Kirjeenvaihto

JussuJassu1

Olisin etsimässä toista wiccalaista kirjeenvauhto kaveriksi. Olen siis 14 vuotias poika joka on jo 2 vuotta opiskellut wiccaa. Kotona löytyy 2 wicca kirjaa ja tavaroitakin löytyy. Alttaria en ole vielä asettanut, enkä tehnyt omistautumis rituaalia. Olisin nyt myös kiinnostunut tapaamaan muitakin wiccalaisia. Olen itse suuntautunut itsenäisiin wiccan harjoittajiin. Toivon että voisin jonkun kanssa jakaa tietoja kanssani. Olkoon siunatut

8

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AliceX

      Täällä ois yks kiinnostunu! Olen siis 16 vuotias tyttö joka on opiskellut noituutta muutaman vuoden ja nyt sitten päätynyt wiccan harjoittamiseen :)

      • Jussujassu1

        Hmm.. Löytyiskö sulta skypeä tai vaikka sähköpostia? :)


      • AliceX

        Skype löytyy, mut en sitä ihan näin julkisesti haluu levitellä :D sähköposti on [email protected] nii laitapa sinne viestiä.


    • Clinomania

      Itse olen 14 vuotias tyttö, joka keskustelisi mielellään aiheesta. Olen opiskellut wiccaa 1-2 vuotta enkä omistautumistituaalia ole vielä tehnyt.

      Oli tuossa äskettäin ajanjakso jonka aikana tämä uskonnollisesti suuntautuminen jäi vähän taka-alalle koska olin "itseäni etsimässä". Nyt entistäkin innokkaampana ja varmempana siitä että haluan olla juuri wicca otan aloittaakseni uskonnon harjoituksen vakavammin.

      • Jussujassu1

        Löytyiskö sulla skypeä tai vaikka sähköpostia? :)


    • Kibye

      Täällä myös yksi wicca tyttönen. 14v opiskellut wiccaa 1-2 vuoden ajan nyt. Initiaatiota en ole vielä tehnyt.
      Viestiä voit laittaa vanhan sivuni sähköpostiin :)
      [email protected]

    • sofiakatariina_

      Jos vielä kaipaat samanhenkisiä kirjeenvaihtokavereita, niin täällä yksi! Wiccaa olen harjoittanut vasta ihan vähän aikaa, mutta aina olen ollut erittäin kiinnostunut. Olisi tosi kiva jakaa "tietoja", omia mielipiteitä yms. ja koska olen uusi asian parissa, saatan olla rasittava kun kyselen ja ihmettelen kaikkea :D Siis jos vielä kiinnostaa niin laitatko vaikka sähköpostia?

      [email protected]

    • vasta-alkaja

      Olen 12 vuotias tyyö, ja olen ollut jo 10 vuotiaasta kiinnostunut wiccasta mutta nyt ajattelin oikeasti perehtyä tähän asiaan paremmin vaikka olenkin nuori. Vähän kuin tuo sofiakatariina_ olen vasta aivan untuvikko ja haluaisin muilta tietoa ja opastusta juuri tähän wicca asiaan, että pääsisin itsekkin hyvin raiteille. Eli jos jotakuta vielä kiinnostaa niin kaikki mahdollinen apu ja opastus on tervetullutta ja sähköpostia voi laittaa..

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe