Tein positiivisen raskaustestin. En millään pystyisi keskeyttämään raskautta, mutta meillä on jo neljä lasta. En tiedä olenko valmis viidenteen. Mielestäni neljä on tarpeeksi. Mutta se ei olisi pientä kohtaan reilua ja en ikimaailmassa haluaisi keskeyttää raskautta. Adoptiota en halua edes harkita.
Pidänkö lapsen?
8
105
Vastaukset
- vanhaäiti
Pidä ihmeessä, kun kerran et halua keskeyttää raskautta etkä antaa lasta adoptioon. Kyllä se viides menee neljän jatkona, ja voithan saada keskenmenonkin.
- siitoskuomi
Palstan tyhjinkö kysymys elämän suurimmasta lahjasta?
- Nukkumaatti
Ei mitään hätää, Nalle elää.
- rezyt
Ei sulla varmaan ole paljon vaihtoehtoja, kun itsekin tyrmäsit jo kaksi kolmesta... Eikä lapselle ole reilua sekään, että palstoilla kysellään, niin kuin jostain esineestä, että otanko vai en...
- Notottakai
pidät. Miksi 4 muuta ovat saaneet syntyä, mutta tämä yksi passitettaisiin pois manalaan. Viisaana tyttönä hommaat tuon 5 jälkeen sterilisaation, jos et halua 6tta.
- fhofi
No tottakai pidät sen! Tyhmä kysymys.
- Vygryukkl
huolehdithan asioistasi jatkossa.
- Äitiäidinmpiäidein
Onpa typeriä ihmisiä vastannut tähän kysymykseen. Musta ihan aiheellinen kysymys eikä tuollaista mollaamista tarvita. Ei taida kaikki asiat olla näillä vastaajilla itsellään mallillaan. Kannattaa hoitaa omat ongelmansa muulla tavoin kuin hyökkäämällä toisen kimppuun ja saaden siitä jotain tyydytystä.
Itse painiskelin samojen kysymysten kanssa jo ensimmäisen kanssa. Nyt minulla on kaksi maailman ihaninta lahjaa. Pitämistä varmasti tulet katumaan vähemmän kuin keskeytystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166598- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46939- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708