Haluun kysäistä tosta Dna-liittymästä että onko täällä Riihimäellä hyvät Dna-kuuluvuudet ja onko se liittymä hyvinkin suosittu täällä vai onko kenties Sonera tai Elisa saunalahti?
Tv. Eräs Nuorimies!
Dna-liittymästä
8
61
Vastaukset
- tyytyväinenn
Meillä on ollut jo monta vuotta DNA:n liittymät niin puhelimissa kuin netissäkin ja hyvin on toimineet. Ja mukavaa palvelua saa ainakin Prisman DNA myymälästä. Uskallan suositella!
- fsfsdsd
hyi sinua dnakauppias.
- molempia
Kuuluvuus riippuu täysin paikasta, sitä ei voi sanoa kaupunkitasolla. Kysy liikkeestä missä heidän lähimmät tukiasemat sijaitsevat osoitteeseesi nähden niin tiedät minkälaiset mahdollisuudet sinulla on hyvään kuuluvuuteen kotona. DNA on pienempi yritys kuin vaikkapa Elisa(Saunalahti) joten heillä ei välttämättä ole yhtä kattava kuuluvuus kuin isommilla toimijoilla.
- Testattuon
Liikun paljon eri puolilla Suomea ja testasin kaikki liittymät puhelimessa ja tietokoneessa. Ylivoimaisesti huonoin oli Dna ja paras oli Sonera. Elisa toimii taajamissa, mutta harvemmin asutulla alueella heikommin. Dna oli tasaisen huono. Dna on huonoin myös Riihimäellä. Testaa itse mikäli epäilet, mutta minä valitsin itselleni Soneran.
- kokoomusko
Kunhan et vaan Elisa viihdettä ota, jatkuvasti useita päiviä korjausten vuoksi mykkänä, korvauksen saannin kanssa onkin lisää ongelmia
- hgs
kokoomusko kirjoitti:
Kunhan et vaan Elisa viihdettä ota, jatkuvasti useita päiviä korjausten vuoksi mykkänä, korvauksen saannin kanssa onkin lisää ongelmia
Paska ouhetta. Hyvin toimii.
- kokoomusko
hgs kirjoitti:
Paska ouhetta. Hyvin toimii.
Sinullapa ei sitä viihdettä sitten olekkaan. Viime viikonkin oli parannustöiden vuoksi 6/h päivässä mykkäna, usein saat alusta lähtien sitten laittaa koko systeemin uusiksi kun ei olekkaan enää kohdillaan
- keskustaako
No DNA mokkula ei ainakaan kunnolla toimi riksus,mutta kiinteäyhteys ihan hyvin.Ja Elisa viihde pätkii ainakin ilomäes,eikä näy kutonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659