Kärköläläisiä

uskomatonta

Kyllä näkee vastauksista minkälaista
porukkaa asuu kärkölässä.

10

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kärköläläinen

Mulla tuli Koskisen sahalla kakka housuun. Työkaveri vei sen kotiin pakastimeen. Tekee siitä mehujäätä!

• igigugfk

On Kärköläläisiä ja sitten junantuomia elämänkoululaisia joiden kanssa hengaaminen voi antaa toisen kuvan.

• KärkölänKakkahousut

Olen ikäni asunut Kärkölässä ja kyllä se minullekkin kakka tulee housuun usein. Monella kaverilla myös. Olemme kaikki paljasjalkaisia kärköläläisiä. Haluaisiko joku muuten kuvia mun peräaukosta? 20e kappale

• Päättäjien_moka

Aivan tosi. Näitä junantuomia on onneksi ollut enää vähemmän hengissä 2010 luvulla, maisemissa ainakaan häiritsemässä. Joka kuntaan mahtuu joku per*earskakin. Laki vaatii asuttamaan ohi jonon nää sosiopaatit jossain määrin, etenkin sikiämään päässeet.

• anaalipena69

KärkölänKakkahousut...Ei tuolla hinnalla kukaan halua teidän perseestä kuvia....maksakaa 120euroa/kuva niin joku anaalipena saattaa teiltä sellaisen kuvan tilatakkin....

• mitäkummaa

Ompas täällä ihan outoja kirjoituksia. Haluan sanoa että kyllä Kärkölässä asuu ihan sivistynyttäkin ja fiksua porukkaa, eikä vain näitä "kakkahuosuja".

• Pakolaisiatullooo

No nythän tulee uutta virtaa,kun kunnanjohtaja tuo 150 pakolaista Kärkölään ;D

• tulkoonvaan

Niiden taso on varmasti teidän tasoa korkeampi. Menevät sivistyksessä kirkkasti ohi suurin osa näistä pikkukakaran tasolle jääneistä suomimiehistä, jotka ovat jääneet anaalivaiheeseen näköjään. Olen varma, että teidän älykkysosamäärä jää kirkkaasti keskivertomamun alapuolelle.
        Pissa, kakka, homo pieru, siinä sanavarasto. Ei haittais vaikka pistäsivät teidänkin anaaliin muutaman kranun, jotta päästäis teistä riesoista eroon. Ei varmaan kukaan jää tuollaisia järjenjättiläisiä kaipaamaan. Noilla järjen eväillä ei paljon Suomea suosta nosteta.

• EIPÄ_PÄÄSE_TUOMAAN

Ei tuo ku ei sillä ole asuinkiinteistöjäkään. Ei omista eikä voi majottaa. Väliaikasmajotukseen liian pienet koulutkin..... Virkamiehet ois saaneet kunnalle sosiaalirahaa - mutta jotain ihmisoikeuksia on pakolaisellakin, ei niitä voi raahata ihan mihin vaan korpeen missä ei ole lääkäreitä kuntalaisillekaan eikä palveluita kymmeniin kilometreihin.... Lukioki lopetettiin. Sielähän ne olis sit illat uimahallissa kutenu kun ei muuta ole, 30 kilsaa vähintää kuljettava ja matkakorvauksia ei saa. Ei ne jäis päiväksikään. Entisetkin lähti tehtaalta vetämään heti ku opintosoppari loppu (Virolaiset). Loput jäi tänne ryyppää ja rällää, moni niistä on ajellu ittensä hengiltä kännissä.

• Täsmennys

SIIS MEINAAN et on kuulemma jo kumottu kun kunnalla ei ole asuntoja .... Nekin mitä on kunta-asunnoilla, on kunnoltaan niin riman ali et maahanmuuttovirasto pistäs ne käyttökieltoon saman tien. EU määrää sen verran paljon enempi kansainvälisistä sosiaalipalveluvaatimuksisa, ettei sinne voi majottaa kuin Suomen kansalisia ilman Eu tuomioistuin syytteitä. Noihan ei täytä enää mitään laatuvaatimuksia rakenteistaan. Kukaan ole remontoinut sitten 80 luvun niisä mitään muuta kuin hajonneita putkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6318
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      73
      4353
    3. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      48
      3915
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      21
      3276
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      197
      2990
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2712
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2579
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2556
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      153
      1546
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      325
      1508
    Aihe