Onko tuolta ostanut kukaan Orion crossia? Kokemuksia?
Vastaukset 7
- gafsad
orion on sitä perus kiinanlaatua, saattaa se kestääkkin mutta suosittelen mielummin japanin vehkeitä :) kawasaki yamaha honda tms.
- krossi
Ei kannata tilata sieltä motorfinlandilta yhtään mitään, kusetusta koko sivu, nimittäin kokemusta on.
- 2puolikasta
oli poisto hinnalla koneglasissa kilvissä olevia supermoto mallia
- rferwerewr
hinnan päälle tulee vielä toimituskulut sekä arvonlisävero 24%. Eli on kallista.
- marru69
paska puhetta ,,,ei ainakaan minun crossiin tullu ja orion 90 on pelannut helvetin hyvin!
- Hoitsu69
Jep jep! Alv pitää itse hoitaa ja maksaa Suomeen! Jos et maksa verottaja perii ja tulee veronkorotus
- Anonyymi
Toimitusajan voi kertoa kahdella minkä lupaavat. Asiakaspalvelu on jopa heikompaa kun suomessa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392361
- 47813
- 59804
Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää223647Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81587T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7569- 47548
- 62532
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k16524- 42520