Olen 28-vuotias, 186 senttiä/ 83 kg mies, jolla on terveelliset elintavat (en polta, en juo). Olen täsin terve ja minulla on ruskeat hiukset sekä siniset silmät. En ota maksua siittiöiden luovuttamisesta ja voin luovuttaa tarvittaessa useamman kerran. Yhteyttä saa sähköpostilla osoitteesta "[email protected]"
Luovutan siittiöitä (terve, 28-v mies)
Mies28v
7
660
Vastaukset
- Mies28vuotta
Hei, ilmoitus on vielä voimassa :)
- hyvääkamaa
Pistähän tulemaan ainakin 1litra postitse kun täällä 2mimmiä odottelee?
- Näitätarvitaan
Hienoa, että autat :)
- vauvatoiveena
Onko ilmoituksesi vielä voimassa? Olen yhden lapsen yh äiti ja haaveissa toinen. Laita sähköpostia ja kerro itsestäsi [email protected].
- Tuuuntematon
Hei, laitoin sulle s postia :)
- vauvatoiveena
älä perkele
- pummi31v
päivitetään tietoja hieman nykyään juo aika reilusti ,alkoholisti olen nykyään ja malboro palaa putkessa mutta nainti hommat kiinnostaa vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195563
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2772237- 921803
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401230Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411207Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1541133Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130- 501129
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901117- 1141108