Olen itse vanhan kortin motoristi, eli sain aikanaan B kirjaimen automaattisesti korttiini. Sillä olen ajellut, ei siinä mitään, samoilla säännöillä kuin autollakin.
Nyt keskimmäinen poika suoritta mp-korttia, hänelläkin A-kortti ollut jo liki 20v.
Kertoi että opettaja neuvoo puhelimen välityksellä, kuin ensimmäistä korttiaan ajavaa, kuinka edessä näkyy taajamamerkki, ja mitä se tarkoittaakaan.. ym paskaa, kuin kortittomalle, joka ei välttämättä tunne liikennemerkkejä.
Kaupunkiajossa täytyy mutkassa, siis kuin oma kaista tekee kurvin, täytyy siinä vilkuttaa.. siis kysynkin vanhan liiton miehenä, mihin tällainen pelleily perustuu??
tuollaisella ajotyylillä tekee itsestään pellen!! Minä en vilkuttele autolla, enkä mp:llä mutkissa,se on varma se!
Moottoripyöräkortti
kaikkeesitäon
2
66
Vastaukset
- Randomi137
Miksi mutkissa täytyisi vilkuttaa? Ja kenelle? Tuosta tekstistä ei kyllä ota mitään selvää kun pisteitä survottu minne sattuu.
- kaikkeesitäon
älä pisteistä piittaa, ethän kai niitä muutoinkaan lue? Yritin kertoa, että tämä opettaja, joka istuu autossa, neuvoo edessä ajavaa tulevaa motoristia, ja nimenomaan vilkuttamaan kurvissa. Kaverilla kutenkin on ajokortti, joten hän on asiasta aikalailla eri mieltä, kuin opettajansa. Autokoulu on kankaanpäässä, jossa tällaista opetetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374