Lahti historic rally ja Tietopalvelu ralli 2015

histotictrophy15

Missäs mahtaa mennä reitti tänä vuonna onko koivukehä tai hyväneula mukana vai tuleeko reitti olenkaa lammi hausjärvi väliselle alueelle

44

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koukussakoukkuun

      koukunmaa ajetaan ainakin 3 kertaa

    • Lahespäin

      lienee tänä vuonna reitti huhun mukaa kulkeepi

      • lahdenhuuhaa

        Ja tiet ovat hyvin jäässä


    • jokuvaakiinosti44

      miten se pelkästää lahdessa voi jos yhteiskm määrä on yli 400

      • SiSoSt

        Uudet kuntaliitokset...


      • Laskuissasekaisin

        Jokimaata kun veivataan tarpeeksi monta rundia.. :D


    • Twert

      Tietopalvelurallin harjoittelukieltoalue on Mäntsälä, Kärkölä, Orimattila, Heinola ja Sysmä. Lahti historic rallyn harjoittelukieltoalue on Iitti, Nastola, Lahti, Hämeenkoski, Kärkölä, Hämeenlinna, Hollola ja Hausjärvi. Kummassa virhe?

    • JKJHK

      KUHAN LAHTELAISET EI SÖSSIS TÄTÄKIN.

      • KHJKJ

        Jos ne jäädyttää taas tiet? Se siellä tapana.


    • mäntyharjunpoijaat

      Me ainakin kunnioitetaan talvella tehtyä päätöstä ja emme mene enään lahteen. Toi talvinen f-cuppi oli rallien pohjanoteeraus.

      • Enkäsitätätä

        Pakko kysyä Mäntyharjun pojilta, että kuka teidät Lahteen talvella pakotti ajamaan?! Ei voinut tulla kenellekkään yllätyksenä, että lunta ja jäätä ei ole ja tiet menee huonoon kuntoon!! Jos jokatapauksessa yllätti, niin olisiko peiliin katsomisen paikka?


      • autonsahajottanut

        sama täällä, kaukaa kierretään koko kylä.


    • Tämäkinlöytyy

      www.credita.fi/index.php/vl/lehti/2015/71
      "Lahti Historic Rally 2015 ja Tietopalveluralli 7.–
      8.8.2015
      Poliisilaitoksessa on tullut vireille Lahti Historic
      Rally 2015 ja Tietopalvelu -rallikilpailun tiensulkuhakemus.
      Ralli ajetaan Lahden, Heinolan ja Orimattilan
      kaupungissa sekä Mäntsälän, Kärkölän ja Sysmän
      kunnissa.
      "Hakemus liitteineen on nähtävissä 24.7.2015 saakka
      Lahden pääpoliisiasemalla, Salininkatu 3, 15100
      Lahti."

    • kärkölämies

      Onkohan Koukunmaa tai Maavehmaa mukana .

      • Perjantaina
        Koukunmaa, mutta eri suuntaan mitä viimeksi. Ja Huhdanoja.
        Lauantaina
        Marjoniemi, Lahdenpohja, Mäyrä.

        Kaikki pätkät kahteen kertaan.


      • Näkyvillämiäs
        reittimestari kirjoitti:

        Perjantaina
        Koukunmaa, mutta eri suuntaan mitä viimeksi. Ja Huhdanoja.
        Lauantaina
        Marjoniemi, Lahdenpohja, Mäyrä.

        Kaikki pätkät kahteen kertaan.

        Siis noin hehkutettu kisa, ajetaan 2 päivää, ja yhteensä löydetty 5 eri pätkää. Piti olla uutta ennen ajamatonta, mutta kyllä noilla baanoilla on jokunen kerta höylätty.


      • Salonturisti

        Onkos nostotalkoo paikkoja? Melko aikaseen saa lähteä jos meinaa ehtiä ajamaan pari pätkää läpi.


      • Treenturisti

        Ja jos noi on pätkät, niin nimenomaan Lahdenpohjassa? Tosin voi olla ruuhkaa kun suuri osa lännestä päin tulevista varmaan jää sille puolen....


      • Treenturisti
        Treenturisti kirjoitti:

        Ja jos noi on pätkät, niin nimenomaan Lahdenpohjassa? Tosin voi olla ruuhkaa kun suuri osa lännestä päin tulevista varmaan jää sille puolen....

        Jaaha, eipä Lahdenpohjaa ajetakaan siellä missä Google Maps näyttää, vaan melkosesti pohjosempana............ eli paikat kiinnostaisivatkin enemmän Lintusalmi - Marjoniemi -pätkältä, tai no miksei varalta Lahdenpohjan pätkältäkin.
        Perjantain pätkät menee sulkuun klo 13 jälkeen, että ne ehtii sitten ajella jos päättää silloinkin mennä.


      • Treenturisti

        Moro, laittakaas vielä paikkoja Marjoniemeen ja Lahdenpohjaan.
        Ja monelta ekat starttaa, n. 7.30 ja 8.00?


    • pitkämatkalainen

      olisko tietoa millonka ensinmäiset autot tulee pätkille lauantaina

      • masaniemiz

        8:30


      • pitkämatkalainen

        ok. tarkotin ek lähtöjä


    • yytr

      moneltako ajetaan sysmässä

    • epistä

      Perin salaista, kun ei tienvarren asukkaatkaan tiedä ???

      • kartta

        no reittihän löytyy netistä jos viitsii pikkusen vaivautua


      • mökil
        kartta kirjoitti:

        no reittihän löytyy netistä jos viitsii pikkusen vaivautua

        jos ei ek:n alueen kiinteistön omistajille postiteta/jaeta tiedoitetta tien sulkemisesta niin jakaisivat sitten tiedotteen nettilinkistä, mistä tieto löytyy....... kehitysidea....... saa käyttää


    • Rallikuvailija

      Kumpaas suuntaan Marjoniemi ajetaan ja onko kyseisen ek:n sulkuajoista hajua?

      • historicguru

        Miksei muka ajeta? Näkyyhän se tuossa linkissäkin.


    • Harrastelia

      Ostakaa rallipaketti huomena niin tiedätte... Pitäähän sitä rahaa jostain tulla että saa tiet korjattua ja kattaa muita kuluja... Ei sillä paketin hinnalla kukaan konkkaan mene jos ralleja kiertää !!!!!!

      • Ammo

        Ei kai umpijäässä olevien teiden korjaaminen paljoakaan maksa..?


    • joskerkeiskattelee

      Monelta ensimmäinen kilpailija starttaa koukunmaalle?

    • pekko11

      5 paikat

      • pakko12

        1/3 paikat?


      • pakko12

        Katselin väliteitä 1/3:lle, näyttäis että kivasti pääsee Koukuntien ja Metsä-Marttilantien risteykseen.
        Koukuntien lopussa ja Metsä-Marttilantien alussa näkyis kartalla olevan melko terävät vasurit ja aivan Metsä-Marttilantien alussa ennen tuota tiukkaa vasuria pitkähkö kirraava oikea.
        Oisko näistä joku suositeltava paikka, kiitos avusta jos joku reitin tunteva viitsii neuvoa?


      • Kiinnostunut-
        pakko12 kirjoitti:

        Katselin väliteitä 1/3:lle, näyttäis että kivasti pääsee Koukuntien ja Metsä-Marttilantien risteykseen.
        Koukuntien lopussa ja Metsä-Marttilantien alussa näkyis kartalla olevan melko terävät vasurit ja aivan Metsä-Marttilantien alussa ennen tuota tiukkaa vasuria pitkähkö kirraava oikea.
        Oisko näistä joku suositeltava paikka, kiitos avusta jos joku reitin tunteva viitsii neuvoa?

        Joo, olisin myös kiinnostunut, mihin kohtaan kannattaisi mennä 1/3:lla? Missä menee metsähallituksen puolelle?


      • vetari

        ykkösen lähdöstä 500m ja 10.8 km


    • Katsomaan
      • tiedetään

        Ohan nää nyt ollut jo viikon esillä...??!!


      • Katsomaan

        No onkos tietoo lähtöajoista 1st car Koukunmaalle ja Luhtikylään. Eli EK:t 1,2,3 ja 4?


    • Penkallemars

      Runkit tällasissa kisoissa sivuseikka, on meinaan poijjaat hieno nähdä miten isoo Audia, Peetua yms. tuodaan nuotista oikeesti sillä meiningillä mitä niitä pitääkin tuoda, ei ole todellakaan jokapäiväistä herkkua.

      • vetari

        kyllä näin on


    • tapahtuko

      Ei tainnu kumpanakaan päivänä olla mitään isompia runkitalkoita?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe