Millainen bordercollie on?
Miten päivät kuluvat bortsun kanssa? :)
Bordercollie ja yhteiset hetket
1
144
Vastaukset
- fargot
Tuohon ei voi antaa yksiselitteistä vastausta. Minulla on niitä 2 ja ovat hyvin erilaisia. Vanhempi oli jo pentuna hyvin helppo ja oppi sisäsiistiksikin jo 12 viikkoisena. Nuorempi taas on oikea termiitti ja tekee tuhojaan. Sisäsiistiksi oppiminen kesti todella kauan ja nyt 7 kk:n ikäisenä voisi sanoa,ettei vahinkoja enää satu sisälle.
Tekemistä ja touhuamistahan nuo rakastavat ja tykkäävät kun niitä kouluttaa. Ovat aina valmiina toimintaan. Ovat nopeita oppimaan kaikenlaisia temppuja ja mitä nyt keksiikään niille opettaa. Bordercollie on aika pehmeä luonteeltaan joten niitä ei kouluteta ns kovalla kädellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661