Kun ei kukaan ole ehkä ymmärtänyt edellistä kysymystäni, niin ongelma on siis se että monisivuisen asiakirjan kokonaissivumäärään tulee mukaan virheellisesti myös kansisivu ja sisällysluettelosivu.
Olen osien vaihdolla saanut ylätunnisteesta pois sivunumeroinnin noilta sivuilta, missä sitä ei saa ollakaan, mutta kuitenkin muiden sivujen kokonaissivunumeroinnissa nuo on laskettu mukaan.
Esim. ensin on kansilehti, sitten on sisällysluettelo (lopuksi ehkä myös liiteluettelosivu). Sivunumeroinnin saan osien vaihdoilla aloitettua varsinaisesta tekstisivulta, mutta se on esim. sivu 1/10, vaikka pitäisi olla sivu 1/8.
En ole löytänyt tähän mitään ohjeita mistään.
monisivuisen asiakirjan sivunumerointi
RiepuPaula
1
184
Vastaukset
- RiepuPaula
Vastaan nyt itse itselleni, että tästä voi olla hyötyä jollekin muullekin.
Eli löysin vihdoin itse ratkaisun.
Eli esim. osan yksi sivunumerokenttään - päivitä kenttä ja sieltä valikosta valitsee "SectionPages". Alhaalla näkyy " lisää käsiteltävän osan sivujen määrän."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain34712165Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-16911198Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2806553Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555337Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2033841- 1763633
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin612685Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1742388Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi
ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva472205Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov131904