Olisin etsimässä toista wiccalaista kirjeenvauhto kaveriksi. Olen siis 14 vuotias poika joka on jo 2 vuotta opiskellut wiccaa. Kotona löytyy 2 wicca kirjaa ja tavaroitakin löytyy. Alttaria en ole vielä asettanut, enkä tehnyt omistautumis rituaalia. Olisin nyt myös kiinnostunut tapaamaan muitakin wiccalaisia. Olen itse suuntautunut itsenäisiin wiccan harjoittajiin. Toivon että voisin jonkun kanssa jakaa tietoja kanssani. Olkoon siunatut
Kirjeenvaihto
8
159
Vastaukset
- AliceX
Täällä ois yks kiinnostunu! Olen siis 16 vuotias tyttö joka on opiskellut noituutta muutaman vuoden ja nyt sitten päätynyt wiccan harjoittamiseen :)
- Jussujassu1
Hmm.. Löytyiskö sulta skypeä tai vaikka sähköpostia? :)
- AliceX
Skype löytyy, mut en sitä ihan näin julkisesti haluu levitellä :D sähköposti on [email protected] nii laitapa sinne viestiä.
- Clinomania
Itse olen 14 vuotias tyttö, joka keskustelisi mielellään aiheesta. Olen opiskellut wiccaa 1-2 vuotta enkä omistautumistituaalia ole vielä tehnyt.
Oli tuossa äskettäin ajanjakso jonka aikana tämä uskonnollisesti suuntautuminen jäi vähän taka-alalle koska olin "itseäni etsimässä". Nyt entistäkin innokkaampana ja varmempana siitä että haluan olla juuri wicca otan aloittaakseni uskonnon harjoituksen vakavammin.- Jussujassu1
Löytyiskö sulla skypeä tai vaikka sähköpostia? :)
- Kibye
Täällä myös yksi wicca tyttönen. 14v opiskellut wiccaa 1-2 vuoden ajan nyt. Initiaatiota en ole vielä tehnyt.
Viestiä voit laittaa vanhan sivuni sähköpostiin :)
[email protected] - sofiakatariina_
Jos vielä kaipaat samanhenkisiä kirjeenvaihtokavereita, niin täällä yksi! Wiccaa olen harjoittanut vasta ihan vähän aikaa, mutta aina olen ollut erittäin kiinnostunut. Olisi tosi kiva jakaa "tietoja", omia mielipiteitä yms. ja koska olen uusi asian parissa, saatan olla rasittava kun kyselen ja ihmettelen kaikkea :D Siis jos vielä kiinnostaa niin laitatko vaikka sähköpostia?
[email protected] - vasta-alkaja
Olen 12 vuotias tyyö, ja olen ollut jo 10 vuotiaasta kiinnostunut wiccasta mutta nyt ajattelin oikeasti perehtyä tähän asiaan paremmin vaikka olenkin nuori. Vähän kuin tuo sofiakatariina_ olen vasta aivan untuvikko ja haluaisin muilta tietoa ja opastusta juuri tähän wicca asiaan, että pääsisin itsekkin hyvin raiteille. Eli jos jotakuta vielä kiinnostaa niin kaikki mahdollinen apu ja opastus on tervetullutta ja sähköpostia voi laittaa..
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522186
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971423Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411423- 1681291
- 681081
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59940Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31939Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27872Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46849