Kuka tää nainen on?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015050519631293_uu.shtml
Ketä nää suolahtelaiset on...?
16
85
Vastaukset
- eläutele
Tietäisit jo, jos se kuuluisi sulle!
Uhria en tunne, mutta nimen olen kuullut. Tekijän tiedän, Puolituttu kaveri. Etunimen muistan, mutta en sukunimeä.
- samattulimieleen
No nehän ne olikin, vähän arvelinkin heitä kanssa. Traagista.
- pyöräilevä
kuka se tekijä oli?
- taxix
toinen ajoi taksia
- pthyi
Varmaan tuntuu pirun hyvältä ku rohkenee tollain vihjailla että tietää jotakin, mahtaa oikein mukavasti kutkutella mahanpohjassa saakka. Eikö sua juorukello koskaan hävetä? Voisko nyt vaan antaa omaisille rauhan tehdä surutyötään näin järkyttävän tapauksen jälkeen? Ne joita asia koskettaa, tietävät kyllä ja kenellekään juoruakalle/ukolle tämä asia ei vaan kuulu. Missä hienotunteisuus? Empatiakyky?
- Naapurinako
Ketä suojelet? Tekijää kenties? Tekijän nimi ja naama kaikkien näkyville,mitä tuota suojelemaan. Tietää muutkin varoa!
- pthyi
Etkö osaa lukea? En suojele ketään, toivon vaan omaisille rauhaa tehdä surutyötään, älyätkö? Kaltaisesi juoruakat/ukot eivät taida kyetä samaistumaan toisten SUUNNATTOMAAN suruun.
- Kukapasesiellä
Ei se ollu einarin entinen akka vaikka niin kaikki luulee. Minulla on tarkat tiedot asiasta.
- rthdstb
tuskimtiiät muuta kum että alko on äänekoskella
- ensuolahtelainen
Nyt alkoi kiinnostamaan!!..ja ihan vaan siksi että voi liittyä erääseen juttuun josta minulla on "sisäpiirin" tietoa, missä päin Suolahtea tämä tapahtui?
Mutapohjassa.
- ensuolahtelainen
Missä on Suolahdessa mutapohja?
- ensuolahtelainen
ensuolahtelainen kirjoitti:
Missä on Suolahdessa mutapohja?
Ok..nyt tiedänkin ja tiedän tapauksen. Tänks!
- kundisalilla
Poliisi vaitonainen operaatiosta – Yksi otettu kiinni
4.5.2015 11:39 (4.5.2015 17:05)
Maanantaiaamuna Äänekoskella Suolahden Mutapohjassa oli poliisioperaatio, jossa yksi mies otettiin kiinni. Tapahtumapaikalla oli poliisipartioita sekä ambulanssi, eikä tapauksesta tiedotettu pariin tuntiin mitään tilanteen ollessa kriittisimmillään.
Operaation päätyttyä poliisi kertoi, että paikanpäältä otettiin perheväkivallan seurauksena kiinni yksi mies rikosperusteisesti. Uhrin tai uhrien tilasta ei ole tietoa.
Poliisi on vielä vaitonainen tapauksen yksityiskohdista.
Onpa äijällä ollu missio! Pistää vihaksi tollaset naisten hakkaajat.
onkohan ollu kättä pidempää mukana vai ihan paljain käsin on tappanut? - Aart
Lopettakaa tää spekulointi,me ketkä tunnettiin uhri ei tarvita tälläistä paskaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055