Onko kellään "pistelly rintaan?alkanu sattuu/pisteleen oikeeseen rintaan
onko kellään. ..
4
69
Vastaukset
- gfhghkjghk
Pysytkö erottamaan, onko kipu itse rinnassa vai rintakehässä? Rintakehässä voi olla vaaratonta lihaskipua vaikka jonkin yksipuolisesti rasittaneen työtehtävän jäljiltä tai sitten vakavampaa sydänoireilua. Tuskin kaikki itse rinnankaan kivut ovat vaarallisia (itselläni saattaa pistellä hormonikierron mukaan). Oletko huomannut muita muutoksia? Jos vaiva ei mene ohi omia aikojaan, niin liene järkevää näyttää lääkärille vakavien sairauksien poissulun vuoksi.
- teitkökiusaa
Oisko omatunto?
t:Rosvoroope - diipadii
Mulla ensin n.6kk menkkojen aikaan särki toista rintaa/nännin ihmeellisesti, niinkuin joku olis vetäny nänniä sisäänpäin, pistelyä ja paineentunnetta. Tuntui myös joku patti joka aristaa lujaa. (Ei sellaista normi rintojen turvotusta) Nyt on viime menkoista lähtien ollut lujempaa jatkuvasti kipeä. Nyt menin tutkimuksiin ja trombosyytit lievästi koholla, muuten arvot ok, tosin hb mystisesti noussut, minulla kun aina ollut aika alakanttiin hb. Lääkäri myös tunnusteli rinnat ja tunsi saman patin kuin minä, ei kommentoinut asiaa mitenkään vaan laittoi lähetteen mammografiaan. Itse tutkiskelin ja vaikuttaisi että rinnassa on kysta, en tiedä olisiko jotenkin ärhäköitynyt kun olen lihonut? Kun ilmeisesti hormonit noihin vaikuttaa?
- Sydänvammane
Se riippuu onko se sellane lihaskipu vai sydän kipu.Mulla oli lihaspistoja tosi pitkään ja sitte kävin terkkarilla ni siellä selvis iha muuta.Muta kannattaa käydä selvittää asiaa terkkarilla tai iha lääkärissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1994740Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2043410Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1212952Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562932Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis442860Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132297Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos522288Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien732186Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552025En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131995