Ketkä saavat kaunottaren ja komistuksen tittelin Kyröössä??
Isonkyrön kaunein ja komein?
10
312
Vastaukset
- kunnaanjohtaja
on komein ehottomasti
- kodew
kummastako päästä kattottuna????
- NoMorjensta
Alapäästä...
- huihaihoi
Äänestän Joel Liloa, hän on ollut kotona suurusruuhen äärellä ja mielipiteet anuksesta.
Eihän koskaan ole sanottu laihasta miehestä, että "iso komea mies" mutta Lilosta voi sanoa, että paksu komea mies.- Miikkaaaa
Makunsa kullakin...
- lkgs
Tulipahan mieleeni sanonta, jostain Suomi elokuvasta: Tappajan näköinen mies.
Kukahan oli ohjaaja? Näyttelijä oli??? se laulaja, nimi on vain ???? - pööövgff
lkgs kirjoitti:
Tulipahan mieleeni sanonta, jostain Suomi elokuvasta: Tappajan näköinen mies.
Kukahan oli ohjaaja? Näyttelijä oli??? se laulaja, nimi on vain ????Mäki Kauris
- tyttövaa
manne
- solisesilloon
Elääkö Vappu Kyllikki vielä? Se oli ennen pisin ja tyhmin. Näköä ei ollut.
- tervajoentero
eikös ny kun se pubi on taas auki ni löytyy nais puolisia kaunottaria mukaan valomerkin aikaan parilla oluella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034613Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743891368- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866