Mamuja on moneen junaan

Niitä on kivojakin, semmosia, joista on hyötyä.
2108
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Näytä minullekin yksi sellainen. Värillisenä, kiitos!
Tosin näinhän minä yhden bussikuskina Hesassa muutama vuosi sitten.
Tekeekö yksi pääsky kesän?

Äänestä
  • Minäkin näin sen bussikuskin muutama vuosi sitten. Ihan OK oli. Ja olen minä nähnyt kerran lehdenjakajankin.
    Ruotsissakin niitä on. Ja paljon:
    "Expressenin haastatteleman naapurin mukaan pidätetyt ovat muuttaneet muualta Ruotsiin töihin.
    – He ovat käyttäytyneet mukavasti, vaikka en ymmärräkään heidän kieltään, naapuri kuvailee pidätettyjä..."
    Koko juttu Iltasanomissa: http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1434155658450.html
    Tuon Lisan oli pakko olla suomalaista sukua. Ei Ruotsissa ole alkuperäiset naiset noin syötävän hyvän näköisiä. Ne on kuin tylsällä kirveellä vähän lahoneesta kosteasta puusta veistettyjä...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

parsakaalijanne kirjoitti:

Niitä on kivojakin, semmosia, joista on hyötyä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu