käytettyjen hinnat laskisivat. Auton hinta tippuisi pikemmin lähelle nollaa kuin nyt tapahtuu. Ainut merkitys tuolla olisi autokannan nuorentuminen.
- näin-se-menee
No, luuletteko te puupäät että käytettyjen hinnat putoaa samanverran kun uusien autojen? Jos uuden auton vero on esim. 7500€ ja vaihtoauton arvo 5000€ , niin paljonko tuo vaihtoauton hinta on jos vero poistuu? Minun veikkaus on että kyllä siitä 2 tonnia hyvitetään. Elikkä siis väliraha pienenee jopa 4500 euroa.
- tereeee
Minä kysyin Ok Autosta, sanoivat siellä että väliraha pysyy samana. Muuttuu vain autojen hinnat se siis siitä ilosta.
- oisko-näin
""""Minä kysyin Ok Autosta, sanoivat siellä että väliraha pysyy samana. Muuttuu vain autojen hinnat se siis siitä ilosta. """"
Jaa, vaikka vaihtoauton arvo olisi 1000€ ? - Yarisparas
Hybridi Yaris järkevin vaihtoehto. Vaikka autovero poistuisi, niin veron poisto laskee hintaa vain 2500 e. Lisäksi hintakompensaation poisto nostaisi hintaa, joten oikea hinnanlasku olisi vain 1000-1500 euroa. Ja enpä usko, että vero poistuu. Toivottavasti ei, sillä muita maksuja jouduttaisiin nostamaan ja ne koskisi nimenomaan tavallisia kansalaisia. Rikkaat kalliiden autojen ostajathan olisivat ainoita todellisia hyötyjiä autoveron poistosta. Nehän sitä yrittää ajaakin uskotellen hölmöjä köyhiä sillä, että sitten kaikilla on varaa uuteen autoon ja niin puolikansaa kiihkoaa auto veron poistosta vuodesta toiseen. Ei sitä omaa järkeä tunnu monella olevan kun eivät tajua ettei köyhän autoilu tule veron poistolla halpenemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131894
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631224
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1281095The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223902- 151849
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748