Olen itse vanhan kortin motoristi, eli sain aikanaan B kirjaimen automaattisesti korttiini. Sillä olen ajellut, ei siinä mitään, samoilla säännöillä kuin autollakin.
Nyt keskimmäinen poika suoritta mp-korttia, hänelläkin A-kortti ollut jo liki 20v.
Kertoi että opettaja neuvoo puhelimen välityksellä, kuin ensimmäistä korttiaan ajavaa, kuinka edessä näkyy taajamamerkki, ja mitä se tarkoittaakaan.. ym paskaa, kuin kortittomalle, joka ei välttämättä tunne liikennemerkkejä.
Kaupunkiajossa täytyy mutkassa, siis kuin oma kaista tekee kurvin, täytyy siinä vilkuttaa.. siis kysynkin vanhan liiton miehenä, mihin tällainen pelleily perustuu??
tuollaisella ajotyylillä tekee itsestään pellen!! Minä en vilkuttele autolla, enkä mp:llä mutkissa,se on varma se!
Moottoripyöräkortti
kaikkeesitäon
2
125
Vastaukset
- Randomi137
Miksi mutkissa täytyisi vilkuttaa? Ja kenelle? Tuosta tekstistä ei kyllä ota mitään selvää kun pisteitä survottu minne sattuu.
- kaikkeesitäon
älä pisteistä piittaa, ethän kai niitä muutoinkaan lue? Yritin kertoa, että tämä opettaja, joka istuu autossa, neuvoo edessä ajavaa tulevaa motoristia, ja nimenomaan vilkuttamaan kurvissa. Kaverilla kutenkin on ajokortti, joten hän on asiasta aikalailla eri mieltä, kuin opettajansa. Autokoulu on kankaanpäässä, jossa tällaista opetetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724128
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans573813Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522354Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?442151Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361925- 491829
- 991616
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551603- 481592
- 571453