google.play katsottuna PCn kautta vs android

iPaditon

Hei, osaako joku selittää tyhmälle, miksi google play'ssa näkyy joku ohjelma saatavana jos katson tietsalta (PC), mutta kun menen androidilla lataamaan ko sovelluksia androidilleni näitä ohjelmia ei näykkään tarjonnassa vaikka etsisin millä tavalla, ohjelman nimellä, palvelun/sovelluksen kehittäjällä tms.?

Esimerkkejä juurikin aikaisemmassa ketjussani mainitsemani video collage maker PicPlayPost ja GIF -maker:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.flambestudios.picplaypost

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.parizene.gif2video

Ylläolevat näkyvät siis google.playssa PC:n selaimessa, mutta ei androidilla. Meitsin androidiversio on 4.2.2 JellyBean mutta molempien mainittujen sovellusten pitäisi pelittää 4.1 versioista ylöspäin. Tosin teknisissä tiedoissa mainitaan että PPP supportaa 4.3?

Olen jo harkitsemassa androidin vaihtoa iPadiin tai iPhoneen, mutta uudemmat versiot on turhan suolaisen hintaisia meikäläiselle.

Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista

19

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Google Playssä sellainen toiminto, että sinne laitetut sovellukset kertovat käyttöjärjestelmäversion, näytön koon jne. tietoja. Ne sitten suodattaa esim. taskukoneista pois ohjelmat näkyvistä mitkä tarvitsevat isomman näytön esimerkiksi.

      • iPADiton

        Kiitos, joo, jotain tommosta arvelin itsekin, mutta mulla on 10,1 tuumainen tabletti, että näyttö ongelmaa ei pitäisi olla, ehkä sitten jotain muuta tarvittavaa puuttuu meitsin tabletista. Onneksi noille yllämainituille ohjelmille on muita samanlaisia sovelluksia saatavilla, mutta ei niin hyviä ja monipuolisia ;)


    • 2puupenniäni

      Mutta saathan ne appsit asennettua tietokoneeltasikin android laitteeseesi vain painamalla Asenna nappia.

      • TupakkaaJaSavuaa

        Nii mut veikkaan että kyse on yhteensopivuus ongelmasta


      • sitttehäsennäät
        TupakkaaJaSavuaa kirjoitti:

        Nii mut veikkaan että kyse on yhteensopivuus ongelmasta

        No sittehän sen näät kun oot tietsikalla laittanu sen sinne puhelimmeen,toimiiko vai ei,jos ei toimi ni viskaa mäkeen se siitä puhelimesta


      • Ilmoittaajoo
        sitttehäsennäät kirjoitti:

        No sittehän sen näät kun oot tietsikalla laittanu sen sinne puhelimmeen,toimiiko vai ei,jos ei toimi ni viskaa mäkeen se siitä puhelimesta

        Se ilmoittaa jo heti siinä asennusvaiheessa toimiiko sovellus puhelimessa/tabletissa.


      • iPADiton

        Hei voitteko vielä kertoa miten asennetaan tietsalta tabletille sovelluksia google.playsta Kiitos ;)

        Osaan kyllä tabletilta siirtää videoita ja kuvia tietsalle mutta en päinvastoin. Luin jostain että siihen tarvitaan jotain KIESsia, joka on kyllä mulla muistaakseni asennettuna mutta olen sen verran tumpelo etten ehkä osaa käyttää sitä ;)


      • Ilmoittaajpp
        iPADiton kirjoitti:

        Hei voitteko vielä kertoa miten asennetaan tietsalta tabletille sovelluksia google.playsta Kiitos ;)

        Osaan kyllä tabletilta siirtää videoita ja kuvia tietsalle mutta en päinvastoin. Luin jostain että siihen tarvitaan jotain KIESsia, joka on kyllä mulla muistaakseni asennettuna mutta olen sen verran tumpelo etten ehkä osaa käyttää sitä ;)

        Menemällä Google Playhin ja valitsemalla sovellus asennus.

        Helppoa pitää vain kirjautua sinne ensin.

        Kies ohjelmaa ei tarvita mihinkään. Se kannattaa poistaa koneelta tilaa viemästä. https://play.google.com/store


      • iPADiton

        Ok, kiitos, löysinkin ohjeet ihme kyllä ihan issekseni tuolta googlen sivuilta. Kiitos kaikille avuista ja hyvistä neuvoista :)


      • Ei-onnistu

        Miten sinä saat ne ohjelmat google playsta tietokoneelle?
        Et mitenkään.


      • rottenpotatoes

      • näinsekäy
        Ei-onnistu kirjoitti:

        Miten sinä saat ne ohjelmat google playsta tietokoneelle?
        Et mitenkään.

        No näin,aivan ensimmäiseksi;
        Kaikissa laitteissa,puhelimessa,tabletissa ja pc koneella on sama käyttäjätili
        kytket piuhalla puhelimen tai tabletin pc koneeseen,menet google play kauppaan,kirjaudut tilillesi,siellä näkyy kaikki sun samalla tilillä olevat laitteet,valitset ohjelman jonka haluat lähettää johonki laitteeseesi,valitset laitteen alla näkyvistä laitteistasi,painat nappulaa asenna,ja,muutaman sekunnin kuluttua se ohjelma on siinä laitteessa johonka asensit sen.Näin minä olen asentanut aina kaikki haluamani ohjelmat pc;n kautta kaikkiin laitteisiini,puhelimiin,tabletteihin.
        Ja heti,jos pc;llä valitsemasi sovellus ei toimi sinun laitteissa,se ilmoittaa heti kättelyssä selvällä suomenkielellä:
        -sovelluksen asentamiseen sopivia laitteita ei ole
        -muutoin,mikäli sovellus toimii laitteissasi,asenna napin pinalluksen jälkeen se on yks hujaus,ja se ohjelma on valitsemassasi laitteessa.
        Olen puhunut,onko kysyttävää.


      • vaivieläandroidpitäsolla
        rottenpotatoes kirjoitti:

        Täytyy asentaa Android tietokoneelle.

        http://distrowatch.com/table.php?distribution=androidx86
        .

        Mitä sää hyvä ihiminen höpiset,mikä helvetin android pitää asentaa tietokoneelle,suksi nyt hyvä ihiminen suolle noitte höpinöittes kanssa.
        Minä olen asentanut iät ja ajat pc koneelta puhelimiin ja tabletteihin google play kaupasta tarvitsemani ohjelmat,enkä ikinä oo kuullu tommosta höpinää että pitäs joku androitti olla pc koneella,voi herttileiti sentään näitä ohjeitten antajia täällä.


      • Androidilla
        vaivieläandroidpitäsolla kirjoitti:

        Mitä sää hyvä ihiminen höpiset,mikä helvetin android pitää asentaa tietokoneelle,suksi nyt hyvä ihiminen suolle noitte höpinöittes kanssa.
        Minä olen asentanut iät ja ajat pc koneelta puhelimiin ja tabletteihin google play kaupasta tarvitsemani ohjelmat,enkä ikinä oo kuullu tommosta höpinää että pitäs joku androitti olla pc koneella,voi herttileiti sentään näitä ohjeitten antajia täällä.

        Juu ihme höpinöitä tosissaan. Ei taida olla tilanteen tasalla.


      • EiEnääKauan_iPADiton
        näinsekäy kirjoitti:

        No näin,aivan ensimmäiseksi;
        Kaikissa laitteissa,puhelimessa,tabletissa ja pc koneella on sama käyttäjätili
        kytket piuhalla puhelimen tai tabletin pc koneeseen,menet google play kauppaan,kirjaudut tilillesi,siellä näkyy kaikki sun samalla tilillä olevat laitteet,valitset ohjelman jonka haluat lähettää johonki laitteeseesi,valitset laitteen alla näkyvistä laitteistasi,painat nappulaa asenna,ja,muutaman sekunnin kuluttua se ohjelma on siinä laitteessa johonka asensit sen.Näin minä olen asentanut aina kaikki haluamani ohjelmat pc;n kautta kaikkiin laitteisiini,puhelimiin,tabletteihin.
        Ja heti,jos pc;llä valitsemasi sovellus ei toimi sinun laitteissa,se ilmoittaa heti kättelyssä selvällä suomenkielellä:
        -sovelluksen asentamiseen sopivia laitteita ei ole
        -muutoin,mikäli sovellus toimii laitteissasi,asenna napin pinalluksen jälkeen se on yks hujaus,ja se ohjelma on valitsemassasi laitteessa.
        Olen puhunut,onko kysyttävää.

        Kiitos avusta. Ohjeesi oli jopa parempi kuin google playssa. Valitettavasti mulle vaan sattui ikävästi juurikin tuo yhteensopivuus/sopimattomuusongelma kummankin tarvitsemani ohjelman kohdalla. Harmi sentään.


      • Vääräohje
        EiEnääKauan_iPADiton kirjoitti:

        Kiitos avusta. Ohjeesi oli jopa parempi kuin google playssa. Valitettavasti mulle vaan sattui ikävästi juurikin tuo yhteensopivuus/sopimattomuusongelma kummankin tarvitsemani ohjelman kohdalla. Harmi sentään.

        Ohje on täysin väärä. Mitään piuhoja ei meinaan tarvita:D


      • näinsekäy
        Vääräohje kirjoitti:

        Ohje on täysin väärä. Mitään piuhoja ei meinaan tarvita:D

        Niin,kyllä puhelimen/tabletin yhdistäminen pc koneelle käy ilman piuhojakin,mutta sitähän tässä ei kysytty,ja aloittajan kysymyksestä voisin päätellä että on aivan riittävästä hommaa kun saa noilla antamillani ohjeilla kysymänsä homman toimimaan.


      • Kysyttiinq
        näinsekäy kirjoitti:

        Niin,kyllä puhelimen/tabletin yhdistäminen pc koneelle käy ilman piuhojakin,mutta sitähän tässä ei kysytty,ja aloittajan kysymyksestä voisin päätellä että on aivan riittävästä hommaa kun saa noilla antamillani ohjeilla kysymänsä homman toimimaan.

        Kysyttiinhän.


      • Ei-onnistu
        näinsekäy kirjoitti:

        No näin,aivan ensimmäiseksi;
        Kaikissa laitteissa,puhelimessa,tabletissa ja pc koneella on sama käyttäjätili
        kytket piuhalla puhelimen tai tabletin pc koneeseen,menet google play kauppaan,kirjaudut tilillesi,siellä näkyy kaikki sun samalla tilillä olevat laitteet,valitset ohjelman jonka haluat lähettää johonki laitteeseesi,valitset laitteen alla näkyvistä laitteistasi,painat nappulaa asenna,ja,muutaman sekunnin kuluttua se ohjelma on siinä laitteessa johonka asensit sen.Näin minä olen asentanut aina kaikki haluamani ohjelmat pc;n kautta kaikkiin laitteisiini,puhelimiin,tabletteihin.
        Ja heti,jos pc;llä valitsemasi sovellus ei toimi sinun laitteissa,se ilmoittaa heti kättelyssä selvällä suomenkielellä:
        -sovelluksen asentamiseen sopivia laitteita ei ole
        -muutoin,mikäli sovellus toimii laitteissasi,asenna napin pinalluksen jälkeen se on yks hujaus,ja se ohjelma on valitsemassasi laitteessa.
        Olen puhunut,onko kysyttävää.

        On, edelleen kysyn kuinka saat asennettua tietokoneelle talteen varmuuskopion ohjelmista jotka saa asennettua android laitteeseen, siitähän tuossa oli kyse.
        Silloin ei tietystikään tarvitse edes nettiä kun ohjelmat on jo koneella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      93
      1875
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1512
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1035
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      986
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      889
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      769
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      721
    8. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      716
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      711
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      633
    Aihe