Focus 1.0L EcoBoost jäähdytysnesteen ilmausletku on vaihdettava.
Letku saattaa jopa sulaa materiaalivian vuoksi.
Onko kukaan käynyt vielä vaihdattamassa?
Kestikö huolto kauan?
Takaisin kutsu
11
3364
Vastaukset
- regergergregerg
Mielenkiinnosta saitko kirjeen ja mitä siinä sanotaan? Itse en ole sellaista kirjettä /sähköistä takaisinkutsua nähnyt. Vaikka 1.0 EcoBoost on alla
Sain kirjeen. Niitä tuli 3 kpl, minulle vaimolle ja appiukolle.
Tarkempi malli on Focus 1.0L EcoBoost 125hp 2012-2013vm.- egreggergre
Juu tosiaan piti ihan tiedustella asiaa. Eikä omille Fiesta -12 1.0l ja Focus -15 1.5 ole kutsua voimassa.
- boosteri
Minä sain kirjeen ja kävin vaihdattamassa!Vanha oli melkein puhki!Jämsässä vaihtoivat.
- 1.0_ja_1.6ecoboostit
Ilmeisesti 14malliin o, muutettu, kun ei ole kutsua tullut!?
- MitäAiheuttaa
Jahas. Kutsu on tullut sen jälkeen kun miedän Fokuksesta hajosi moottori. Hajoamisen syy jäi vähän epäselväksi. Mitä tuo letku voi aiheuttaa? Jäähdytys ei toimi ja moottori leikkaa kiinni? Fordi korjasikin vasta pienen tappelun jälkeen.
- Autoilija8
Huono provo.
En ole vielä kuullut että kenelläkään suomessa olisi 1.0L 125hp EcoBoost moottori hajonnut. - rtytrytrytrytyryt
Eipä ole EcoBoost koneita hajonnut suoraan "konevikaan" vaan hajoamisen on aiheuttanut joku muu voimansiirron osa/komponentti. Mistä on aiheutunut moottorivaihto koska koneet on rakennettu niin valmiiksi paketeiksi nykyisin.
- kerroLisääIhmeestä
vai voimansiirron osa hajottaa moottorin, wauh!
- omituispalveluu
Pitääks itte viedä biili? Eiks ne tuu hakee hinurilla kotipihasta?
- McMosse
Kyllä ne hakee hinurillakin... paalattavaksi ja antavat romutustodistuksenkin kaupanpäälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818