Kyllä näkee vastauksista minkälaista
porukkaa asuu kärkölässä.
Kärköläläisiä
10
161
Vastaukset
- Kärköläläinen
Mulla tuli Koskisen sahalla kakka housuun. Työkaveri vei sen kotiin pakastimeen. Tekee siitä mehujäätä!
- igigugfk
On Kärköläläisiä ja sitten junantuomia elämänkoululaisia joiden kanssa hengaaminen voi antaa toisen kuvan.
- KärkölänKakkahousut
Olen ikäni asunut Kärkölässä ja kyllä se minullekkin kakka tulee housuun usein. Monella kaverilla myös. Olemme kaikki paljasjalkaisia kärköläläisiä. Haluaisiko joku muuten kuvia mun peräaukosta? 20e kappale
- Päättäjien_moka
Aivan tosi. Näitä junantuomia on onneksi ollut enää vähemmän hengissä 2010 luvulla, maisemissa ainakaan häiritsemässä. Joka kuntaan mahtuu joku per*earskakin. Laki vaatii asuttamaan ohi jonon nää sosiopaatit jossain määrin, etenkin sikiämään päässeet.
- anaalipena69
KärkölänKakkahousut...Ei tuolla hinnalla kukaan halua teidän perseestä kuvia....maksakaa 120euroa/kuva niin joku anaalipena saattaa teiltä sellaisen kuvan tilatakkin....
- mitäkummaa
Ompas täällä ihan outoja kirjoituksia. Haluan sanoa että kyllä Kärkölässä asuu ihan sivistynyttäkin ja fiksua porukkaa, eikä vain näitä "kakkahuosuja".
- Pakolaisiatullooo
No nythän tulee uutta virtaa,kun kunnanjohtaja tuo 150 pakolaista Kärkölään ;D
- tulkoonvaan
Niiden taso on varmasti teidän tasoa korkeampi. Menevät sivistyksessä kirkkasti ohi suurin osa näistä pikkukakaran tasolle jääneistä suomimiehistä, jotka ovat jääneet anaalivaiheeseen näköjään. Olen varma, että teidän älykkysosamäärä jää kirkkaasti keskivertomamun alapuolelle.
Pissa, kakka, homo pieru, siinä sanavarasto. Ei haittais vaikka pistäsivät teidänkin anaaliin muutaman kranun, jotta päästäis teistä riesoista eroon. Ei varmaan kukaan jää tuollaisia järjenjättiläisiä kaipaamaan. Noilla järjen eväillä ei paljon Suomea suosta nosteta. - EIPÄ_PÄÄSE_TUOMAAN
Ei tuo ku ei sillä ole asuinkiinteistöjäkään. Ei omista eikä voi majottaa. Väliaikasmajotukseen liian pienet koulutkin..... Virkamiehet ois saaneet kunnalle sosiaalirahaa - mutta jotain ihmisoikeuksia on pakolaisellakin, ei niitä voi raahata ihan mihin vaan korpeen missä ei ole lääkäreitä kuntalaisillekaan eikä palveluita kymmeniin kilometreihin.... Lukioki lopetettiin. Sielähän ne olis sit illat uimahallissa kutenu kun ei muuta ole, 30 kilsaa vähintää kuljettava ja matkakorvauksia ei saa. Ei ne jäis päiväksikään. Entisetkin lähti tehtaalta vetämään heti ku opintosoppari loppu (Virolaiset). Loput jäi tänne ryyppää ja rällää, moni niistä on ajellu ittensä hengiltä kännissä.
- Täsmennys
SIIS MEINAAN et on kuulemma jo kumottu kun kunnalla ei ole asuntoja .... Nekin mitä on kunta-asunnoilla, on kunnoltaan niin riman ali et maahanmuuttovirasto pistäs ne käyttökieltoon saman tien. EU määrää sen verran paljon enempi kansainvälisistä sosiaalipalveluvaatimuksisa, ettei sinne voi majottaa kuin Suomen kansalisia ilman Eu tuomioistuin syytteitä. Noihan ei täytä enää mitään laatuvaatimuksia rakenteistaan. Kukaan ole remontoinut sitten 80 luvun niisä mitään muuta kuin hajonneita putkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579