Yunus-hotelli Marmaris kesä 2015

Lomallelompsista

Ensimmäistä kertaa Marmarikseen menossa, hotelliksi valikoitui Yunus sijaintinsa takia. Haulla löytyi vanhoja ketjuja ko. hotellista, onko jo tänä vuonna (2015) ko. hotellissa käyneitä? Olen varmaan ymmärtänyt oikein, että WIFI toimii vain yleisissä tiloissa (jos sielläkään), hotellissa on hyvä ravintola, huoneet on remontoitu, sijainiti ihan rantabulevardin ja keskustan läheisyydessä. Onko hotellin edustalla olevat rantatuolit maksuttomia hotellin asiakkaille?

Koska olen ensikertalaisena matkassa, mikä on Marmariksen keskimääräinen hintataso? Normaali lounas/illallinen ruokajuoman kera? Olut kaupassa? Dönerit?
Haussa rentouttava lomaviikko, ilman sen kummempia suunnitelmia. Toivottavasti tulee mukava loma!

5

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gretaaa

      Itse olen käynyt Marmariksessa kaksi kertaa ja kolmas kerta tulossa heinäkuussa. Molemmilla kerroilla olen ollut yunukseesa ja viimeksi syksyllä 2014. Paikka on tosi hyvällä sijainnilla, huoneet tosiaankin remontin jälkeen viihtyisät ja todella mukavaa henkilökuntaa. Wifi toimi hyvin yleisissä tiloissa ja itselläni myös ensimmäisen kerroksen huoneessa. :D Ja rantatuolit ovat maksuttomat! :) Hintataso on yleisesti halevmpi kuin Suomessa. Normaali lounas halvimmillaan 5 euron luokkaa ja tippiä on tosi hyvä jättää koska tarjoilijat elävät niillä. Paikallinen olut kaupassa jotain vajaa parisen euroa.
      Mukavaa lomaa!

    • TänäkesänäAlanyaan

      Olin mieheni kanssa Yunuksessa kesällä 2013 sikäli saattaa olla vanhaa tietoa,mutta ajajittelin silti kirjoittaa.Sijainti loistava,kapean kävelykadun yli ja olet jo rannalla.Marmaris levittäytyy rannan suuntaisesti ja Yunus oli about puolivaiheilla,eli loistavaa.
      Hintalaatusuhde oli kohdillaan kun äkkilähtönä otimme matkan reilun alennuksen kera.Wifi ei aina huoneessa toiminut mutta parvekkeelle mennessä toimi.Rantatuolit ilmaiset hotellin asiakkaille ja tarjoilu pelasi myös rannalle,juomat sai "piikkiin" jonka sitten pystyi käydä maksamassa kun lähti rannalta.Suurena plussana mainitsisin sen että wifi toimi moitteettomasti myös rannalla,oli kiva surffailla netissä aurinkoa ottaessa.Ranta ja meren pohja olivat hyvät hotellin kohdalla.
      Buffet aamiainen oli ok.

      • kyselijätäällätaas

        Moi,
        täällä ketjun aloittaja. Reissu takana, hotelli oli kyllä hintasa väärti. Wifi toimi aulassa, baarissa ja rannalla, parvekkeellakin ajoittain. Riippuu varmaan vähän mille puolelle ja kerrokseen huone osuu. Huone oli siisti ja varmaankin hiljattain remontoitu. Sänky oli hyvä ja ilmastointi toimi. Kylpyhuone ei tainnut olla remontoitu, mutta ajoi sekin asiassa. Joku valitteli veden heikkoa painetta, itselläni toimi koko viikon hyvin. Hotellin ravintolassa/baarissa sai -10% alennuksen ruoista/juomista huonekorttia vilauttamalla. Sijainti todellakin hyvä, lyhen matkan päässä keskustasta. Rantakatua tuli mittailtua joka päivä, usein Icmeleriin saakka. Hotellin baarissa joka ilta live-esiintyjä (tosin sama saattoi olla useamman kerran viikon mittaan), ihan ok lisä ja paikallisia oli todellakin paljon iltaa istumassa ja syömässä/juomassa. Varattuja pöytiä oli usein niin, että pöytäpaikkaa ei välttämättä saanut vaan piti norkoilla pystybaarin puolella.

        Muuten Marmaris ok lomakaupunki, mutta ei mulle mitään hinkua jäänyt sinne palata takaisin. Voi olla, että joskus palaan takaisin voi olla että en. Mutta hotellissa ei ollut mitään vikaa itsessään.


      • kyselijätäällätaas

        Dalamanin lentokentän hinnoista vielä, että ovat todella korkeat ruoka- ja juomapuolen osalta, ihan on melkein Hki-Vantaan lentokentän hinnoissa ellei jo ylikin. En ottanut paluulennolle ateriaa, kuten ei näemmä suurin osa muistakaan, joten piti jotain pientä syödä ennen koneeseen nousua. Taxfreessä toki hyviä tarjouksia.


    • kinkut

      Olen ollut Marmariksessa lomalla n.17 kertaa. 3 kertaa yunus-hotellissa.Ihan hyvä hotelli.Sen omistaa useampi veljes.Koko siku oli varmaan juhannuksen aikaan työssä.Palvelut pelaa,aamiainen jees.Jos huoneen parveke on Itsmeleriin päin on kiva katsella.Minusta Marmaris on Turkin kohteista ollut paras.Olen käynyt 4 kohteessa.Päivän boat trip laivareissuita pidän.Suosittelen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe